Isyyspakkaus

Mitäs Pepe sun miehesi tuumasi isyyspakkauksesta? :)
 
Sohwia tykkäs kovasti :) illalla ennen nukkumaan menoa lueskeli sitä vauva omistajan opasta. Naureskeli kirjettä minkä olin kirjottanut postilaatikkoon. Luuli sen olevan joku vitsi :D kunnes vaatehuoneesta löytyi oikeesti pakkaus!
 
Olisko mahdollista saada kuvia isyyspakkauksista :)? Mä en oo ihan varma kokoonko sellaisen, kun oon jo pitkin raskautta tulevalle isille ostanut kaikkea mikä helpottaa hänen arkeaan sitten kun vauva syntyy.
 
ImageUploadedByVau Foorumi1439300641.874518.jpg

Tässä suurin osa mitä pakkaus piti sisällään. Miehen peukku pääs mukaan myös :D ja tokas että parhaimmat puuttuu kuvasta, eli isi soft-sell takki, vauvalle (12-18kk koko) samanlainen ronaldinhon peliasu kuin isillä, vauva omistajan käyttöopas ainenkin :)

Kaikkiin tavaroihin oli laitettu post-it lapulla mikä tarkoitus on milläkin. Unohdin tehdä ne perus "tällä kortilla vapaudut", koska tuli kiire kun mies oli jo tulossa kotiin :D ja halusin antaa samana päivänä kuin äippäpakkaus avattiin.
 
Pepe todella kivalta näyttää teidän isyyspakkaus! :)
 
Minäkin tein isyyspakkauksen tuolle miehekkeelle ja kovasti se siitä tykkäsi. :rolleyes:
Olin sellaisilla sydän korteilla merkinnyt jokaisen tavaran ja että mihin kaikkeen sitä käytetään, meni siinä tovi kun mies niitä into pinkeenä katseli.
Kaikkea tarpeellistahan siellä pääasiassa oli kylpytavaroita, harsoja, tutti (äänenvaimennin!) sitten vähän eväspuolta suklaata, pähkinöitä, proteiinipatukkaa yms. Ja vauvaomistajan opas -kirjanen jota on kovasti lueskellut.
Lisäksi tietty nämä vapaudut vaipanvaihdosta -kortti yms. Isin halihetki -kortti joka on voimassa aina. :Heartred
Olin kirjoittanut kirjeen, jonka tiputin postilaatikosta ja sai sitten illalla töistä kotiin tultua.
Paketti odotti meidän saunan lauteilla kun se oli sinne "toimitettu", hehe. :grin
 
Mullakin oli ajatuksena, että sitten kun saan äitiyspakkauksen, niin mies saa oman isyyspakkauksen, mutta en oo ehtinyt tekemään sitä valmiiksi. Tänään vasta tilasin osan isyyspakkaus tavaroista ja itsehän sain sen äitiyspakkauksen tänään. Eli ei tainnut onnistua mun suunnitelmat. Tosin en oo vielä avannut koko pakkausta, mutta aion sen kyllä lähipäivinä avata.
 
Jee sain tehtyä vihdoin ja viimein isyyspakkauksen valmiiksi. Tosin suunnitelmana on antaa se isänpäivänä, toki jos vauva syntyy aikaisemmin, niin annan sen sit aiemmin. :)
 
Sama täällä! Tai siis lähinnä sain aloitettua kokoamisen, kun ajattelin joka tapauksessa antaa sen vasta isänpäivänä, ikään kuin isänpäivälahjaksi samalla.
 
Sohwia ja Pihlaja, Ihana ajatus antaa isyyspakkaukset Isänpäivänä! ❤
 
Myönnettäköön, että oon aika surkea keksimään tuolle miehelle lahjoja, sillä yleensä oon ostanut vaatteita tai sen harrastukseen liittyviä juttuja lahjoiksi. Niin sillä mä ajattelin, että tuo isyyspakkaus ois vähän erilaisempi lahja ja toki kun tuo on ihan ensimmäinen isänpäivä miehelle. Toki eihän sitä voi tietää milloin tämä meidän vauva syntyy, mutta kyllä mä tota miestä jo pidän nyt jo isänä ja haluan häntä isänpäivänä muistaa, kun vauva on kuitenkin pian syntymässä. :)
 
Pauliina24, Voi miten ihanan pakkauksen oot kasannut! ❤️
 
Kiitos :) Mäkin kyllä tykkäsin tosta ja tuli onnistumisen fiiliksiä kun vihdoin sai antaa ton ja mies oli niin otettu :)
 
Mulla pakkauksen kokoaminen vielä kesken. Pitäs vissiin hankkia loputkin jutut, jos vauva yllättää ja syntyy aiemmin. Me ei olla sukupuolta kysytty, niin täytyy hankkia sellaisia juttuja, jotka sopii tytölle tai pojalle. Isänpäivänä ajattelin antaa pakkauksen :)
 
Täällä just tajuttu eilen illalla että mies ei varmaan arvosta tuota isyyspakkausta ollenkaan :sad001 oli puhetta siitä, että joululahjaksi ei varmaan kannata toivoa mitään muuta ku noita hankintoja vauvvaa varten.. tai siis miehen vanhemmilla ollut aina ihan hirveä halu ostaa lahjoja ja suurinosa niistä lojuu edelleen avaamattomissa paketeissa häkkivarastossa kun on ihan turhia.. ni mies tuumas siihen että hän ainakin haluaa ittelleen lahjoja eikä vaan vauvalle, koska ei ne lahjat joita jouluna saahaan vauvvaa varten ni kuulema kosketa häntä yhtään.. :sad001
Eli taian tuon isyyspakkauksen antaa nyt tänä perjantaina jo, ku juhlitaan varmaan nyt viikonloppuna isänpäivää kun ens viikonlopuksi tulee mun miehen vanhemmat käymään, ni ei ehditä omaa isänpäivää juhlistaa sillon..
 
Laita mindis pakettiin jotain miehellekin, ni ei voi väittää ettei häntä kosketa. Mul on vaa pari vaatetta, mihin kangastussilla kirjottanu i:Heartred dad tms. Muuten on herkkuja, juotavaa ja vapautuskortteja ym. Nii ja bokserit, joihin aattelin brodeerata jotain... Kun meillä on jo kaikki tarpeellinen, niin tein pakkauksesta enemmän isälle suunnatun.
 
Siis on mulla miehelle herkkupakkaus synnäriä varten, ja sit sikareita, kuoharia, arpoja, lahjakortit hierojalle+subwaylle, vesipyssy, pesismaila, olohousut ja 2kpl t-paitoja.. mut siis muuten on vaan vauvvalle tavaraa ku ei olla tehty vielä oikeestaa mitää hankintoja :O
Mut mietin että ku mies ilmas tuon joululahja asianki tuolleen ni mitäköhä se oikeesti aattelee tuosta pakkauksesta :/
 
Ite kokosin sinne isyyspakkaukseen toki vauvan hoitoon liittyviä tavaroita, mutta tein sydän lappuset ja kirjoitin esim. Ruokalappuun, että isin ja vauvan yhteisiin ruokailuhetkiin jne. Toki siellä on myös miehen lempi olutta, karkkia, proteiinipatukoita ja muita juttuja, joista tiedän miehen pitävän. Saa nähdä mitä hän tuumaa, mutta uskon ja toivon, että hän arvostaa tekemääni pakkausta. :wink
 
Takaisin
Top