Inseminaatio/muut hoidot 2018

Kiitos zempeistä ihanat❤️ Tosiaan mitä vaan voi käydä, joten ei tässä vielä voi kunnolla iloita. Mulla oli siis käytössä maca ja gelee roale, ja sit yks ”huuhaa” homma , voin tästä kertoa enemmän yksityisviestissä(voiko täällä laittaa edes yksityisviestejä) jos joku haluaa kokeilla ?ja zemppejä kaikille, tää on niin arpapeliä meille kaikille
 
Niksu: Voi ei :sad001 Toivottavasti tämä vastoinkäyminen kuitenkin antaisi sinulle uskoa tulevaan, hoidot toimivat ja raskaus on mahdollista! Voimia kovasti :Heartpink

Olen joskus itse miettinyt, että olisiko pahempi vai parempi juttu, jos saisi esim. varhaisen keskenmenon, kuin että ei koskaan pääsisi näkemään sitä toista viivaa testissä..Tätä pohtii mm. silloin, kun piinapäivinä tekisi mieli testata jo ennen kuukautisten alkamista :sorry: En ole itse koskaan saanut kuin negatiivisia tuloksia...

Linnea84: Gele Royalia minäkin oon testannut muutamissa luomukierroissa :happy: Täytyy harkita tuota macaa seuraavaan luomukiertoon... :wink Ainiin ja greippimehua oon litkinyt myös :grin Kyl täs vaiheessa jo mielellään kuulee kaikista huuhaa-keinoistakin, joten laita vaan yksityisviestiä tulemaan :woot::p
 
Hei vaan kaikille ja tsemppiä omiin yrityksen vaiheisiin :)

Täällä päästiin vihdoin aloittaan yrityskierto! :)
Edellinen ovulaatio osui pääsiäiseen ja sitä edellinen kierto oli ovuloimaton.
Letrot aloitettu ja kontrolliultraa pitäis alkaa soittaan.
Oon niin täpinöissäni joo siitä, että pääsee edes yritettään raskautumista! :D Minä siis kuumeilen yksinäni niin yrityskiertoja ei montaa ole ja ne on silloin, kun rahapussi antaa myöden.
 
Peruna86: jee, ihanaa kun pääset yrittämiseen mukaan nyt.:happy:

Täällä meikä yrittää laskeskella, että milloin lopettaisin keltarauhasen ja milloin siitä ehkä alkaisi menkat, niin voisi sitten taas arvioida ovulaation ajankohtaa edes vähän! :wacky::shifty: Pelkona siis se, että taas menee ovis joko viikonlopulle tai vapun tienoille. Pääsiäisenä siis kans meni ohi edellinen ovis ja nyt kyl turhauttaa jo valmiins ajatus, että taas menis plörinäks inssi! Sitä on aika malttamaton näiden juttujen kanssa, kun sitä yritystä tosiaan takana... niinkuin tiedätte kaikki!:wink:dance018
Eli uusi kierto starttaa tällä viikolla kuitenkin ja sitten pistokset alkaa kp.3.
 
Mua vähän kans jo jännitti, että sotkeeko vappu tänkin kierron ja soitin jo klinikalle, et onko ne auki vappuaattona --> onneksi ovat! Voi sitä helpotuksen määrää! :)
Ois ärsyttäny niiiiiin paljon, jos tääkin kierto ois menny harakoille!
Mut nyt tilanne helpottui entisestään, kun menkat yllättäen alkoi kaksi päivää etuajassa eli viimeistään ensi viikon perjantaina ois inssi! Toiveet on kyllä tosi korkealla! :)

Tuokku84: Mitä keltarauhasta sulle määrättiin ja kuinka kauan käytettäväksi? Viime inssissä mä käytin Lugesteronia, piti käyttää 15 päivää, mutta lopetin 13 päivän jälkeen, kun r-testit negoja. Menkat alkoi kahden päivän päästä. Sillä pystyis vähän pelaan, et millon uus kierto alkais...

Toivotaan, että vappu ei sotke sunkaan suunnitelmia! :)
 
Peruna86:
Mulla on Terolut 10mg aamuin illoin ja aina oviksen/inssin jälkeen parin päivän päästä aloitettavaksi ja menkkoihin/negaan testiin asti syötäväksi.

Hyvä yritys oli säädellä keltsulla menkkoja mut paskaks män!:hungover: Eli eilen ma aamuna otin vielä keltsun ja viimeks siitä muutaman pvän päästä alkoi menkat. No nyt otin eilen aamulla myös vielä keltsun, niin nyt alkoikin jo menkat! Eli saapa nähdä nyt että meneekö kuulkaa viikonlopun tai vappupäivän päälle just inssin teon mahis. Ai prkl!:sad001 No pitää toivoa parasta ja yrittää luomusti sitten vaan jos ei pysty tehdä. Kalliit lääkkeethän sitä vaan taas tulee käytettyä! o_O
 
Peruna86: Jes, hienoa, että pääset yrittämään!!:happy::happy:

Tuikku84: No voi perse :bored: Toivotaan kuitenkin, että kierto menis niin, että ovis ei osu viikonloppuun tai vappuun!:smiley-angelic001

Täällä elellään piinapäiviä...Nyt kp17 ja dpo4 tai dpo5. Ei MITÄÄN tuntemuksia. Ei ole edes sitä hullua vetistä valkovuotoa, joka oli viime inssikierrolla Lutinuksen aloituksen jälkeen. Se nyt on tietty ihan kiva juttu :shy: Nyt mä otan Lugesteroneja 2x200mg päivässä vielä kp25 asti. Paljon siistimpää puuhaa ainakin toistaiseksi ollut...:rolleyes:

Mua vähän harmittaa, kun sillon inssissä lääkäri ei kertonut munarakkulan sen hetkistä kokoa eikä limakalvon paksuutta. Kertoi vaan, että rakkula ei ole vielä luhistunut yhtään eli ajoituksen pitäisi olla kohdillaan. Kävin nyt jälkikäteen Kannasta katsomassa tietoja, kun aina ennenkin sinne on kirjattu tiedot ylös, mutta nyt siellä luki ainoastaan "INSEMINAATIO." Kannattaa siis aina kysyä siinä paikanpäällä kaikki kiinnostavat tiedot, kun ei näköjään kaikki tule automaattisesti Kantaan! :confused:

Sori negatiivisuuteni, tällä hetkellä on näköjään taas tää vaihe :smiley-ashamed008 Miten sitä jaksaisi pysyä positiivisena piinapäivinä... Onko teillä jotain hyviä kikkoja piinapäivistä selviytymiseen? Pitäisiköhän sitä vaik alkaa askartelee jotain tai kirjoittaa päiväkirjaa kuvitteellista tulevaa vauvaa varten, että saisi pidettyä uskon korkealla??:p
 
Tuikku84: No voihan kökkö! :sad001 Toivotaan, että ihmeitä tapahtuu! Että ovis aikaistuis ja pääsisitte inssiin! Mutta ajattele positiivisesti: jos ei inssi onnistu niin sulla on mahollista saada siemenet sisään ilman hoitoakin! :grin

Carris: Siinäpä kysymys! Miten olla piinailematta! Mitä enemmän yrittää olla ajattelematta koko touhua niin sitä enemmän sitä ajattelee! Ja asiaa ei helpota kaverit, jotka hehkuttaa omaa vauvaonneaan eikä tv-ohjelmat missä just sillon kaikki liittyy vauvoihin tai vaikka vaan kodin siivous, jota tehdessä miettii mihin vauvan tavarat sitten mahdollisesti laitetaan! :smiley-angry016 Se kaks viikkoa täytyy vaan kärvistellä jotenkin! Vaikka laskien minuutteja, jos muu ei auta.
Päivät onneksi on yhtä pitkiä piinaillessa kun tavallisestikin! :)

Kyllä meille kaikille se ihana pieni oma rakas vielä suodaan! Jonain päivänä! :smiley-bounce013
 
Se piti Carrisille vielä sanoa, että mä en myöskään tuntenut mitään koko piinaviikkoina, kun tärppi-inssikierto oli! Menkkojen piti-alkaa-päivänä alkoi menkkakrampit, jotka jatkui kolme päivää. Vuoto ei alkanut. Testin teinkin vasta tona kolmantena päivänä, kun klinikka sen haluaa, kun olin varma, että menkat alkaa. Ei alkanut ja vasta sen jälkeen alkoi nännit kipeytyä ja kylmyys ja väsymys saapui. Eli piinapäivät voi olla tosi oireettomat, samoin kun eka kolmannes raskaudestakin! :) Tsempit minuuttien laskemiseen! :D
 
Tuikku84: No voihan kökkö! :sad001 Toivotaan, että ihmeitä tapahtuu! Että ovis aikaistuis ja pääsisitte inssiin! Mutta ajattele positiivisesti: jos ei inssi onnistu niin sulla on mahollista saada siemenet sisään ilman hoitoakin! :grin

Carris: Siinäpä kysymys! Miten olla piinailematta! Mitä enemmän yrittää olla ajattelematta koko touhua niin sitä enemmän sitä ajattelee! Ja asiaa ei helpota kaverit, jotka hehkuttaa omaa vauvaonneaan eikä tv-ohjelmat missä just sillon kaikki liittyy vauvoihin tai vaikka vaan kodin siivous, jota tehdessä miettii mihin vauvan tavarat sitten mahdollisesti laitetaan! :smiley-angry016 Se kaks viikkoa täytyy vaan kärvistellä jotenkin! Vaikka laskien minuutteja, jos muu ei auta.
Päivät onneksi on yhtä pitkiä piinaillessa kun tavallisestikin! :)

Kyllä meille kaikille se ihana pieni oma rakas vielä suodaan! Jonain päivänä! :smiley-bounce013

Kiitti Peruna86 tsempeistä :love7 Kyllä tää tuki täällä on tärkeää - mä nimittäin oikeasti tulin paljon paremmalle mielelle :happy: Ja tämä muistutti, että huumoria ei pidä unohtaa! Tosin, jos sitä pikkukääröä ei koskaan syliin saa, niin ei paljoa naurata, mut jos ja KUN se lapsi vihdoin elämään siunaantuu, niin kyllä näitä epätoivoisen vauvakuumeilijan juttuja varmaan jälkikäteen muistelee tirskutellen :joyful:

Pidetään yhtä ja uskotaan siihen, että me kaikki saamme lopulta pikkunyytit elämiimme :dummy1::dummy::Heartpink
 
Muokattu viimeksi:
No nii, täällä on Letrozolit syöty! Ens keskiviikkona on folliultra. Nyt jo jännittää! :D Viime Letro-kierrossa lääkkeet ei oikein saanu mitään aikaiseksi, yleensä ovuloin kp14 tai kp15, mutta sillon ovis + tuli vasta kp16! En tiedä ressasinko tai jännitinkö vai mikä oli. Nyt toivon o+ tulevan aikasemmin, jolloin inssi ois viimestään ens viikon perjantaina! IMG

Tää on ihan kun joulua odottais! :smiley-bounce013

Miten Carrisin piinapäivät etenee?

Tuikku84 aloitiko pistokset?

Ootteko muuten miten kierroissa testaillu raskautta? Ootteko jaksanu odottaa menkkojen-pitäis-alkaa -päivään?

Mä viime inssikierrossa sain täältä foorumilta testaustuulen ja aloin testaan jo dpo 10. Kyllä harmitti nähdä negatiivinen jo silloin ja joka päivä sen jälkeen! Meni loppupäivien jännitys pilalle! :sad001 Eli en aio enää testata ennen, kun pitäis menkkojen alkaa! Mä haluan pitään mahdollista illuusiota raskaudesta ja huijata itteeni loppuun asti! :joyful:
...eikä tarvi miettiä ja tihrustella, että onko toinen viiva vai ei!

Plussapuhallus ja tammikuisiin mars kaikille! :happy:

Ihanaa kun on lämmin kevät! :smiley-bounce016
 
Peruna86: Juu pistokset aloitin tänään kp3 ja nyt isommallla annoksella Puregonia eli siis annoksella 90, joka on isoin tähän asti. Lääkäri tietty yrittää kai nyt, että kypsyis mahdollisesti monta munaa.. en tiiä! Ens torstaina on ultra jossa katsotaan mikä tilanne. Toivottavasti nyt ei olisi supernopeasti tulevaa ovista. Viime kierrossa siis kp11 ovuloin, vaikka yleensä kp.14-16. o_O

Ja mulla sama... ekan ja siis tähän asti ainoan inssin jälkeen testailin aikaisin ja useasti... ja aina se nega!:hungover: viimeks”meni hermot”, enkä testannu kuin yhden kerran päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa. Jatkossa aion testasta vain menkkojen alkamisen aikoihin. Yritän vähentää tätä häsäsystä ja mahdollista stressiä koko hommasta. :rolleyes:

Tsemppiä kaikille kaikkeen! Toivotaan kevään piristämiä siittiöitä ja tarrauspintaa joka kotiin!:wink:dance011
 
Tääl nää piinapäivät rullailee kuten aiemminkin, hitaasti ja epävarmasti... Pientä vuoristorataa uskon kanssa, suurimman osan ajasta kyl aattelee, et ei oo tärpännyt, sit että ei pidä aatella asiaa olleskaa ja sit pieninä hetkinä, et jos sitä kummiski nyt onni potkaisisi!:wacky: Mut vielä ei olla käyty ihan siellä aallon pohjalla, usein se tuleekin vasta pp10 tienoilla.. :rolleyes: Nyt siis kp21 ja pp9 tai pp10!:happy:

Sellainen kämmi täs kävi, että tultiin eilen illalla mökille ja mun keltsulääkkeet jäi kotiin -itseasiassa koko mun laukku jäi eteiseen!! :banghead: :banghead:Soitin nolona päivystykseen, että oisko niillä aikaa tehdä pikaresepti ja nyt just pohditaan, lähdetäänkö vaan ajelee takas kotiin vai odotellaanko mahdollista reseptiä vielä kui pitkään.. :nailbiting: Jäi siis eilinen ilta välistä, enkä ole vielä ottanut aamun annosta :sorry:

Testailun suhteen mä aina vannon, että ens kerralla odotan vaan menkkojen alkamista, mut sit kuitenkin sorrun testaa viim. päivää ennen kuin menkat ovat alkaneet :bag: Tällä kertaa koitan oottaa ainakin kp27 asti, mielellään pidempään, jos on malttia :cool:
 
Muokattu viimeksi:
Tääl nää piinapäivät rullailee kuten aiemminkin, hitaasti ja epävarmasti... Pientä vuoristorataa uskon kanssa, suurimman osan ajasta kyl aattelee, et ei oo tärpännyt, sit että ei pidä aatella asiaa olleskaa ja sit pieninä hetkinä, et jos sitä kummiski nyt onni potkaisisi!:wacky: Mut vielä ei olla käyty ihan siellä aallon pohjalla, usein se tuleekin vasta pp10 tienoilla.. :rolleyes: Nyt siis kp21 ja pp9 tai pp10!:happy:

Sellainen kämmi täs kävi, että tultiin eilen illalla mökille ja mun keltsulääkkeet jäi kotiin -itseasiassa koko mun laukku jäi eteiseen!! :banghead: :banghead:Soitin nolona päivystykseen, että oisko niillä aikaa tehdä pikaresepti ja nyt just pohditaan, lähdetäänkö vaan ajelee takas kotiin vai odotellaanko mahdollista reseptiä vielä kui pitkään.. :nailbiting: Jäi siis eilinen ilta välistä, enkä ole vielä ottanut aamun annosta :sorry:

Testailun suhteen mä aina vannon, että ens kerralla odotan vaan menkkojen alkamista, mut sit kuitenkin sorrun testaa viim. päivää ennen kuin menkat ovat alkaneet :bag: Tällä kertaa koitan oottaa ainakin kp27 asti, mielellään pidempään, jos on malttia :cool:
Saitko sun lääkkeet ?:)
 
Mitä Niksulle kuuluu? :oops:

Entä Kide-85, miten sinä voit?:Heartpink

Onko teillä ollut vielä voimia katsoa tulevaisuuteen?
 
Helou! Mulla on huomenna heti aamusta folliultra! Että jännittää! :nailbiting: Viime Letro-kierrossa ei vastetta oikein tullu, et oltais ihan hyvin voitu tehä inssi mun omaankin kiertoon, niin nyt on vähän sellanen luovuttanut -olo, että onko ne nytkään tehny tuolla mitään! Ja muutenkin jotenkin paska fiilis, kun olin laskenut (ja toivonut), että Letrot vähän aikaistais ovista niin ehtii hyvin ajoittaa inssin ovispäivälle, MUTTA nyt ei oo vielä näkyny edes normi limoja! :woot: Yleensä alakerrassa on märkää 4-5 päivää ennen ovista ja sit tulee oviskivut! Tänään oli ehkä vähän kosteempaa, kun ennen, mut vaikka tää oliskin ovis-alus-limailua niin ovis saattaa silti mennä jopa sunnuntaille! :sad001 MÄ EN TAAS HALUA TURHAA KIERTOA!!! :banghead:

Täällä mennään siis tosi negatiivisin mielin ja pessimisti-ei-pety -asenteella! :shifty:

Mitä muiden viikko on lähtenyt käyntiin?

Miltä Tuikku84:n kierto näyttää? Meneekö ovis viikonlopulle?
 
Peruna86: hih, mulla torstaina folli-ultra! :pompus:Eli silloin kp. 9. Tilannehan on nyt se, että aiempiin kiertoihin kun vertaa, niin ovis voi tulla paskalla tsäkällä jo lauantaina kp11 tai vasta kp15 ens viikon ke! Saa nähdä, mutta kyllä sama piän pessimistisyys meinaa nostaa päätään! :shifty:

Mutta silti, tämä palsta on ihana tuki! :happy: mitä muille kuuluu?
 
Takaisin
Top