Isyyspakkaus

Meidän isäntä sanoi,että ei kuulemma tarvii sellasta,kun kysyin,että "mitäs pitäisit semmosesta isyyspakkauksesta? :)" ja sit kerroin vähän mitä kaikkea siinä on,mutta ei silti... :( mutta aattelin silti salaa tehdä ;) <3

Se pääsi just tänää itseasias ekoille lomille intistä,kun oli ensin 3 viikkoa sieltä.
voitte kuvitella miten ikävä oli tätä.<3 [:)]
 
Pitääkö armeijassa olosta? Jollain nettishopilla oli armeijakuosin nokkamuki! Ja voithan teettää vauvalle bodyn, jossa lukee vaikka isin vääpeli...
Saiskohan jostain erillaisia sadesuojia vaunuihin? Jos hommaisi vähän miehekkäämmät...!
Tuo tekniikkakin kiinnostaa useita miehiä, joten oisko infrapuna-kuumemittari kiva? Meillä mies mietti heti mihin muuhun sellaista voisi käyttää. Vaikka talon lämmönhukan kartoitukseen....[:D]
 
Sipster

Idean löysin siis netistä, just jostain netti kaupasta. Sitten piipahdin ostamaan vauvalle kaksi bodya ja isille mustan t-paidan ja painoin tekstit niihin itse. Ei ole kovin iso homma loppujen lopuksi. Mä leikkasin kontaktimuovista sabluunat. Vauvan bodyyn laitoin tekstin my daddy rocks ja isin paitaan pelkän daddy rocks. Eikä tullut niitä postikuluja siihen päälle. Kokonaisuudessaan tais maksaa joku 25 euroa+värit.

Meillä isäntä harrastaa musisointia niin tuntui oikealta valinnalta tekstiksi!

Isi bokserit löytyi joulun alla seppälästä.
 
Mie olen jotain pientä ostellu isyyspakkaukseen, ihan sen mukaan mitä kivaa on sattunu löytää. Kiva jotenki isiä huomioida, en ole sille niistä vielä puhunutkaan. :)
 
En jaksanut lukea koko ketjua eli en tiedä oliko tällaisia jo ehdoteltu, mutta nämä tuli mieleen:
- "Vauvan käyttöopas"- kirja (muistaakseni tuon niminen, tarkoitettu juuri isille, humoristinen opas :)
- "My daddy rocks"- tms. tutti, niitä sai tilattua jostain suomalaisesta nettikaupasta, olivat tosi söpöjä :)
 
Meillä mies otti isyyspakkauksensa eilen vastaan ja sanoi, että se oli ihana. Siellä oli siis mm. isä-muki, body, kortsut, korvatulpat, olut, sipsejä, suklaa, karkkipussi, vauvan purulelu, miestenlehti, puhdistuspyyhkeitä, Höpönassut-vauvakirja, vauvan huolto-opas (tehty auton huoltokirjan malliin) ym

Höpönassut kirja oli ihan pakko ostaa, koska mieheni lempinimi minulle on höpönassu. Ja pienenä vinkkinä, että jos ostatte sinne isyyspakkaukseen miestenlehden, niin kannattaa katsoa, ettei mukana ole "Gay-liitettä" [:D] vaikka toisaalta saatiin me hyvät naurut, kun mies huomasi kannessa lukevan "mukana gay-liite" ja selattiin se sitten mahtavien naurujen kanssa läpi [:D]
 
AIVAN MAHTAVA IDEA!!!!!!!!!!!!!! Meillä mies on jo tyytyväinen et on ns.isikuukausi, mutta tollanen isyysboksi kruunais koko jutun mun mielestä... En vaa tiedä miten suomesta löytyy englannin kielisiä "vauvaoppaita"... Baby Blues'ia löytyy ihan varmana myös englanniksi täältä ja onneks aika paljon on nois body'ssä englanniks tekstit. Odotan jo innolla, että pääsen kasaamaan mein herralle omaa boksia koska alkaa se "oman" boksin odotuski jo olee nurkan takana......
 
sanjana: Löytyy kyllä englannin kielisiä oppaita, Suomalaisessa kirjakaupassa voivat tilata sellaisen jos ei satu olemaan hyllyssä myynnissä.
 
En jaksannut lukea ketjua alusta asti mutta kerronpa meiän isäpaketista jonka annoin esikoisen synnyttyä. ( Sairaalasta kun lähti kotio kerroin että sängyn alla oottaa yllätys).
Paketin tein vanhaan kenkälaatikkoon, jonka olin päällystänyt poikamaisella lahjapaperilla ja kannessa oli englanninkielinen ihan runo joka on jonkun isän kirjottama.
Laatikossa oli päällimäisenä kirje, joka oli aika humoristinen mutta jossa oli oikeita "syitä" miksi mies tulee olemaan hyvä isä.

Sisältönä oli noita samoja juttuja kun oli yllä mainittu mm. sikareita (varpajaisia varten) , pikku sampanjapullo ja sisupaketti.
Lisäksi oli isälle ja vauvalle samaa sarjaa olevat sukat, missä isin sukissa luki jotain "suomen paras vaipanvaihtaja" jne.

Isi oli hyvin yllättynyt ja iloinen. Sanoi myös ettei varmaan ois tuntunut niin koskettavalta jos olisi saannut aikasemmin. Syntymä sai jo tunteet pintaan.

Nyt odotan kakkosta ja tällä kertaa ois tarkotus tehdä esikoiselle velipaketin, johon laittaisin mm. tuttikarkkeja yms.

Nauttikaa tekemisistä ja laittakaa kuvia kun saatte valmiiksi!:)
 
Jotain pientä, mutta en aio asiasta etukäteen kertoa :wink raskaus vasta alussa.. tässä on hyvin aikaa
 
En tiedä olenko vähän takakireä tai jotain, mutta en aio antaa isyyspakkausta. Enhän mäkään saa keltään mitää vastaavaa?!
Äitiyspakkaus on musta nimeltään harhaanjohtava, koska vauvallehan ne tavarat siinä on, eikä äidille.
Ja ei mulla olis edes varaa :sad001
 
Takaisin
Top