Inseminaatio/muut hoidot 2018

Tsemppiä sullekin piinailuun Tuikku! Ois iteki pitäny malttaa odottaa mutta kun ei vaan malta. Toivottavasti saadaan molemmat vielä plussat testiin!
Mulla on yks keskenmeno takana mutta siitäkin jo yli pari vuotta aikaa, aika monta nega testiä tehnyt sen jälkeen ja monta kertaa on jo kuvitellut näkevänsä haamuviivoja mutta aina ne menkat sieltä tullu. Mutta jospa tällä kertaa! :Heartred
 
Hei kaverit.. pakko avautua teille kun ei kenellekään muulle vielä viitsi!:wideyed:
Täällä tuli vahva haamuplussa!!! apuaaa! vielä ei saa onnitella ja jännittää ihan pirusti! En oo koskaan saanu tikkuun edes pientä haamua!!!!:eek: Ja nyt siis kp.24/26.
Eli oon jo aivan ihmetyksissäni tästä haamusta tikussa!
Aloin heti tietysti miettiä, että eihän tässä kierrossa otettu Pregnyl irrotuspiikin aine voi aiheuttaa mitään haamuja?!?? Luin hätäisenä jostain, että voi aiheuttaa haamuja max n.10-12 päivää pistämisen jälkeen! Nyt siis mulla pistämisestä 15pvää! Onko muilla kokemusta/tietoa tosta vaikutuksesta?
 
Oii, ihana juttu! Toivottavasti pysyy kyydissä! :Heartred
Ei oo pregnylistä kokemusta mulla oli irrotuspiikkinä ovitrelle joka on kai vastaava. Ainakaan 11 päivää pistoksesta ei mulla näkynyt enää mitään.
 
Kyllä se nyt vaan on uskottava, että tulin raskaaksi toisesta inssistä!!!:love7

Tätä on vielä vaikea sisäistää ja tietenkin vielä monet huolenaiheet siitä, että kaikki menisi hyvin ja tarrapintaa olisi!!!
Tuntuu niin epätodelliselta, kun just tähän viime inssiin oli kypsynyt vain yksi folli ja se miehen sperman laatu heikentynyt yllättäen huomattavasti.o_O No, eihän se tarvi kun just oikeat asiat kohdalleen.:woot:

Tsemppiä kaikille yritykseen ja tästä toivottavasti nyt yksi toivon kipinä muillekin onnistumiseen.
palaan vielä kertomaan miten tässä kävi.
:signs001 :Heartbigred
 
Kyllä se nyt vaan on uskottava, että tulin raskaaksi toisesta inssistä!!!:love7

Tätä on vielä vaikea sisäistää ja tietenkin vielä monet huolenaiheet siitä, että kaikki menisi hyvin ja tarrapintaa olisi!!!
Tuntuu niin epätodelliselta, kun just tähän viime inssiin oli kypsynyt vain yksi folli ja se miehen sperman laatu heikentynyt yllättäen huomattavasti.o_O No, eihän se tarvi kun just oikeat asiat kohdalleen.:woot:

Tsemppiä kaikille yritykseen ja tästä toivottavasti nyt yksi toivon kipinä muillekin onnistumiseen.
palaan vielä kertomaan miten tässä kävi.
:signs001 :Heartbigred


JEEE!!! :Heartred:love7:Heartred Onnittelut täältä toiselta puolen maailmaa!! :happy:
 
Kyllä se nyt vaan on uskottava, että tulin raskaaksi toisesta inssistä!!!:love7

Tätä on vielä vaikea sisäistää ja tietenkin vielä monet huolenaiheet siitä, että kaikki menisi hyvin ja tarrapintaa olisi!!!
Tuntuu niin epätodelliselta, kun just tähän viime inssiin oli kypsynyt vain yksi folli ja se miehen sperman laatu heikentynyt yllättäen huomattavasti.o_O No, eihän se tarvi kun just oikeat asiat kohdalleen.:woot:

Tsemppiä kaikille yritykseen ja tästä toivottavasti nyt yksi toivon kipinä muillekin onnistumiseen.
palaan vielä kertomaan miten tässä kävi.
:signs001 :Heartbigred

IHANAAAA! Onnea niin paljon :Heartred
Mulla alkaa toinen inssikierto loppukuusta. Tää luo toivoa et on mahdollisuus onnistua!
 
Kyllä se nyt vaan on uskottava, että tulin raskaaksi toisesta inssistä!!!:love7

Tätä on vielä vaikea sisäistää ja tietenkin vielä monet huolenaiheet siitä, että kaikki menisi hyvin ja tarrapintaa olisi!!!
Tuntuu niin epätodelliselta, kun just tähän viime inssiin oli kypsynyt vain yksi folli ja se miehen sperman laatu heikentynyt yllättäen huomattavasti.o_O No, eihän se tarvi kun just oikeat asiat kohdalleen.:woot:

Tsemppiä kaikille yritykseen ja tästä toivottavasti nyt yksi toivon kipinä muillekin onnistumiseen.
palaan vielä kertomaan miten tässä kävi.
:signs001 :Heartbigred

Onnea!! Ihana juttu. :Heartred
Monta päivä inssistä oli kulunut kun sait ekan plussan testiin?
 
KIITOS kaikille hirmuisesti!!!:Heartbigred

Nana89: eli inssi ja irrotuspiikki oli pe 27.4ja ovis on varmaan ollut la 28.4. ja ekan kerran testasin siis pe 11.5 elikkäs kp.24/26 ja inssistä oli mennyt silloin 14päivää. plussaviiva silloin vahva haamu, joka vahvistui kunnolla täysin vasta tänään, jolloin menkat olisi pitänyt alkaa!:hello2
 
KIITOS kaikille hirmuisesti!!!:Heartbigred

Nana89: eli inssi ja irrotuspiikki oli pe 27.4ja ovis on varmaan ollut la 28.4. ja ekan kerran testasin siis pe 11.5 elikkäs kp.24/26 ja inssistä oli mennyt silloin 14päivää. plussaviiva silloin vahva haamu, joka vahvistui kunnolla täysin vasta tänään, jolloin menkat olisi pitänyt alkaa!:hello2
Okei, kiitti. Mulla siis huomenna tulee 14pv inssistä. Eilen ei näkynyt vielä testissä, tänään en testannutkaan mutta täytyy toivoa vielä ihmettä että muuttuis vielä plussaksi.
Mulle ei polilta annettu kovin tarkkoja ohjeita tuosta lutinuksen käytöstä eli lopetanko sen jo huomenna jos testi nega vai vieläkö odotan sen pari päivää...
 
Okei, kiitti. Mulla siis huomenna tulee 14pv inssistä. Eilen ei näkynyt vielä testissä, tänään en testannutkaan mutta täytyy toivoa vielä ihmettä että muuttuis vielä plussaksi.
Mulle ei polilta annettu kovin tarkkoja ohjeita tuosta lutinuksen käytöstä eli lopetanko sen jo huomenna jos testi nega vai vieläkö odotan sen pari päivää...

Hyvinkin voi tulla plussa ja monilla naisilla raskaushormonia alkaa erittyä hieman eri tasoisesti... toisillahan tulee plussa näkyviin tosi varhain ja toisilla vasta myöhemmin!:)
Mulle annettiin ohje testata kun menkkojen pitäis alkaa oletetusti ja jos nega niin lopetan keltsun. Sillähän voi hieman yrittää”siirtääkin”menkkoja, jos esim seuraava kierto olisi menossa viikonlopulle puhtaasti.
Ja nyt kun plussa niin jatkan sen ottamista.

Toivotaan sullekin plussaa, jos ei tästä kierrosta,ni sit seuraavasta!:angel8
 
Kyllä se nyt vaan on uskottava, että tulin raskaaksi toisesta inssistä!!!:love7

Tätä on vielä vaikea sisäistää ja tietenkin vielä monet huolenaiheet siitä, että kaikki menisi hyvin ja tarrapintaa olisi!!!
Tuntuu niin epätodelliselta, kun just tähän viime inssiin oli kypsynyt vain yksi folli ja se miehen sperman laatu heikentynyt yllättäen huomattavasti.o_O No, eihän se tarvi kun just oikeat asiat kohdalleen.:woot:

Tsemppiä kaikille yritykseen ja tästä toivottavasti nyt yksi toivon kipinä muillekin onnistumiseen.
palaan vielä kertomaan miten tässä kävi.
:signs001 :Heartbigred
Jee Tuikku84, nyt vaan kovasti tarrasukkia ❤️ eli sulla taitas olla tammikuun tyyppi tulossa?
 
Ihanaa kyl :Heartpink:Heartpink Kysytääns nyt heti tuoreeltaan, että tuliko sulle jotain oireita ennen plussaa vai tuliko ihan yllärinä? :happy:

Ei tullut kyllä erikoisempia. :rolleyes: Keltarauhasen on muutenkin joka kierrossa tehnyt rinnat kipeiks ja samalla tavalla oli tässä kierrossa. Paitsi ehkä aiemmin rintojen kipeys on alkanu loppua päivää/paria ennen menkkoja, nyt jatkui. Ja kauhea väsy ja nälkä... mutta siitäkään ei voinu arvata kunnolla. valkovuoto lisääntyi menkkojen lähestyessä ja jatkuu. menkkamainen olo oli koko ajan, mutta jollain jännällä tapaa erilailla. Niin että mietin milloinhan”kunnon”oikeat menkkaoireet alkaakaan.
 
Moikka! Täällä olisi uusi foorumilainen. Olen 29 v ja olemme mieheni kanssa yrittäneet meille molemmille ensimmäistä lasta reilut 1,5 v. Tuona aikana emme ole saaneet yhtäkään plussaa. Tutkimukset läpi käyty eikä selittävää syytä lapsettomuudelle ole löytynyt. Siittiöiden laatu erinomainen. 6kk letrot käytössä olleet ja yksi nega inssikin tehty. Viikko sitten tehty 2. inssi, joten piina viikot meneillään.
Mukava on ollut täältä lueskella muiden tilanteista. Ilahduttavaa, että plussiakin on tullut! Tsemppiä kaikille! :)
 
Täällä alkoi menkat tänään, nyt sitten välikierto. Täytyy sit kattoa että tuleeko toinenkin kierto väliin jos näyttää että inssi osuis kesälomareissun aikoihin.
Tsemppiä piinailuun!
 
Nana89 Pahoittelut negasta :sad001

Onpas kiva, kun tänne on tullut paljon uusia tyyppejä! Kiva jännäillä muiden vaiheita, kun ittellään on välikierto menossa! Tällä kertaa ei ole mitään hajua, koska ovulaatio on/ollut ja kun viimeksi välikierto oli vain 22 päivää ja nyt taas viimeisin inssikierto 30 päivää, niin kai tämä kierto sit voi olla mitä vaan :wacky: Ennen inssejä oli kierrot kuin nakutettu 26-27 päivää. Ehkä se nyt sit ois jotain 22-26 päivää, kun viimeisin kierto oli niin pitkä. Eli kolmas ja viimeisin inssikierto alkais mahdollisesti n.1 viikon päästä.. Ellei nyt täs lomalla ois tapahtunut ihmeitä :wink

Jos viimeinen inssi julkisella puolella ei tuo tulosta, harkitaan miehen kanssa yhtä hoitokertaa yksityisellä. Ne jonot ivf-hoitoihin taitavat olla jotain 3-4kk luokkaa julkisella (Hki Naistenklinikka) ja siinä välissä ei sit varmaan tehdä enää inssejä, jos alunperin on puhuttu vain kolmesta kerrasta..?:confused005

Mutta tosiaan, upeeta kun nyt on saatu inssiplussiakin tähän ketjuun!!!:smiley-bounce012 Ei sitä tiedä, jos sitä vielä onni kävis, eikä tarttis siirtyy hoidoissa eteenpäin :p
 
Pahoittelut negasta Nana. Itse olen ajatellut, että jos nyt ei tärppää, niin voi ainakin kesällä rentoutua ja käydä terasseilla.

Carris, ymmärsin lääkärin puheista, että jos on julkisella joku hoito kesken, niin ei pääse toisen hoidon jonoon ja kääntäen, jos on jonossa, niin ei tehdä muita hoitoja.
 
Takaisin
Top