Itsetehtyä vauvalle

Mulla ollu mietinnässä ompelenko ite unipesän vai mahtasko mieluinen löytyä vaikka kirpparilta...
 
Viikolla näin kivan virkatun vaunuverhon ja mietinkii tekiskö ite. Tai sitten sen vois ommella.
 
En mitään halu enempää kuin saattaa yliopistovuosi loppuun ja aloittaa vauvapeiton virkkaamisen! Enää parisen viikkoa
 
Tein unipesän pienelle, se oli aika heöppo tehdä. Nyt työn alla on leikkimatto jossa on erilaisia virikkeitä vauvalle. Varmaan ompelen myös vaunuverhon jahka saadaan vaunut ostettua.
 
Esikoiselle virkkasin turvalonkeron, jota hän ei koskaan huolinut, joten täytyy pohtia, josko tälle toiselle jotain muuta :) käytän paljon kantovälineitä, joten oon miettinyt säärystimiä ja boleroa.
 
Ekalla kolmanneksella koin, että neulominen auttoi pahoinvointiin Sai ainakin ajatukset toisaalle siitä jatkuvasta oksentelusta ja kuvotuksesta..! Nyt haaveissa virkata jotain ristiäisiin, olen nähnyt netissä kauniita virkattuja kastemekkoja, mutta omille taidoille ne taitavat olla liian kunnianhimoisia projekteja.
 
Mulla sama juttu, en osaa ommella/neuloa sitten yhtään. Onneksi vauvalla on taitavia mummoja jotka neuloo sukkia ja peittoja :)
 
Takaisin
Top