Isyyspakkaus

 Tässä on mun edellisen raskauden isyyspakkaus mitä sillon sain hommattua isukille:

Juhlaan paukkuserpentiiniä, piippu, viskiä (korjasin etikettiin kolme kaksosta, kun  ollaan kaikki kaksosia)

Arkeen sisua, energiaa, termari, äidinmaidonkorviketta, korvatulpat ja deodorantti

Parisuhteeseen kondomeja, after shave voide intiimialueen karvanpoiston jälkeen käytettäväksi



Nyt otan ite äitiysrahan, joten en varmaankaan väännä miehellenikään mitään tällästä ainakaan. Joku yksittäinen juttu, viskipullo kaiketi kun kuitenkin tuo mulle taas lahjan synnytyssairaalaan :) Viimeks sain kalevala äiti-lapsi helan punasella kivellä ja nyt siihen täytyy sitten istuttaa toinenkin kivi...
 
Mä tein kans ekasta tuon isyyspakkauksen :) ja ukko oli ainakin tosi tyytyväinen ja iloinen siitä. Kokosin netistä kaikkia enemmän ja vähemmän hyödyllisiä ohjeita ja kaskuja ja pakkaukseen laitoin siis tuon "itse tehdyn kirjan/käyttöohjeet sisällölle" lisäksi vielä seuraavaa tavaraa...

tutti+tikkari
laastareita+nessuja
tuttipullo+korvike ja muki(ultrakuvalla)+viskipullo
ruokalappu+puhdistusliinoja
cd(lastenlauluja)korvatulpat
vauvaöljyä+liukkari
vaippa+pyykkipoika
sisuja ja lakupiippu

eli mulla ideana oli että molemmille jotakin...siis lapselle "oletettuun hätään" ja isälle "paniikkia" hälventämään...siksi noi on tollain ikään kuin pareittain :)
En ole vielä miettinyt että miten tällä kertaa toimin...ehkä teetän uuden mukin ultrakuvasta ja ostan pinen pullon viskiä....
Mohomaha: Ihana mies kun on sulle tuonut lahjan <3 onko muiden ukkoset ollut noin ihania? vai onko se jokin yleisesti tiedossa oleva tapa ja mun mies ei vaan ole moista tiennyt/ymmärtänyt :O ??!! (pitääpä laittaa hänet lukemaan tuo sun kirjoittama juttu)
 
Mä tein kanssa esikoisen odotusaikana miehelle isyyspakkauksen, sisältö aika lailla sama kuin täällä muillakin. Ja mies osti mulle ekasta myöskin ton Kalevala-korun lapsi-helan ja siihen paksun ketjun. Mä sain kyllä kakkosesta sitten toisen helan ketjuun ja nyt toivon mukaan kolmas tiedossa :).
 
Paksumpi ketju mullakin siinä, mulle riittäis nyt vaan sen toisen kiven istutus siihen helaan ja mutta luultavasti saan myös kukkia. En mä tiedä miks tai mistä se sai idean tuoda mulle sellasen sairaalaan, mutta olin kyllä todellakin yllättänyt asiasta :D eihän siinä tunneskaalassa voi kun vaan itkee ilosta ja lääkkeistä :DD Mulle tehtiin iltapäivällä sektio sillon ja olin kyl ihan huuruissa, viiliä yritin syödä iltapalaks operoinnin jälkeen ja oli vähän vaikeuksia oksentaa sitä ulos kun ei pystyny nousee ylöspäin. Mies onneks tarjos mulle jotain pahvista kippoo ja ajoin sen sit viettää varpajaisia nii sain oksentaa rauhas. Oli kyl niin avuton olo kun piti pyytää hoitajia vaihtaa mulle puhtaat vaatteet, täytyy nostaa kyllä hattua niille oikeesti mitä kaikkee ne joutuu näkee ja kestää ja vielä hoitaankin. Nyt meni vähän ohi aiheen :D
Miehestä viel sen verran, että muuten ei kyllä ostele esim synttärilahjaa kun ei kuulemma osaa ostaa. Mut sillon sairaalassa se osti kryptoja ja sudokuita myös vaikka pyysin vaan suklaata ja pillimehuja :) Mulla ei ollu vauvaa siellä, kun se vietiin teholle nii oli aikaakin tehdä tollasia, kai se vähän itteensäkin ajatteli kun eihän siel mitää virikettä sille itellekkää ollu kun se tuli mua moikkaa monena päivänä.
Toivottavasti nyt menis kaikki paremmin.
 
Takaisin
Top