Isyyspakkaus

Heips Ninetsu!

Aloitin samannimisen palstan aikaisemmin, jossa olen luetellut vaihtoehtoja. Löytynee täältä "yleinen raskauskeskustelu"- otsikon alta.

Olen saanut nyt oman pakettini kasaan isille ja ajattelin antaa sen kun hänellä on synttärit viikon päästä. Olen jättänyt äitiyspakkaus hakemuksen viikko sitten ja nyt odottelen sitten itselleni sitä.

Miehelle keräsin aika paljon tavaraa joka on nimenomaan ihan hänelle, koska jossain palstalla olivat miehet olleet vissiin pettyneitä kun kaikki tavara olikin vauvalle. Eli paketissa:

Äänenvaimennus setti: tutti vauvalle ja korvatulpat isälle
Varpajaissetti: Viskiä ja sikareita
Vaipanvaihtosetti: 2 kertakäyttövaippaa, kosteuspyyhkeitä ja varavaatteet vauvalle joissa lukee "just like dad"
Varatissi setti: Tuttipullo ja äidinmaidonkorviketta
Viihde/nautintosetti: Lemppari-sarjasta DVD-boxi, Viivi&Wagner vauva-muki ja teetä
Selviytymissetti: Energiajuomaa ja nicorette-purkkaa

Ja näihin sitten huumoripitoinen selostus, siihenkin löytyy pohja sieltä toiselta isyyspakkaus-palstalta! Toivottavasti meillä tykätään [:)]
 
Hyvää maanantaita!
 
Mä juuri lauantaina annoin tulevalle isille hänen pakkauksensa. Alunperin olin ajatellut että saisin annettua pakkauksen silloin kun saan itsekin äitiyspakkauksen, mutta ihan siihen en ehtinyt. Sitten ajattelin että annan pakkauksen kun laskettuun aikaan on jäljellä 50 päivää (ensi lauantaina) mutta nyt lauantaina päätin että annankin paketin silloin. Oon itse ollut taas hirveän huonolla tuulella ja mies on tietysti saanut siitä kärsiä, joten ajattelin että hiukan hyvittelen tekoani tällä pakkauksella.
 
Sisältönä oli seuraavanalaista:
Pakkaus vaipanvaihtoon: kertakäyttöisiä hoitoalustoja, kertakäyttöhanskoja, pyykkipoika, hengityssuojaimia, suojalasit, ilmanraikastin, puhdistusliinoja ja vaippoja
Pakkaus nälän yllättäessä: tuttipullo ja korvike, ensilusikka, ruokalappu, hedelmäsose
Pakkaus pitkien öiden varalle: Tutti, tuutulaulu-CD, tulitikut, Battery-pullo, Korvatulpat ja Sisu-pastilleja
Tuoreen isän juhlapakkaus: Pieni kuoharipullo, lakusikareita (terveellisempi vaihtoehto oikeille sikareille!), BabyBlues-sarjakuvakirja, "Vauva - omistajan opas"-kirja, SuperISI -T-paita, SuperBaby-pipo vauvalle ja isin kulta -paita vauvalle
Pakkaus isin ja vaavin yhteisiin hetkiin: Kuvakirja, purulelu, vauvan kuulosuojaimet (meillä rakennetaan taloa, joten vauva tarvii tietty kuulosuojaimet kun lähtee isin kanssa raksalle!!)
Pakkaus yhteisiin kylpyhetkiin: Amme, vauvashampoo, kylpylelu, talkkia ja hoitoöljyä
Pakkaus hätätilanteisiin: isille Brejk-suklaa, Geisha-suklaapatukka jonka voi syöttää kiukkuiselle äidille ja Disney-laastareita
 
Kaikki pakkaukset oli erikseen pakattu lahjakasseihin, niissä oli sisältö ja käyttöohje mukana ja kassit oli sitten pakattu ammeeseen. Toki pakkaus sisälsi pääasiassa tarvikkeita vauvalle (eihän äitiyspakkauskaan äitiä varten ole vaan sitä tulevaa lasta) ja sen takia en missään nimessä ois halunnut antaa pakkausta esim miehelle synttärilahjaksi, koska sitä se ei ollut. Kuitenkin suurin osa tavaroista oli sellaisia, jotka mein olisi kuitenkin pitänyt hankkia vauvaa varten.
 
Kyllä ainakin mun mieheni tykkäsi kovasti pakkauksesta ja oli myöskin täysin yllättynyt siitä, ei ollut osannut odottaa ja oli varmasti onnellinen tämmösestä yllätyksestä rasittavan lauantaityövuoron jälkeen. Ja olen mä kyllä muutenkin lukenut paljon että miehet on pakkauksista tykännyt ja isommatkin köriläät on niistä liikuttuneet!
 
Ja Ninetsu, isosti onnea suuresti toivotulle raskaudellesi [;)]
 
Takaisin
Top