Isänpäivä lähestyy...

Martuti

Kunnioitettu kommentaattori
Heinämammat 2014
Isänpäivä on tulevana sunnuntaina, aiotteko jotenkin jo muistaa miestänne tulevan vauvan puolesta?

Itse ostin sellaiset söpöt vastasyntyneelle tarkoitetut sukat, joissa lukee "I love daddy". Ei siis mitään ihmeellistä, lähinnä tuollaista pientä hömppää ajattelin antaa, ja kortin.
Varsinaiset lahjat ja kortit mies saa tyttäriltään, jotka ovat meillä viikonloppuna.
 
mä en oo miehelle vielä ees kertonu, että oon raskaana ja aattelin tehdä sen isänpäivänä. Miehelle kun Tää on vasta ensimmäinen lapsi :) Se olkoon hyvä isänpäivälahja :D
 
Vauva itsessään on lahja ja esikoiselta (1v4kk)saa kortin :)
 
Löytyipä tällainenkin keskustelu, niin nostanpa aikani ratoksi.

Marraskuussahan tuo vasta on, mutta jotain erityistä haluaisin keksiä.
Isälle ja pojalle samanlaiset paidat, tai kuvan teetätys tauluksi kenties.. Ja harvoin menee metsään hyvillä ruokatarjoiluilla.
Ja isoisille tietenkin myös jotain, mutta kenties ihan vain korttia postiin

Onko teillä suunnitelmia/ideoita/perinteitä isänpäivän varalle? =)
 
Hyi kun pelästyin! Luin siis ekoja kommentteja ja pelästyin jo et onko se ens sunnuntaina :) No onneks aikaa vielä on.. Mulla ei oo mitään ideaa isänpäivälahjasta... Onko muilla? Jos vaikka pystyis samaan hyviä vinkkejä muilta :)
 
Sama kun lunastar, säikähdin mut seuraava ajatus jo oli et mitä se Martuti sekoilee xD

Nyt tuli mieleen, et avaimenperä tyttöjen kuvilla olis kiva :)
 
Hei joo, avaimenperä! Mies on jatkuvasti hukkaamassa omia avaimiaan, niin jos ne pysyis paremmin tallessa (eli muistais mihin ne on laittanut..) jos niissä ois muksu mukana!

Jos sitä kasais vaikka pienen 'isyyspaketin', kun en sellasta kuitenkaan ennen lapsen syntymää laittanut, niin nythän ois oiva tilaisuus siihenkin
 
Joo en röllykkä sekoile mitään, tää postaus on vuodelta 2013 kun vauvat oli vielä pikkuruisina masuissamme :grin
 
Joo siis kyllä Martuti tajusin ettet nyt ihan hupsahtanu oo kun huomasin sen päivämäärän kattoa :wink

Muki vois kyllä kans olla kiva.. miehellä kun on tuo oma vakiomukinsa kaffelle niin jos siitä uus rakas sitten tulis :wink
 
Tilasin nimiriipuksen missä on molempien lasten nimet kaiverrettu :)
 
Takaisin
Top