IVF/ICSI kokemuksia

Noniin. Samoilla lääkkeillä ja annoksella mennään tämä 2.icsi. eli puregon 125iu, alkoi eilen. Nyt vain odotetaan hieman pidempään, jotta varmasti on munakori täynnä kypsiä munia. :wink limis oli mulla 6mm kp1 eli se varmasti on hyvässä jamassa. Nyt toivotaan, että tämä kierros tuottaisi tulosta ja saataisiin edes pakkaseen jotain. :smiley-angelic001 Onnea Nennu90 3. icsiin!
Toivotaan, että pääsiäismunakori toisi meille kaikille joululahjan. :Heartred
 
Toivottavasti oot Nennu nauttinu olosta ja elämästä ilman tätä kaikkee ja lomailu on tehny tehtävänsä. :)

Mannahari loistavaa! :)

Blanca onko sulla nyt toistaseks ainakin pelkästään tuo puregon käytössä?

Ultrassa käyty, oikealla 14mm folli eli ovis+ ois todennäkösesti keskiviikkkona ja sitten siirto ajoittuis vkl. Mutta sehän ei sovi, joten lääkkeettömästä tuli lääkkeellinen. Huomenna ja ke orgalutrania ja sit pregnyl torstaina, näin päästään suunnitteleen siirto tiistaille. Ei onneksi tarvii sitten jännittää enää koska ovis on ja saako plussan testiin. :)
 
Vastavirrassa joo nyt vaan puregon ke uä asti ja yli ja sit varmaan orgalutranit alkaa myöhemmin. Ja sitten irrotuspiikki. Näin ainakin viimeksi meni. Lääkäri uumoili punktion olevan ens viikon ti tai ke riippuen ultrista.
 
Ei täysin offtopic, mutta vähän kuitenkin.. :P

Tarvisin jokun tähän tilanteeseen sopiva monivitamiini, mutta sen tabletin pitäis olla pieni. E-pillerin koko ois bueno, mutta saa olla vähän isompikin. En pysty nieleen isoja tabletteja.. :sad001 Eikä oo kiinnostusta ostaa kaikkia ja kattoo minkä kokosia on.. :D
 
Kiitos, miten mulla ei oo tullu ne mieleen! :D Lähinnä oon varmaan aatellu et pitäs olla joku raskaus/imetys-versio, mutta käyhän moni noista varmaan vaikkei sitä purkissa lukisikaan! Tarviikin alkaa perehtyyn asiaan!
 
DB onnea matkaan alkiolle!

Vastavirrassa, onpa hyvä kun ei tarvi murehtia nyt että siirto sattuisi viikonlopulle!

On. Tänään alkoi sitten ihan kunnon tuhru Lutinuksen läpi. Testasin negan, nyt siis pp10. Virallinen testipäivä olis ylihuomenna, joten taidan nyt sinnitellä noiden Lutinusten kanssa vielä huomisen ja pissin tikkuun ylihuomenna uudestaan, niin menee virallisen kaavan mukaan, mutta kyllähän tämä oli taas tässä. Päätin, että kolmatta IVF:ää varten alkaa laihari. Viimeinenkin keino käyttöön meidän viimeiselle hoitokierrokselle. Lisäksi aion pyytää että sitten tehtäis ICSI kun nyt niin huonosti hedelmöittyi, ja että harkittaisi myös pitkää kaavaa, jos siten saisi laadukkaampia munasoluja. 2 nontoppiahan meillä vielä on pakkasessa, mutta niihin ei ole kyllä mitään uskoa. Todennäköisesti toinen ainakin jää sulatukseen kuten aina ennenkin.
 
Tonttumuori, toivottavasti se kroppa alkaisi mukautua toimimaan tarpeen mukaan! Mulla oli vähän eri tilanne, mutta sikäli sama, että ei ihan tahdonvoima tai kevyt lääkitys riittänyt komentamaan... Lääkkeiden avulla eteenpäin.

Kaakao, yritä jaksaa piinailla! Miten se onkin niin, että nämä päivät ovat niiiiiiin paljon pidempiä kuin muut?!? :smiley-bounce013

vastavirrassa ja Pisama, olisi kiva kuulla, miten teidän siirtonne etenevät! löytyikö ovis? miten tästä eteenpäin? Tsemppiä molemmille, pidetään peukut pystyssä!

Sitten vähän omaa napaa: pp3 menossa. Viikonloppu tuntui ikuisuudelta eikä tunnit voisi hitaampaa madella. Koko ajan yrittää keksiä jotain tekemistä, ettei ajattelisi mahdollista plussaa, mutta silti se on taka-alalla ajatuksissa. Olen ihan hämmästynyt siitä, miten paljon enemmän nyt toivon onnistumista. Ehkä viime kerralla sen vain jotenkin tiesi, ettei siitä tule mitään. Nyt sen sijaan on ihan eri fiilikset.

Olen ajatellut yrittää boostata kroppaa kaikin mahdollisin tavoin olemaan vastaanottavainen pikkuiselle. En ole koskaan aikaisemmin uhrannut ajatustakaan sellaisille ruokavaliojutuille, syön toki normivitamiinit, mutta nyt voisi olla sen aika. Jos ruokavalio tms. ei vielä ihan tähän kertaan ehdi auttaa, niin sitten ainakin johonkin seuraavaan. Kanssapalstailijat, mitä olette tehneet (vaikka taikoja :happy119 ), että kaikki onnistuisi? Pisama tuossa taisikin viitata greippeihin ja greippimehuun, ja joku puhui aspiriineista tms., ja akupunktiokin on taidettu mainita, mutta olisi kiinnostavaa kuulla tarkemmin! Kävin aikoinaan erittäin arvostetulla vyöhyketerapeutilla, joka kolmannen kerran jälkeen sanoi mulle ihan suoraan, ettei kannata tulla enää, kun olen kuulemma niitä potilaita, joiden kroppa ei reagoi hoitoon. Ihan hyvä, että sanoi, jäi ne rahat talteen, mutta jäin miettimään, että jos en sitten reagoi herkästi, niin mikä tässä auttaa... :think005
 
Tsemppiä sekä piikittelijöille että piinailijoille!

Vivian ainoa poppaskonsti jota mä käytin oli punaviini kiinnittymistä auttamaan. Join pienen lasin siirrosta eteenpäin noin viikon ajan. Luultavastihan tuokin on ihan humpuukia mutta sai ainakin nauttia vielä viimeiset viinit ennen kun alkoi vähän pidempi tauko :)

Täällä on hyperi jo aika hyvin helpottanut ja nyt tietysti lähinnä huolettaa oireettomuus vaikka tiedän että sekin ihan normaalia. Ei muuten näköjään lopu piinailu plussaan, siitä vaan alkaa sen ar-ultran ikuisuuden pitkältä tuntuva odotus...
 
No eipä ole tikuttelut tuottanut tulosta. Liuskat on siinä ja siinä. Mulla ei ne tosi punaseks tulekaan . Digi edelleen nega. Oon nyt tikutellu 3 krt päivässä. Meenkin nyt aamusta varoks lääkärille. Saa katsoa miltä näyttää. Voi olla että pistetään varolta pregnyl ja pe siirto.

Kirjoittelen illemmalla lisää.
 
Täällä alkoi vuoto olla sitä luokkaa, että laitoin tänään mielummin kuukupin kuin Lutinuksen. Testaan nyt vielä huomenna kun on virallinen päivä, mutta ei tässä enää mitään piinailtavaa ole, kyllä se olisi eilen jo testissä näkynyt, eikä tämä menkkojen alkukaan kyllä oikein raskauteen sovi...
 
Kaakao pahoittelut täältä! Voimia seuraavaan yritykseen! Jos vain jompi kumpi selviää sulatuksesta nii se on sitte sitkeä sissi! Jos on paljon ylipainoa, painon pudotus voisi auttaa, tsemiä siihenki! Itsekin tein ruokavalioremontin muutama vuosi sitten ja huomaamatta paino tippui.

Vivian tsemiä piinailuun! Mää vedin sitä greippimehua ja joogasin kotona, lisäksi herkuttelin pienellä määrällä suklaata lähes joka ilta :wink

Pisamalle ja Vastavirralle onnea pasiin kaikkine vaiheineen!

Tsemppihalit kaikille muillekki!
 
Takaisin
Top