Isyyspakkaus

Mä tilasin kans mussukat.fistä. Pe tuli viesti et sais ne noutaa, asutaa täs lähel nii siks noudan. Pitäs keksii minne piilotan ne et pysyis mieheltä salas kk verra viel
 
Kiitos vinkeistä:woot: Nyt tilasin Mussukat.fistä vähä juttuja isyyspakkaukseen. Ajattelin että niitä korttejahan(isillä vapaata vaipanvaihdosta jne.) voi tehä ihan itekki,ei tarvi ostella ja tulee persoonallisempia ja just semmosia aiheita ku ite haluaa..Mukavaa ja jänskää keksiä isyyspakkaukseen kaikkea kivaa. Tässä oottelun lomassa tämmöstä kivaa tekemistä :)
 
Täälläkin kiitellään vinkeistä kovasti! Itsekin juuri laitoin mussukat.fi:stä tilauksen tulemaan :) Tästä se lähtee :wink
 
Mussukat.fi:n paketti tuli kyllä tosi nopeasti. Yksi kortti vain oli vähän mennyt ruttuun, mutta en taida jaksaa tehdä reklamaatiota niin pienestä. Muutoin oli kaikki niinkuin pitikin :).
 
Kuinka moni teistä pakkauksen tekevistä ajatteli antaa isyyspakkauksen isänpäivänä? Itse ajattelin odotella jouluaattoon, kun on rakenneultra takana ja ehkä jopa sukupuoli tiedossa. Kovasti olen vasta suunnitellut mitä pakkaukseen laitan, mutta kaikki on edelleen kaupan hyllyssä ostajaa odottelemassa.:grin
 
Mä suunnittelin antavani isänpäivänä. Mulla on lähes kaikki jo hankittu. Muutama juttu vielä ja joku kiva laatikko pitäis löytää. :)
 
Itekki meinasin antaa isänpäivänä pakun,onhan se niinkö sen eka isänpäivä vaikkei vielä päpy olekkaan ulkona. Sillä viikolla meillä on rakenneultraki niin saa ehkä sukupuolenki tietoon ja käydä samalla sitte vähä shoppaamassa vauvvelille uusiaki vaatteita..
 
Kuinka moni on huomenna isyyspakkausta antamassa? itse annan huomenna, en tiedä odottaako mies et jotai ois isänpäivänä ku tää tosiaa eka lapsi mut aattelin aamul leipoo et saa tuoretta leipomust aamupalal ku nousee ylös
 
Kuinka moni on huomenna isyyspakkausta antamassa? itse annan huomenna, en tiedä odottaako mies et jotai ois isänpäivänä ku tää tosiaa eka lapsi mut aattelin aamul leipoo et saa tuoretta leipomust aamupalal ku nousee ylös

Joo mulla on kans isyyspakkaus koottuna ja aamulla leipomoshommia [emoji173]️
 
Mä oon pusannut just tänään isyyspakkauksen kuntoon, kuvassa tavarat ennen paketointia ja piccoloshampanja oli vielä Alkossa samoin kuin nenäliinat kaupassa. Tein noista sellaisia "teemapaketteja", tyyliin vaipanvaihtoon, lukuhetkiin tms. Lisäksi tein virkistyssetelinipun, jossa oli vaipanvaihtovapautuksia, oluella käyntejä, päikkäreitä ja koko päivän harrastuskortti. Huomenna yritän vielä väärentää jonkun kirjekuoren näyttämään Kelan kirjekuorelta..
Tein myös pätkis- juustokakun. Sopivasti sattui miehen työmatka! :)
 

Liitteet

  • IMG_2576.JPG
    IMG_2576.JPG
    791.8 KB · Katsottu: 52
Mää annoin isyyspakkauksen äsken. Pakkaus jäi aika vajaaksi, mutta pitää täydentää sitä parilla jutulla joskus myöhemmin...
Vähän vaikea ollu järjestellä mitään, kun molemmat on ollu kotona koko ajan.
 
Mä leivoin aamul suklaakakkua ja vein miehelle aamiaisen sänkyy, onneks on sellai unikeko ettei tajunnu et nousin sängyst jo 7. Ja sit annoin isyyspakkauksen ja se oli kyl otettu. "Ohjelaput" tavaroitte käyttöön oli just häne huumorillaa tehty ja muutenki oli ilonen et muistin hänet isänpäivänä vaik eka lapsi ei oo viel syntynyt
 
Mulla jäi isyyspakkaus tekemättä. Tein voileipäkakun ja tiikerikakun. Tiikerikakku on miehen lempparia. Anoppilassa lienee kakut ja systeemit kunhan kohta sinne saakka päästään.

Miehet on taatusti tykänneet paketeistanne. :)
 
Meilla juhlittiin isanpaivaa tyyliin "oho, suomalainen isanpaiva on tanaan... oo, kulta, mites se olikaan, juhlittiinko me suomalaista ja italialaista isanpaivaa?". :D Etta leivottiin tyton kanssa kaaretorttu ja ostettiin kukkia - mies oli tosi otettu. Isyyspakkauksen aion antaa sitten vkon 30 paikkeilla, kun paikallinen kotisynnytyspakkaus saapuu. (Se annetaan kaikille silta varalta, etta synnytys on tapahtuukin kotona.)

En tosi ole kuin vastasuunnitteluasteella... :D
 
Meil isyyspakkaus sisälti tosiaa
-vauva omistajan opas
-isin kulta body
-tähtää ylemmäs isi ruokalappu
-isin kulta ja mute button tutit
-tuttipullo
-2x äidinmaidonkorvike
-harso
-korvatulpat
-superisi tiskirätti
-lahjakorttei 5kpl, just esim et vapautus vaipanvaihdost ym
 
Takaisin
Top