Inseminaatio 2017

Ei kyllä se kolme senttiä sanoi, ja siihen vielä sitten, että näinköhän sieltä mitään irtoaa voi olla kysta. Mulla on ihan huono olo kun ahistaa tää tilanne ja epätietoisuus nyt.
Pitää soittaa ja laittaa palautetta!

Ovistesti näytti plussaa.. mutta onko nyt sitten ihan turhaa mennä koko inssiin.. inssi tehdään yksityisellä, joten pitää sinne huomenna soittaa ja kysyä niiden mielipidettä.
 
Hemmis, Ehkä siellä minne meet inssiin ultrais tarkemmin ja osais sanoa mikä se 3cm rakkula on, mä menisin iha vaan senki takia :)
 
Ei ollut omakannassa mitään tekstiä.

Niin täytyy aamusta heti soittaa ja kysyä mitä tehdään. Henkisesti nyt varaudun siihen ettei taaskaan onnistunut.
 
Inssi tehdään tänään.. Klinikalla ihmettelivät sairaalan toimintaa. Mutta sanoivat kun ovistesti on positiivinen, niin kyllä sieltä pitäis sillon munasolu irrota, että eivät nää turhaksi toimenpiteeksi. Hope so!
 
Hemmis, kiva että asia järjestyi! Me saadaankin sitten piinailla samaan aikaan kun mulla on inssi huomenna. :)
 
Meillä oli inssi tänään, toisella puolen yksi folli, miehen näyte pesun jälkeen hyvä ja inssi jälkeen laitettiin taas ovitrelle irroituspiikki. Nyt sitten pitäisi koittaa elää normaalisti ja odotella 2vk eteenpäin että tietää onnistuiko. Kuinka olette inssien jälkeen pystyneet elämään "normaalisti"? Oletteko uskaltaneet esim ottaa viiniä, olisi vkl.na juhlat mutta jos nyt ke tehty inssi niin ei taida uskaltaa että se pilaisi mahdollisuuden...? On tämä hommaa kun pitää jokainen tekeminen miettiä suurinpiirtein kalenterin kanssa :dead:
 
Unelmaonnesta: Itse olin juomata inssin ja kk välissä. Ressasin, olin ahdistunut, jännittynyt että nyt se kyllä tärppää mutta ei kyllä tärpännyt. Lääkäri sanoi, että mitä normaalimpaa elämää pystyy elämään sen parempi. Nyt jos voisin tehdä jotain toisin, olisin kyllä juhlinut hillitysti niin kuin aina ennenkin. Kiva että teillä sperma hyvää :) Paljon tsemppiä :)
 
Unelmaonnesta, tsemppiä sullekin piinapäiviin! Piinaillaan yhdessä :)
Mä aion viikonloppuna juoda pikkujouluissa lasin tai kaksi viiniä. Kukaan siellä olevista ei tiedä näistä lapsiasioista enkä halua uteluja siitä miksen ota yhtään. Eikös se punaviini voi auttaa kiinnittymisessäkin :)
 
Unelmaonnesta: Itse olin juomata inssin ja kk välissä. Ressasin, olin ahdistunut, jännittynyt että nyt se kyllä tärppää mutta ei kyllä tärpännyt. Lääkäri sanoi, että mitä normaalimpaa elämää pystyy elämään sen parempi. Nyt jos voisin tehdä jotain toisin, olisin kyllä juhlinut hillitysti niin kuin aina ennenkin. Kiva että teillä sperma hyvää :) Paljon tsemppiä :)
Niin kun jos ei olisi inssiä yms niin sitähän eläis normaalisti siihen saakka jos/kun alkais menkat. Mutta nyt kun tiedostaa että se voi olla mahdollista niin tilanne muka eri. Onhan toki se että kun hommaan lähdetty ja yllättävästi nuihinkin menee satasia niin ei haluaisi laittaa rahoja ja tilaisuutta "hukkaan" . Mutta ehkä sen viinilasin uskaltaa vkl juoda.:happy:
 
Unelmaonnesta, tsemppiä sullekin piinapäiviin! Piinaillaan yhdessä :)
Mä aion viikonloppuna juoda pikkujouluissa lasin tai kaksi viiniä. Kukaan siellä olevista ei tiedä näistä lapsiasioista enkä halua uteluja siitä miksen ota yhtään. Eikös se punaviini voi auttaa kiinnittymisessäkin :)
Sepä just mulla vähän sama tilanne. Eli koitamma olla ressaamatta ja toivotaan että se viini sitten auttaa myös siinä kiinnittymisessä molempia!! Tsemppiä sinne, laitahan kuulumisia parin viikon päästä:angelic:
 
Toivottavasti tosiaan ei ollut mitään kysta vaan ”oikea” ovulaatio.
Tsemppiä meille kaikille piinailuun!

Kysyin itseasiassa lääkäriltä tosta viinistä, niin se sanoi, että elä ihan normaalia elämää. Sitten jos/kun plussa tulisi niin siinä vaiheessa viini pannaan. Lasi tai pari ei hommaa kaada. Tollein on itseasiassa sanonut parikin tämän alan lkr.
 
Hei te joilla kypsytelty follia fsh-pistoksilla inssiä varten, onko teillä ollu nolla ultraa kp3-5 vaiheilla ja koska ootte aloittanut pistelyn? Aloitetaanko pistely samana päivänä ku nolla ultra?
 
Inssissä käyty. Ei nyt kovin positiivinen kuva jäänyt, koska miehen simpat olivat huonontuneet entisestään. Lääkäri suositteli vielä yhtä inssiä alkuvuoteen ja sitten IVF:ään. Jotenkin turhauttavat nämä inssit! Menisin mieluummin suoraan sinne ivf-jonoon, jos kerran on näin huono ennuste insseillä. Mut ei auta. Tsemppiä piinailijoille!
 
Mä kävin tänään muissa asioissa lääkärissä ja katottiin samalla munasarjat, kp10 16mm folli oli nyt vasemmalla, missä munanjohdin tallella, en nyt oikeen tiedä osuuko ovulaatio just sunnuntaille, vähän vielä arvotaan raskitaanko maksaa siitä inseminaatiosta, toki sitäkin kannattaisi kokeilla, mutta tuo 300-400e kyllä vähän kirpasee.. mutta toisaalta taas harmittaa, jos nyt tuhlais tämän mahdollisuuden :)
 
Mä kävin tänään muissa asioissa lääkärissä ja katottiin samalla munasarjat, kp10 16mm folli oli nyt vasemmalla, missä munanjohdin tallella, en nyt oikeen tiedä osuuko ovulaatio just sunnuntaille, vähän vielä arvotaan raskitaanko maksaa siitä inseminaatiosta, toki sitäkin kannattaisi kokeilla, mutta tuo 300-400e kyllä vähän kirpasee.. mutta toisaalta taas harmittaa, jos nyt tuhlais tämän mahdollisuuden :)
Ootteko yksityisellä? Aika kallis on inssi, paljonhan siellä sit se ivf esim on? Julkisellaki toki inssi maksaa kaikkinensa n.200e varmaan. Tai ovitrelle ku on jo sen 50e. Jos ei oteta niitä alkukäyntejä mukaan. Mutta kannattaahan se käyttää mahdollisuus jos yhtään näytti hyvälle siellä :angelic:
 
Takaisin
Top