Isyyspakkaus

Zri

Oman äänensä löytänyt
Onko kukaan ajatellut kerätä isälle omaa pakkausta? Minulla on jo hankittuna i <3 dad-body.
 
hyvä idea!! meillä tuleva isukki on muutaman kerran katkerana todennu, että miten niin ei oo isyyspakkausta, syrjintää;)
 
Mun tosi monet tutut on kerännyt isyyspakkauksen kun isillä ei oo omaa pakkausta :) aattelin täältä netin ihmeellisestä maailmasta etsiä mitä kaikkee on keksitty pakkaukseen :)Lilypie Maternity tickers
 
Heippa!

Mahtava idea! Kertokaa ihmeessä mitä ootte hankkineet/aiotte hankkia isyyspakkaukseen niin jospa itsekkin keräilisin jonkinnäköisen pakkauksen. Mites muuten, aiotteko pitää vauvakutsuja? Mä haluaisin kamalasti, eihän se haittaa jos itse sellaiset jarkkää jos kukaan kaveri ei oma-aloitteisesti sellaista keksi.... Sinne tulijoiltahan voisi pyytää tuomaan jotain PIENTÄ isyyspakkaukseenkin, ettei isi jää aivan ilman huomiota :D
 
Heippa!

Kirjottelen tuolta toukokuisten puolelta. Itse tein miehelle isyyspakkauksen, joka koostui useasta setistä. Netistä vinkkejä keräilemällä kirjoitin vielä päätöksen isyysavustuksesta (mies ei heti ymmärtänyt mistä oli kyse, koska kirje oli niin virallisen näköinen :D) ja ohjeet isyyspakkauksen käyttöön.  Tälläiset eri setit laitoin pakkaukseen:

Äänenvaimennussetti:

Kylpysetti:

Tutti

Pyyhe vauvalle

Korvatulpat

Kylpyyöljy

Fazerin sininen

Kylpylelu



Varpajaissetti:

Viihde-/hyötysetti:

Viskipullo

Vauvaopas (Mies hoitaa vauvaa)

Sikareita

Sarjakuva


Kama sutra

Vaipanvaihtosetti:

Namia, pähkinöitä

Pari vaippaa

Wow -pelikupongit

Kumihanskat


Pyykkipoika

Selviytymissetti

Suojalasit

Energia juoma

Talkki

Monivitamiini tabletit

Rasva

Sisua

Peppupyyhkeet

Särkylääke

Hengitysmaski

Deodorantti


Tulitikut

Varatissisetti:

Myslipatukka

Tuttipullo

Brejk patukka

Tutteli


Harsoja

Muuta hyödyllistä:


Kirja vauvalle


Pipo vauvalle ja muutamat vaatteet


Kuten huomaa, niin vähän lähti mopo käsistä pakkauksen kokoamisen kanssa :D
 
Hei kiitoksia Anni86 vinkeistä :) 
Näillä pääsee helposti eteenpäin... Mietin itse myös sellaista kirjaa jonka näin kirjakaupassa, joku vauva-omistajan opas :D
Lilypie Maternity tickers
 
Takaisin
Top