Isäksi yli 40 vuotiaana

Isa73

Vasta-alkaja
Hei kaikille.Onko Täällä ketään tulevaa isää,joka saisi Ekan lapsen yli 40 vuotiaana.Itseäni pelottaa moni asia kun on niin paljon opittavaa.
Laskettu aika 10.2.2017 eli vielä on odottamista.Tuleva äiti on synnyttänyt jo 3 lasta,joten hänellä on kokemusta.Tyttö on tulossa ja nimikin on päätetty,että siitä tulee Hilma [emoji2]
 
Onhan täällä yksi ainakin, mieheni on reippaasti yli tuon 40 ja on innokkaasti mukana minun odotuksessa:) Onneksi mieheni on koko ajan kotona kanssani, on turvallinen olo.
Mies: Odotan innolla elämäni ensimmäistä vauvaa, joka on poika ja nimeksi tulee Isäni mukaan Toivo :)
Olen kyllä hoitanut sisaruksieni lapsia joten jotain tietoa on, mutta synnytys on ensimmäinen :)
 
Liippaa sen verran likeltä että postaan. Mun muksu tosin on kohta kolmen, ja mä olin 38 ku muksu syntyi.

Mutta siis, mikä huolestuttaa? Itsellä oli kaikenmaailman stressit kyl, näin jälkikäteen katsoen aivan mitättömiä mutta silloin ne vaivas ku odotettiin.
Yks huoli sulla varmaan on että osaatko. Ei sitä kukaan oikeasti osaa, mutta sen oppii.
Toinen huoli lienee että jaksatko. Ehkä et, mutta se on sivuseikka. Jaksanko mä kolme tuntia hoplopin labyrinttiä energisen taaperon kanssa? En, mutta silti menen.
Jos mietit että miten elämä muuttuu niin ajattele isyyttä spinoff-sarja isyyttä edeltävästä ajasta, mutta muista että hyväksy se että olet enemmänkin koominen sivuhahmo kun stara on tyttäres. Kahden hengen conga keskellä kauppaa ihmisten tuijottaessa? Perussettiä. Muksu halus tanssia, sit tanssitaan. Niin kiire ei saa olla ettei ehtis muksua ilahduttamaan.

Ja jos synnytys huolestuttaa niin siihen auttaa varautuminen. Jo ajoissa pidät huolta että kaikki on valmista kun aika koittaa. Autonavaimet ja taksiraha+50e ovat oleellisimmat. Kaikkikolme siis siksi että aina tarvii olla varasuunnitelma. Jos auto ei toimikaan, taksilla sit, se 50e on varmuuden varalta, kuitenkin haluat emännälles jotain hakea jostain. Älä välitä vaikka sulla on outo fiilis, se ei mene ohi mutta siihen tottuu.
Mulla on pidempää tarinaa isyydestä omassa topikissa, lukaise jos kiinnostaa :) http://forum.vau.fi/threads/erilaisen-isän-tarina.1580951/
 
Takaisin
Top