IVF/ICSI kokemuksia

Voi Rive, se pelätyin soitto sitte tuli! Ikävää ja epäreilua! Voimia kovasti :Heartred En muista olitteko yksityisellä vai julkisella, julkisellahan tätä hoitokertaa ei sitte lasketa kun siirtoon ei päästy. Ja jos suuri osa oli raakoja, tietää seuraavalla kerralla kasvatella pidempään. Varmasti tästäkin hoitokerrasta on opittu, jos se yhtään lohduttaa.. Tsemppiä jatkoon!

Onnea kaikille eri vaiheisiin! En nyt ehtinyt kunnolla keskittyä mitä kellekin oli tapahtunut..
 
Voi surku, Rive :sad001

Vivianilla kuulostaa hyvältä.

Meilläkin saalis oli vaivaiset 3 solua, joista 1 oli raaka. Molemmat onneksi hedelmöittyi icsi:llä ja ovat nyt pakkasessa odottelemassa. Tämä on sinällään jo ihme, kun oli ihan mahdollista, että hoito olisi epäonnistunut täysin (ettei saada soluja, eivät hedelmöity). Eipä tässä vieläkään kannata liikoja toiveita elätellä, mutta jotain on kuitenkin jo tapahtunut.

Uuh, on tämä vaan niiiin raadollista hommaa. :Heartred
 
Voi itku, Rive! Tosi kurja juttu! Vastasin palstalle kännykällä, niin en nähnyt, että olit ilmoittanut, ettei tulosta tullut. :sad001 Oliko teillä ivf vai icsi (en nyt näköjään sitäkään muista)? Meillähän ei ivf:stä saatu 17 solusta kuin 1 hedelmöittynyt, joka oli kaikista huonointa laatua... Nyt tämä icsi tuotti parempaa tulosta.

Hieno juttu, Tonttumuori, että jotain saatiin saaliiksi!

Kiitos muuten takaisintulotoivotuksista, vastavirrassa ja muut, on kiva, että täällä joku muisti meidän tarinan!
 
Rive oon niin pahoillani! Kovin raadollista, niinkuin joku jo sanoikin.. :sad001

Vivian kuulostaapa siellä nyt paljon paremmalta kuin viimeksi! Nyt peukut pystyyn, että tämä olisi se teidän pieni poika. :)
 
Voi ei Rive :sad001 tuo on just se mitä mä pelkään... Hirveä vaiva nähty ja ei mitään siirrettävää/pakkaseen. Voimia!
Kiitos kaikille tsemppaajille! Punktio ei ollut ollenkaan niin paha kuin mitä pelkäsin. Vatsa on vielä arka ja päivällä olin aika väsynyt. Huomenna puoleen päivään mennessä pitäis tulla soitto, voi miten mä toivon että ne 4 olis kaikki hedelmöittynyt! Mies ei oikein ymmärrä mun pettymystä, se vaan toistelee että yksikin riittää. Onhan se totta, mutta....
 
Auringonkukka, onpa kiva kuulla että huonollakin alkiolla on joku päässyt maaliin :) Ehkä mä en ihan kokonaan vielä heitäkään tuota kirvestä kaivoon. Toi kyydissä oleva alkio oli jakautunut kyllä niin kuin pitää, mutta oli fragmentoitunut. Ei kuulosta musta oikein hyvälle :wideyed:

Vastavirrassa, teillähän on sitten vain 4 päivää seitsemästä kun siirto onnistuu! Aika 50-50 menee todennäköisyydet, onpa hankalaa!

DB toivotaan että olivat 4 hyvää munasolua, joista tulee 4 hyvää alkiota :)

Eeeeeeei!!! Rive! Ihan kauheeta saada tuo soitto! Toivottavasti tämä nyt edes toi sitten riittävästi tietoa, että osataan seuraava hoito suunnitella niin, että paras valioluokka munasoluista lähtee kypsymään ja pääsee loppuun asti! Voin uskoa, että menee vähän aikaa keräillä taas itseään, että jaksaa taas lähteä uuteen hoitoon.
 
Eikä Rive! Jaksamista sulle :Heartred toi on hirvee tilanne. Jotain mitä on niin pitkään oottanut, että pääsisi eteenpäin tässä hommassa ja sit vedetään matto jalkojen alta :'( epäreilua
 
Voi Rive, ihan kauheaa kun kaiken piikittelyn ja hormonimyrskyjen ja odotusten jälkeen käy noin. Muistatko minkä kokoisia sun rakkulat oli ennen punktiota? Onko ne voitu kerätä liian aikasin?
 
Kiitos kaikille:Heartred Muistaakseni rakkulat lisää 16-18 mm ja sitä päiviteltiin että miten hyvä vaste. Olisko sittenkin pitänyt kypsytellä vielä niitä..Ja kun siirto päätettiin tehdä torstaina varmuuden vuoksi että varmasti kaikki ehtivät mukaan. Blaah.
 
Rive, olen niin pahoillani! :sad001 en kyllä ymmärrä miten ei muka yksikään hedelmöittynyt?!? Väkisinkin tulee mieleen, että labrassa olis käynyt joku kämmi... no mä nyt aina epäilen vaikka ja mitä... keräilet voimia ja katsot sitten jaksatko lähteä uuteen yritykseen. :Heartred
 
Voi Rive! Hirveästi tsemppiä! On varmasti turhauttavaa kun ensin kasvatellaan, saadaan hyvin kerättyä ja sitten vedetäänkin matto jalkojen alta. ❤

Vivianille tsemppiä piinapäiviin! Toivotaan parasta!

Tonttumuori ihanaa kuitenkin että kaks on saatu. Ja tosiaan jos pelko on ollu ettei mitään tapahdu niin kuulostaa tuo kaksi mahtavalta.

Kaakao mä oon kans kuullu kuinka raskaus on alkanu alkioita jolle ei oo antanu lääkäri lähes ollenkaan toivoa. Olisko siinä sitten ollu kyse siitä ettei oo stressannu raskauden alkamista kun ei oo siihen paljo mahdollisuuksia annettu. Ainakin musta kuulostaa loogiselta.

DB pidetään tosiaan peukkuja kaikkien neljän puolesta.

ON meillä oli kuuden joukkoon vielä saatu kaksi neljäsolusta alkiota. Eli kahdeksan on nyt pakkasessa. En tosin tiedä onko ne kuusi yhden päivän ajan viljellyt alkiot miten laadukkaita. Kestääköhän ne kuinka hyvin sulatuksen. Punktiosta toipuminen on mennyt hyvin. Vähän joissakin tilanteissa mahaa nippailee, mutta valtava turvotus on hävinny mikä on hyvä koska tänään on mentävä töihin. Ennen punktiotahan multa jo varovasti yksi kyseli raskaudesta. Toivottavasti menkkamaiset vihlonnat tietää sitä että kohta mekat tulevat ja päästään nopeesti välikiertoon.
 
Samaa epäili Muurahainen mieskin täällä. Meillä kävi nyt vaan niin paska tuuri tämän kierron suhteen, eka meni kuitenkin niin hyvin. Maanantaina soittelen polille ja katsotaan siitä askelmerkit eteenpäin, ei tämä ole vielä tässä:rolleyes:

Kiitos kaikille tsempeistä, ne ovat kultaakin kalliimpia:Heartred
 
Täällä on tapahtunut valtavasti kaikkea hyvää ja vähemmän hyvää sillä välin kun itse on ollut kiireinen.

Tsemppiä ja pidetään sormet ristissä kaikille niille jotka oli punktioissa ja siirroissa.

Rivelle pahoittelut! Toivottavasti tästä on nyt lääkärit viisastunut ja ensi kerralla menee kaikki paremmin.
 
Onko kenelläkään tietoa/kokemusta siitä että jarruna käytetty suure olisi blokannut hormonitoiminta liiaksikin? Löysin muutamia kokemuksia siitä että hormonitoiminnan lamauttava lääke olisi toiminut liiankin hyvin ja munikset eivät olisi kasvaneetkaan kuten pitää..
 
Pikapaniikkikysymys! Mulla alkoi menkat nyt. Ma aika lääkärille. Sillon jo kp3. Voiko sillon vielä aloittaa lääkkeet 2.icsiin ? Varasin kuitenkin nyt ajan.
 
Takaisin
Top