Inseminaatio/muut hoidot 2018

Mulla on nyt niin kamalat ovulaatio kivut, että makaan vaan raatona. Ei pysty liikkuu kun heti koskee munasarjoja.
 
Mulla on nyt niin kamalat ovulaatio kivut, että makaan vaan raatona. Ei pysty liikkuu kun heti koskee munasarjoja.
Itellä myös normaalisti niin kovat että ei liikkumaan pysty, ihmettelin kun nyt ei ollu :woot: pikkasen vain sunnuntaina juili alavatsaa useamman tunnin
 
Tsemppiä sinne piinailuun. Täällä samat "tunnelmat". Lääkärin ohjeista huolimatta päätin että testaan 2vko inssistä eli vielä olis 1,5viikkoa odoteltava.
Kuin myös sinne :thumleft mulle lääkäri neuvoi että juurikin kaksi viikkoa odottelua ja sitten testi, ilmeisesti eri käytäntöjä näissäkin
 
Mulle sanottiin että 3viikkoa pitäs odotella ainakin ennen kun tekee testiä. Eli 31.10 olisi testipäivä.
Perjantaina aloitan lugesteronit.
 
Nuo lääkäreitten ohjeistukset testipäivän suhteen kyl vaihtelee. Mulla lääkärin mukaan ois testipäivä 26.10 mutta meen sen aiemman inssin ohjeilla ja testaan 20.10, jolloin oviksesta 14pv. Inssihän mulle tehtiin päivän etuajassa
 
Mäki siis kysyin et testipäivä varmaa 2 viikon päästä, mutta aloitan ne lugetki perjantaina niin.. Katotaan nyt, voi olla että testaan jo 26.10 kun mennään miehen kanssa katsomaan Stand up:pii Apolloon. Että uskaltaako siellä ottaa paria siideriä.
 
Plussa tuulia toivon tänne.
Ainkin nyt näyttää meil että toinen inssi toi plussan. Hcg tänään verestä 115 .dpo 14.
Eilen iltapissistä sain jo selvän viivan.
e0a446af8aca7565fdf62616cd55b4d8
 
Heipat kaikille.Täällä myös uusi käyttäjä :cat:

Minulla eka Letrozol-lääkitys takana.Lääkettä söin 2 tabl viitenä päivänä.Viimeisen päivän jälkeen alkoi tikutus ja välittömästi seuraavana päivänä ovulaatiotesti näytti positiivista.Lääkäri oli aika kummissaan,kuinka nyt jo voi näyttää,mutta ultraan mentiin ja ovulaatio oli käynnissä,siitä sitten tehtiin välittömästi inseminaatio,tasan viikko sitten.24.10 on testipäivä ja samana päivänä,jos negaa näyttää niin on seuraava lääkärikäynti.Eli siihen saakka saa jännittää.
Pohdiskellut olen tässä,että mielestäni lääkäri sanoi,että tämä ovulaatio ei liity lääkitykseen,koska tuli näin aikaisin.Nyt jännittää,miten lääkitys vaikuttaa inseminaatioon ja sen mahdollisuuteen :smiley-ashamed004

Meille sanottiin,että yksi inseminaatioyritys koitetaan,koska minulla niin huono amh-arvo,muuta vikaa ei ole löydetty ja miehen sperma hyvää laatua.Eli tämän yrityksen jälkeen meidän pitäisi siirtyä suoraan IVF-hoitoihin,mutta lisää selviää ensiviikon käynnillä...

Peukut pystyssä teidän muiden jännittäjien puolesta ja suuret onnittelut plussanneille:love022
 
Muokattu viimeksi:
Täällä piinailut menossa. Piti oottaa lauantaihin mutta testasin jo, apteekin herkkä testi antoi viivanpaikan/heikon haamuviivan mutta toinen testi puhdasta negaa joten luulen ettei tuo tarkoita mitään. Menkkakipujen kaltaista juilimista ollut vatsassa ja nyt pelottaa että joko ne menkat alkaa, ei pitäis alkaa kun vasta sunnuntaina. Voikohan lutinus aiheuttaa tällaista? Rinnat on kipeät mutta se on ainakin tuosta lutinuksesta johtuvaa kun sitä oli viime inssinkin jälkeen.
 
Oli jäänyt kaappiin yksi ovistesti joten malttamattomana testasin raskautta sillä näin etuajassa, su tai ma voi vasta tehdä raskaustestin.
Hailakka viiva sieltä tuli, nyt odotukset aika korkealla, ei olisi pitänyt tehdä koko testiä :nailbiting:
Menkka oireet sitä luokkaa että arvelin niiden jo eilen alkavan vaikka ei kyllä pitäisi vielä tulla.

Mites muut oletteko testanneet raskautta ovulaatiotestillä?
 
Mulla kans ollu jo monta päivää vatsassa,mitä kummallisempia kipuja,mitä ei oo ennen ollut.Rinnat ei oo kipeät kylläkään.Kyselin jo hoidettavasta paikasta,että mitä tämä oikein on.Käskivät odotella viikon,et kattoo mitä testi näyttää / lääkärin tapaaminen. Jännittää kans,ettei vaan tuu mitään tulehdusta inseminaatiosta,mikä on sen lääkityksen osuus näihin kipuihin.Uskoa ei raskauteen oo,koska lääkäri sanoi,että niin heikot mahdollisuudet.Sen takia näiden kipujen on oltava jotain muuta.Mut pakkohan munki oli tehdä kipujen takia jo yks päivä testi,mut negaa näytti.Nyt en tee kyl ennen ku vast sillon ku kuuluu eli 24.10.

Voin vaan kuvitella kuinka jännät oltavat on,jos sen hailakankin viivan sieltä bongaa ja odottavan aika on piiitkä saada sen varmistus sieltä :)

Itse en oo ovistestillä mitannut,eipä oo itseasias käyny ees mielessä,et silläkin vois :)
 
Oli jäänyt kaappiin yksi ovistesti joten malttamattomana testasin raskautta sillä näin etuajassa, su tai ma voi vasta tehdä raskaustestin.
Hailakka viiva sieltä tuli, nyt odotukset aika korkealla, ei olisi pitänyt tehdä koko testiä :nailbiting:
Menkka oireet sitä luokkaa että arvelin niiden jo eilen alkavan vaikka ei kyllä pitäisi vielä tulla.

Mites muut oletteko testanneet raskautta ovulaatiotestillä?

En haluais lannistaa mutta mä oon testannut mutta on tullut välillä melko vahvakin viiva mutten oo ollu raskaana. :sad001 oon kyl kuullut että jollain näyttänyt raskaudenkin...

Tsemppiä kisuliini kipujen kanssa! Onko sulla ihan jatkuvaa kipua? Mulla on nyt ollut välillä ihan kipua ja välillä vähän juilii ja välillä taas eo mitään.
 
O
Oli jäänyt kaappiin yksi ovistesti joten malttamattomana testasin raskautta sillä näin etuajassa, su tai ma voi vasta tehdä raskaustestin.
Hailakka viiva sieltä tuli, nyt odotukset aika korkealla, ei olisi pitänyt tehdä koko testiä :nailbiting:
Menkka oireet sitä luokkaa että arvelin niiden jo eilen alkavan vaikka ei kyllä pitäisi vielä tulla.

Mites muut oletteko testanneet raskautta ovulaatiotestillä?

Ovistestihän on positiivinen vasta kun on vahvempi viiva kuin kontrolli, ymmärtääkseni näin myös silloin jos yrittäää raskautta testata :shy:
 
Hei!
Uusi palstalainen esittäytyy.
Olen 30+ ja ennestään kaksi koululaista edellisestä liitosta. Nykyisellä miehelläni ei ole lapsia ja nyt reilu vuosi ollaan yritetty yhteistä lasta.

Lapsettomuustutkimukset tehtiin syyskuussa ja sieltä löytyi mieheltä spermasta vasta-aineita minkä vuoksi hoidot aloitettiin. Ensimmäinen inssi ei tuonut tulosta.

Uutta yritystä heti putkeen. Menen huomenna kontrolliultraan kiertopäivällä 11. Viime kierrosta ovulaatio oli kp14 ja sitä edellisestä kp13. Ovistestit on näyttänyt hyvin oviksen. Syy miksi haluan ultraan on pelko että ovulaatio osuu viikonlopulle.

Kuinka helposti yksityisellä saa pyydettäessä irroituspiikin ja insenimaation jos näyttäisi siltä että ovulaatio voisi olla jo sunnuntaina kp13?

Luteaalivaiheeni on ollut vain 12 päivää. Tiputteluvuotoa on aina 5-6 päivää ennen kuukautisia. Syytä ei ole löytynyt. Pitäisikö pyytää Lugesteronit? Ei niistä luulisi ainakaan haittaakaan olevan kun käytetään koeputkihedelmöityksissä yleisesti.
 
Muokattu viimeksi:
Hei!
Uusi palstalainen esittäytyy.
Olen 30+ ja ennestään kaksi koululaista edellisestä liitosta. Nykyisellä miehelläni ei ole lapsia ja nyt reilu vuosi ollaan yritetty yhteistä lasta.

Lapsettomuustutkimukset tehtiin syyskuussa ja sieltä löytyi mieheltä spermasta vasta-aineita minkä vuoksi hoidot aloitettiin. Ensimmäinen inssi ei tuonut tulosta.

Uutta yritystä heti putkeen. Menen huomenna kontrolliultraan kiertopäivällä 11. Viime kierrosta ovulaatio oli kp14 ja sitä edellisestä kp13. Ovistestit on näyttänyt hyvin oviksen. Syy miksi haluan ultraan on pelko että ovulaatio osuu viikonlopulle.

Kuinka helposti yksityisellä saa pyydettäessä irroituspiikin ja insenimaation jos näyttäisi siltä että ovulaatio voisi olla jo sunnuntaina kp13?

Luteaalivaiheeni on ollut vain 12 päivää. Tiputteluvuotoa on aina 5-6 päivää ennen kuukautisia. Syytä ei ole löytynyt. Pitäisikö pyytää Lugesteronit? Ei niistä luulisi ainakaan haittaakaan olevan kun käytetään koeputkihedelmöityksissä yleisesti.
Kannattaa pyytää joku tukilääke loppukiertoon. Mulla ollut lutinus. Toivottavasti pääsette inssiin, tsemppiä sinne!
 
En haluais lannistaa mutta mä oon testannut mutta on tullut välillä melko vahvakin viiva mutten oo ollu raskaana. :sad001 oon kyl kuullut että jollain näyttänyt raskaudenkin...

Tsemppiä kisuliini kipujen kanssa! Onko sulla ihan jatkuvaa kipua? Mulla on nyt ollut välillä ihan kipua ja välillä vähän juilii ja välillä taas eo mitään.

Kiitti :) Ei siis oo kokoaikaista kipua,tuollaista saman tapaista mitä näemmä sullakin.Välil vaan sattuu niin paljon,et jopa pitelen vattaani,ku se olevinaan auttaa.Lämpöö ei oo,mitään vuotoja ei oo,joten???
Mullakin pitäis aikasintaan kuukautiset alkaa maanantaina,mutta niistä nyt ei tiedä,koska alkavat.Välil kierto on 21pvä:ä ja joskus jopa 34 pvä:ä :laughing002 Eipä vaan oo ikinä ennen kuukautisia tämmösiä ollu ja näin montaa päivää ja,kun niin nopsaa inseminaation jälkeen alko nämä kivut niin pakko jotenkin siihen on liittyä,joten ootellaan ja ootellaan....
 
Takaisin
Top