Inseminaatio 2017

Täällä inssistä nyt 6 päivää ja vatsaa koskee ajoittain aika kovasti. Onko teillä muilla tullut pregnylistä vatsakipuja?
 
Ollaanko me ainoita maan päällä joille käynyt niin että miehen näyte ennen pesua hyvä. Siittöitä 78miljoonaa. Mutta pesun jälkeen jäi vaan 800 000 siittiötä. :sad001
 
4. päivä Lugeja menossa ja iltasin pukkaa huonoa oloa... taitaa kuulua lääkkeiden sivuvaikutuksiin kuitenkin.

Pätkis: eikös joku muukin täällä sanonut että käynyt sama, eli ei kestä sperma pesua? Tehtiinkö inssi kuitenkin ?

Huomenna puolet piinailua takana ja puolet edessä... huoh. Näin viime yönä unta että tein positiivisen raskaustestin ja itkin hysteerisesti onnesta.
 
Juu oon kyllä kuullut että joillakin ei sperma kestä pesua. Vissiin täällä palstallaki joku mutta muistaakseni heillä oli siittiöiden määrää alentunut jo ennen pesua jos en ihan väärin muista. Ei tehty inssiä. Minä päätin etten halua piinailla turhan takia koska mahdollisuudet lähes nolla. Mun psyyke ei enää oikein tahdo kestää.
 
Pätkis, kuulostaa kyllä siltä että inssi ei ole teille oikea hoitomuoto vaan icsi olisi parempi, kun hyviä siittiöitä on vähän. Pahoittelut :sad001

Pahoittelut myös kaikille negaa testanneille. Niin paljon toivoisi sitä, että inssi toisi plussan eikä tarvitsisi rankempiin hoitoihin lähteä ;/
 
Larissa, klinikka sanoi että meillä on paremmat mahdollisuudet onnistua luomuna ku inssillä. Luomuna meillä on kuitenkin 30% hyvin liikkuvia siittiöitä. Se olis noin 23 miljoonaa hyvin liikkuvaa siittiötä jos kokonaismäärä on 78miljoonaa. Ne haluaa että me yritetään nyt kotona letroilla ja joulu/tammikuussa kokeillaan vielä yks inssi ja sitten vasta ivf.

Joidenki miesten sperma ei kuulemma kestä tota pesua. Noin käy joskus lahjasiittiöidenkin kanssa. Ei kuulemma tarkoita sitä että siittiöissä olis vikaa.
 
Täällä tilanne se, että menkkoja odotan.( kauhea ruokahalu) Testit näyttänyt negaa. Kävin eilen klinikalla, niin sanoivat että pitäis jo näkyä plussana. Mulla siis tuli tiistaina kaksi viikkoa inssistä.
Luulen, että mennään letroilla tuleva kierto..
 
Maurizio,Toivotaan parasta :) meinaatteko tehdä yksityisellä vielä yhden inssin vai odottaa julkista puolta?
 
Herukka, mulla oli pregnyl ekassa inssissä. Mulla oli siinä kierrossa paljon alavatsa kipuja ja tuhruttelua. En tiedä oliko syynä pregnyl vai itse inssi toimenpide.
 
Okei. Mulla dpo 7 nyt ja eilisestä asti ollut todella kovia vatsakipuja. Viimeksi ei lugejen kanssa ollut tuollaista niin yhdistin sen siksi pregnyliin.
 
Heitsu, meillä alkaa ensi kuun lopussa uusi ivf lyhyellä kaavalla. Kiitos kysymästä :)

Herukka, mulla ei ole pregnyl tehnyt mitään muita oireita kuin että nännit oli kipeät niin pitkään kuin lääkettä oli elimistössä. Luget sen sijaan aiheuttaa kaikki mahdolliset "raskausoireet" maan ja taivaan väliltä

Pätkis, ok kiitos infosta :) toivotaan että tärppää letroilla eikä tartte ivf:ään lähteä

MuuMuu, pahoittelut menkoista :sad001
 
Takaisin
Top