Inseminaatio/muut hoidot 2018

Mitähän mahtaa tapahtua? Mulla oli torstaina kp 11 ovitrelle ja silloin oli vasemmalta puolella ultrassa folli 20mm ja pe inssi... sit mä surin koko viikonlopun että kun ei oo mitään ovulaatio oireita..kävin lukemassa omakantaa niin lääkäri kirjannut ylös lauseen ("Portiolla kirkas ovulatorinen lima. ") sekä myös oikeella oli ollut 13mm..follikkeli

No nyt on sit sellanen kipu lima show menossa tuolla oikeella puolella että oksat pois? Eli voiko nainen ovistella molemmat puolet yhdessä kierrossa? :wtf
Vai onko mun kroppa ingnoorannu kokonaan ton ovitrellen laiton ja järjestää nyt sitten luomu oviksen? :dontknow ja siittiöitähän ei oo tarjolla mailla eikä halmeilla:BangHead

Et nyt kun on limat ja kivut niin onko mulla nyt about 24h raahata mies peittojen väliin?

Ps. Voinko käydä ostaa ovulaatio testin vai näkyykö siinä toi ovitrelle vaan?
Psps. Ei tää VOI OLLA näin vaikeeta
 
Muokattu viimeksi:
Von maikki: onpas outoa.. jospa se pienempi follikin on sieltä irtoillut pikkasen viiveellä? Sen oon tässä matkan varrella huomannut että kaikki on todellakin mahdollista :D Täälläkin on mietitty irtosiko munasolu vai ei kun ei ole lämmöt nousseet :/
 
Von maikki: onpas outoa.. jospa se pienempi follikin on sieltä irtoillut pikkasen viiveellä? Sen oon tässä matkan varrella huomannut että kaikki on todellakin mahdollista :D Täälläkin on mietitty irtosiko munasolu vai ei kun ei ole lämmöt nousseet :/


Mä viel kiusasin itteeni tos päivällä laskemalla edellisen kierron ovispäivän kuukautisten aloituksesta ja yllätys yllätys ei ollu sielä päinkään millo ovitrelle pistettiin vaan aikalailla näillä päivillä kp 16:hungover: jos on siihen luottaminen et kp1 n.14 päivää :facepalm:

No sit kun kk alkaa tässä kierrossa ni ainaki sit näkee ettei toi ovitrelle vissiin mulla riitä irrottaa munasolu 36h sisään ni voi taas vinkua klinikalla:smiley-ashamed004
 
Välillä tuntuu että rakettitiede on helpompaa kun tää lasten tekeminen ja ovulaation bongaaminen :D meillä letroilla ovis joskus kp 13, ilman letroja kp 16.. vähän hankalaa on välillä juu :D
 
Tämä on rakettitiedettä ilmeisesti :wideyed: Kai voi ovuloida molemmilta puolilta, varsinkin jos on ollut lääkkeet tukena?? En siis tiedä, kunhan arvailen.

Mitään raskausoloja ei ole ollut. Nämä väsymykset, unet ja kiukutukset olen laittanut lugejen syyksi. Juuri tein testin pdo 12 ja negahan tuo näyttää olevan. Ajattelin uskoa testiä sen verran, että lopetan nuo luget kaksi päivää aiemmin, kun mitä oli määrätty...

Nyt siis menkkojen odottelu ja sitten soittoa IVF jonoon. Pidän aika epätodennäköisenä, että kokeillaan toista inssiä näillä tuloksilla.

Onneksi ollaan lomareissulla ja ajatukset saa johonkin muuhun!
 
Tämä on rakettitiedettä ilmeisesti :wideyed: Kai voi ovuloida molemmilta puolilta, varsinkin jos on ollut lääkkeet tukena?? En siis tiedä, kunhan arvailen.

Mitään raskausoloja ei ole ollut. Nämä väsymykset, unet ja kiukutukset olen laittanut lugejen syyksi. Juuri tein testin pdo 12 ja negahan tuo näyttää olevan. Ajattelin uskoa testiä sen verran, että lopetan nuo luget kaksi päivää aiemmin, kun mitä oli määrätty...

Nyt siis menkkojen odottelu ja sitten soittoa IVF jonoon. Pidän aika epätodennäköisenä, että kokeillaan toista inssiä näillä tuloksilla.

Onneksi ollaan lomareissulla ja ajatukset saa johonkin muuhun!

Hööööh...pahoittelut negasta :sorry: ja kyllähän se varmaan järkevämpi on siirtyä järeämpiin keinoihin jos semmoinen mahdollisuus on...kyllähän tää aika piinaa on fyysisesti ja henkisesti elää ovulaatiosta menkkoihin ja menkoista ovulaatioon ni olis se ihan kiva jos onnistumis prosentti olis ees hitusen enemmän kun 15-20% omalla kohdalla uskon et saan kärvistellä vielä kaikki 3 inssiä läpi :hungover:

Mut ihanaa lomaa teille :love7 täältä "takatalven " keskeltä
 
Pahoittelut kaikille negoista.. :sad001 Kylllähän se onnistuminen tuntuu niin kaukaiselle, ettei sitä osaa enää edes ajatella. Välillä tullut kotona vähän kärhämää minun pessimisti asenteesta, vaan juteltu asiat läpi ja lopulta mieskin tämän ymmärtänyt.

Tänään kp 27 ja pitäisi kohta soittaa hcg-verikokeen tuloksia, sekös jos mikä masentaa jo valmiiksi. Leuka rintaan ja kohti uutta inssiä. :smiley-angry003
Tuntuu että kaikki siskonserkunkumminkaimat, kaveri ja muut on seonneet tästä keväästä, ja jokaikinen tivaa milloin saadaan lisää lapsia. Tekisi mieli karjua päin naamaa, vaan ketäpä se auttaisi.. Kuulema meidän esikoinen on onneton jos ei ole kaveria. Varsin onnelliselle minusta vaikuttaa..:smiley-angry026
 
Pahoittelut kaikille negoista.. :sad001 Kylllähän se onnistuminen tuntuu niin kaukaiselle, ettei sitä osaa enää edes ajatella. Välillä tullut kotona vähän kärhämää minun pessimisti asenteesta, vaan juteltu asiat läpi ja lopulta mieskin tämän ymmärtänyt.

Tänään kp 27 ja pitäisi kohta soittaa hcg-verikokeen tuloksia, sekös jos mikä masentaa jo valmiiksi. Leuka rintaan ja kohti uutta inssiä. :smiley-angry003
Tuntuu että kaikki siskonserkunkumminkaimat, kaveri ja muut on seonneet tästä keväästä, ja jokaikinen tivaa milloin saadaan lisää lapsia. Tekisi mieli karjua päin naamaa, vaan ketäpä se auttaisi.. Kuulema meidän esikoinen on onneton jos ei ole kaveria. Varsin onnelliselle minusta vaikuttaa..:smiley-angry026


Onnea tuloksiin pidetään sormia ristissä et ois arvot kohonnu :smiley-angelic001 ootko pyytäny päästä verikokeisiin vai onko se jonku klinikan tapa?
 
Onnea tuloksiin pidetään sormia ristissä et ois arvot kohonnu :smiley-angelic001 ootko pyytäny päästä verikokeisiin vai onko se jonku klinikan tapa?

Täällä määrättiin labrat heti inssin jälkeen. Negahan se pärähti. Meillä siis kaksi yrityskiertoa jäljellä jonka jälkeen laitetaan hanskat tiskiin. Suruttaa ja sapettaa vaikka sen kuinka itse jo tiesikin.:confused2
 
Täällä määrättiin labrat heti inssin jälkeen. Negahan se pärähti. Meillä siis kaksi yrityskiertoa jäljellä jonka jälkeen laitetaan hanskat tiskiin. Suruttaa ja sapettaa vaikka sen kuinka itse jo tiesikin.:confused2

No varmasti :sorry: onko nyt sitten välikierto vai heti uutta yritystä putkeen? Mutta ajatellaan näin että kaksi hyvää mahdollisuutta vielä :smiley-angelic001
 
Von maikki: ei oo vielä ainankaan mitään.. jos kiinnittyminen tapahtuu noin viikon päästä inssistä, jos on tapahtuakseen niin ens viikkoa odotellessa :) mitäs sulla? Onko oireita?
 
Von maikki: ei oo vielä ainankaan mitään.. jos kiinnittyminen tapahtuu noin viikon päästä inssistä, jos on tapahtuakseen niin ens viikkoa odotellessa :) mitäs sulla? Onko oireita?

Mulla tulis huomenna se viikko ni ei kyllä minkään näköstä oloo mihinkään suuntaa laughing6 laughing6laughing6 ei tuiki eikä jomota
 
No voi höh.. Oliks teillä sit luomuna peiton heilutteluu vai menikö ihan välikierron nimissä?

Voihan se olla jos sullakin aikaistuu inssi kun mä laskin omani kp 15 mukaan eli ens viikon ma-ti akselille ni oli päättänykki munasolu kypsyä niin että tirisee :excited001ni tehtiinki sit inssi tänään eli kp 11 :bookworm:

Pidämme siis peukkuja :hello2! Meillä ne paljoo suostu arvuuttelee täällä et millon mahdollisesti inssi olis kun oon yrittäny tingata...sanoo vaan et päivä kerrallaan :scratch ni pakko sit aina lyödä työkalenterista 3-5 ehkä päivää kiinni:angryfire onneks ne on sen suostunu kertoo et mies on aina klo 8 ja inssit aina klo 11:blob6


Joo oli meillä luomuilua joka ei tuottanu taaskaan tulosta. Pitää huomenna (kp8) alottaa oviksen tikuttelu :) työt on kyllä välillä niiin hankala sovittaa nopeella aikataululla tuleviin lääkärikäynteihin :sad001

Onko kukaan testannu vyöhyketerapiaa? Mä harkitsen varaavani ajan.. :)
 
Aristokatti miten menee :)?

Kiitos Amma86 kysymästä. Täällä mennään päivä kerrallaan. Nyt pitäisi olla rv 6+1 ja aivan hermo heikkinä :oops: olen että mitä jos on tuulimuna. 7 vuodessa oppi kestämään joka kuukausi alkavien menkkojen tuoman pettymyksen mutta tämä kaikki on aivan uutta. 18.4 on varhaisultraan aika jossa selviää sit onko siellä kyytiläinen vai ei :rolleyes:

Aanu: mä oon käynnyt nyt vuoden verran vaihtelevasti (en joka viikko) vyöhyketerapiassa ja voin suositella. Jos ei muuta niin ainakin auttaa stressiin ja tulee ihanan rento olo siitä. :cat::smiley-angelic003
 
Von maikki: toivotaan parasta! Joskus se oireettomuus on myös oire, eihän sitä koskaan tiedä :wink

Aristokatti: Hurjasti tsemppiä ekaan ultraan! Kerro sitten miten meni :) pidetään kaikki peukut ja varpaat pystyssä että kaikki ois mallillaan :) eiköhän ois jo teidänkin aika saada pieni aarre syliin asti :Heartred
 
Minkälaisilla lukemilla teille tehtiin nyt inssi? Et onks jotain mikä voi parantua /osuu paremmin kohdalleen? :pompus:

Hmm no folleja oli nyt kaksi 18mm, mutta limis oli vaan(?) 7mm. Kysyin irrotuspiikin mahdollisuutta johon lääkäri ei ottautunut yhtään, varsinkin kun kaksi follia, vaan ensi kiertoon voisin sen saada. No saappa nähdä.
Ja tosiaan oireettomuuskin voi olla raskausoire. Terkuin oireettoman esikoisen saanut. :D

Aristokatti tsemppiä ! :Heartred Piinaavia on päivät. :sad001

Tuosta vyöhyketerapiasta ja royal geleestä kysyin sillon inssin suunnittelu käynnillä eikä kumpaakaan suositeltu. :sad001
 
Takaisin
Top