Inseminaatio/muut hoidot 2018

Mulla taas on ovitrelle irrotuspiikkinä ja sen pistän maanantaina illalla ja inssi keskiviikkona klo 11.
 
Kiitoksia vastauksestasi Juuri tällaista vastausta kaipailin, jotain hieman konkreettista. Kun yleensä kaikki on ollut niin tarkkaa ja heti kun annetaan jokin ohje tyyliin ”mihin aikaan tahansa” meinaa stressi nousta On tässä neljän vuoden yrittämisen ja inseminaatioden aikana kyllä oppinut sen, että kaikki on aina yksilöllistä mutta mukava saada aina vähän vertaistukea ja jotain konkretiaa miten on onnistuttu raskautumaan
 
Bemfolasta kokemuksia, tuli pistettyä vahingossa 75iu x3 vaikka piti laittaa 50iu x3:nailbiting:
Ultrassa 3 folikkelia, 2 pienempää ja 1 isompi
 
Mulla ollut ovitrelle irrotuspiikkinä, siinä on 36h että ovis tapahtuu. Ekassa inssissä oli lauantai iltana ovitrelle pistos ja maanantai aamuna inssi ja ultrassa lääkäri näki että on juuri irtoamassa. Nyt tehtiin inssi vähän etuajassa, torstaina ovitrelle ja pe inssi.
 
Bemfolasta kokemuksia, tuli pistettyä vahingossa 75iu x3 vaikka piti laittaa 50iu x3:nailbiting:
Ultrassa 3 folikkelia, 2 pienempää ja 1 isompi

Oliko ultra ennen, kun pistit vai jälkeen? Kun jos ultra ollut pistosten jälkeen, niin tuskin on aihetta paniikkiin. Kun mä luovutin munasoluja, niin mulla oli bemfola 250iu joka ilta kp 2-13. Ekassa folliultrassa kp 7 oli paljon pieniä folleja kasvamassa ja sillon sanottiin, että niiden määrä ei sano tossa vaiheessa mitään.

Suosittelen soittaa lääkärille ja kysyä sieltä mitä tehdä. Noi hormonit vaikuttaa naisiin niin erilailla, ettei voi vertailla.
 
Hei Ovitrellen käyttäjät!
Tiesittekö, että Ovitrelle ja Pregnyl on samaa tavaraa, mutta hinnassa n. 40€ eroa! :eek: Pregnyl maksoi 13€, kun sellasen pari kuukautta sitten ostin...
Eli kysykää lääkäriltä vaihtaisko ne Ovitrellen Pregnyliin.

Mulla on kokemusta molemmista. 2/5 Pregnyl-kierrosta tärppi, 1/1 Ovitrelle-kierrosta huti.
Mä siis liputan Pregnylin puolesta joka asiassa! :grin
 
Oliko ultra ennen, kun pistit vai jälkeen? Kun jos ultra ollut pistosten jälkeen, niin tuskin on aihetta paniikkiin. Kun mä luovutin munasoluja, niin mulla oli bemfola 250iu joka ilta kp 2-13. Ekassa folliultrassa kp 7 oli paljon pieniä folleja kasvamassa ja sillon sanottiin, että niiden määrä ei sano tossa vaiheessa mitään.

Suosittelen soittaa lääkärille ja kysyä sieltä mitä tehdä. Noi hormonit vaikuttaa naisiin niin erilailla, ettei voi vertailla.

Jälkeen oli, kolme kerkesin pistää isommalla annoksella sitten ultra ja samana päivänä vielä viimeinen piikki, otin sit oikean määrän kun illalla tajusin virheen.
 
Jälkeen oli, kolme kerkesin pistää isommalla annoksella sitten ultra ja samana päivänä vielä viimeinen piikki, otin sit oikean määrän kun illalla tajusin virheen.

Ainoa haitta mikä tosta voi seurata on se, että kaikki kolme follia jatkaa kasvua, jolloin tulee yhdyntäkielto/ei tehdä hoitoa.
 
Millaiset ohjeet ootte saanut milloin voi testata inssin jälkeen?
Mulla viimeksi testipäivä 14pv inssistä, nyt sanoi että 3 viikkoa pitäs odottaa ja vasta sit testi jos menkat ei ala. Mietin ite kuitenkin jos parin viikon päästä testais, kyllä kai sen pitäis siinä vaiheessa jo näkyä...
 
Millaiset ohjeet ootte saanut milloin voi testata inssin jälkeen?
Mulla viimeksi testipäivä 14pv inssistä, nyt sanoi että 3 viikkoa pitäs odottaa ja vasta sit testi jos menkat ei ala. Mietin ite kuitenkin jos parin viikon päästä testais, kyllä kai sen pitäis siinä vaiheessa jo näkyä...

Mulla on verikoe 2 viikon päästä inssistä. Polilta tekevät pyynnön samalla kun inssi. Samana päivänä saan tuloksen jos heti aamusta otettu verikoe.
Itse kuulun näihin himo testaajiin, ja teen testin kotona myös
 
Kylläpä osaa jännittää, munasin bemfolen oton pistämällä liian isolla annoksella ja nähtävästi oviskin sattu viikonlopulle, irrotuspiikkiä ei tarvinnut. Maanantain inssi peruttava. Viime perjantain ultrassa neuvoivat tikuttamaan ovulaatiota, enkä siitäkään ole varma osaisinko lukea tikkua oikein kun tuntuu jotta viiva olis koko viikonlopun ollut samanlainen :pompus: tänään juili alavatsaa, jos ne oli ovis kipuja niin ihmeen lievänä tuli, normaalisti saa kippurassa maata kun sattuu niin kovasti.
 
Hei kaikki, olen uusi, tällä hetkellä inseminaatiokierto numero 4. Olemme naispari, joten avustetuksi lisääntymiseksi olisi joka tapauksessa mennyt. Viimeksi jokunen vuosi sitten esikoinen onnistui erittäin helposti, nyt on ikä kai tehnyt tehtävänsä? Tai sitten myooma? Tai stressi ja kahvinjuonti? En olisi odottanut, että jo tämä neljä yritystä hermostuttaa näin paljon, varsinkin kun yksi lapsi on jo. Mutta jostakin syystä on "rankkaa". Vähän anteeksipyytävät lainausmerkit, koska tiedän, ettei tämä oikeasti ole vielä mitään. No, vielä tämä kokeilu ja sitten kai IVF.

Onnea kaikille insseihin ynnä muihin sellaisiin!
 
Seuraavat 2 viikkoa odotellaan jotta pääsee raskaustestiä tekemään :dance008 huoh piiiitkät 2 viikkoa:excited001
Tsemppiä sinne piinailuun. Täällä samat "tunnelmat". Lääkärin ohjeista huolimatta päätin että testaan 2vko inssistä eli vielä olis 1,5viikkoa odoteltava.
 
Dpo 11 Apua! Toinen inssi takana! Tänään tullut pahoinvointi.
761dec881b04bf75ca4abb4b2ec9733e
 
Kiitos Nana ja Peruna ♡
Tältä näytti tänä aamuna testi, nyt mulla ei oo enää huomiseksi testiä.
c9adff9695eb1f8b21f1a39ad1305de3
 
Takaisin
Top