Inseminaatio 2017

Heippa! Ei olla ehditty paljon kirjoitella, häät takana ja arkeen palattu. Viime inssistä nega ja menkat alkoi aikaisemmin kuin oletti.

Tänään on sitten neljäs inssi irroituspiikin kanssa. Toivotaan että nyt onnistuisi. Toisaalta haluaisimme jo IVF siirtyä, koska niin oli tarkoitus tehdä toisen inssin jälkeen, eikä tuhlata rahaa. Toistan nyt vaan itseäni koska kyrsii niin paljon suunitelmien muuttumisen takia.
 
Inseminaatio tehty. Ja pönttö viheltää....Aika hermoja raastavaa, kun yksi lääkäri sanoo yhtä ja toinen toista.

Yksi folli 17mm. Inssi tehtiin, mutta Pregnyliä ei pistetty vaikka ultrassa niin sovittiin. Ei jäänyt myöskään kotiin pistettäväksi kuten viime kerralla. Ei pistetä ollenkaan!
Tänään kp18.
Lääkäri oli sitä mieltä, ettei piikkiä tarvitse, koska menkat tulee säännöllisesti ja kroppa kyllä hoitaa hommansa.

Miehellä erinomainen näyte. Pesun jälkeen 93% A+B luokan siittiöitä.

Että eikait siinä. Nyt piinaillaan.
 
Mä soitin tänään meidän klinikalle ja pyysin lähetteen julkiselle. Olen hätäinen, mutta varuiks. Alakaa budjetti paukkumaan.
Mutta onhan tässä vielä jännitettävää inssin tuloksissa..
 
Maurizio,Toivotaan että lähetettä ei tarvitse ja tämä inssi onnostuu :) Monesko inssi tämä olikaan teille?
 
Täällä inssissä käyty. Miehen näyte oli parantunut huimasti ja nyt eteenpäin liikkuvia A+B oli 80%. 57milj kaveria lähetetty eteenpäin. Mulla lääkäri arvioi follien poksahtavan ihan näinä hetkinä. Nyt inssin ajoitus oli tosi hyvä. 3 follia siellä nyt odottelee hedelmöittymistä. Hitsi, onnistuispa nyt :Heartred

Henta: ollaan kiertokamuja. Tsemppiä ja leppoista päivää. Mulle lääkäri määräsi työstä vapaata, että saa siittiöt mennä oikeeseen osoitteeseen levossa :) onko sulla aijemmin ollut aina pregnyl pistos? Mulle sanottiin viime kierrossa samat kun sulle nyt. Mutta tähän inssiin mun piti piikittää se eilen. Menee kai niin tilanteen mukaan..

Niin ja vielä. Onko miehen näyte ollut aikaisemmin huonompi? Meillä vika miehessä ja heinäkuun näyte oli aika surkea..
 
Herukka: Meille on tehty yksi inssi keväällä ja siinä pistettiin Pregnyl jälkikäteen. Tämä lääkäri vaan oli tosiaan sitä mieltä, että mitäpä sitä pistämään kun irtoaa muutenkin...Tänään pistäminen ois ollu joka tapauksessa aikasta, koska folli vain sen 17mm. Lääkäri kuitenkin sanoi, että otollinen aika inssille ja että hedelmälliseltä. Kolme follia näkyi mullakin, mutta kaksi muuta siinä 13-15mm.

Miehen näyte on aina ollut hyvä. Viimeksikin se kehuttiin. Saa siihen olla tyytyväinen. [emoji4]

Toisaalta miettii, että mikä hemmetti tässä mättää kun miehellä kuulemma huippusperma ja minä todella hedelmällinen. Kolme vuotta ollaan kohta yritetty....

Onko muilla tullut inssin jälkeen ruskeaa tuhrua pikkuhousunsuojaan/pyyhittäessä?
 
Henta: Okei. Mulla oli maanantain ultrassa folli 15mm,15mm, ja 14mm. Inssissä isommat follit oli 19,5mm ja tuo pienempi 17mm. Sanoi, että voivat kasvaa vielä ennen irtoamista. 17mm siis ihan hyvä, koska 16mm on jo hedelmöityskykyinen. Se folli ei ollut siis sulla vielä irronnut? Kertoiko se lääkäri limakalvosta ja että onko ajatusta milloin voisi irrota?

Niin teillä on noin paljon aikaa jo yrittämistä :sad001 Onko sinut tutkittu perinpohjin?
 
Herukka: Ei ollut vielä irronnut, mutta kuulemma näinä päivinä irtoaa ja hyvä aika oli tehdä inssi. Limakalvo oli tosi hyvä. En muista minkä sanoi paksuudeksi. Jäi vaan mieleen, että oikein hyvä. [emoji16]

On tutkittu. Kaikki maholliset verikokeet ja testit ja ultrat ja kuvaukset. Missään ei mitään vikaa. Mulla on yksi 7v luomutyttö aiemmasta suhteesta.

En tiiä. Ihme hommaa. [emoji16]
 
Tämä oli toinen inssi meillä. Vähän alkaa nyppii tää touhu. Toivon todella että nyt olis pullat uunissa.
Meidät molemmat on tutkittu eikä mitään löytynyt.
 
Tuli tuosta ajoituksesta mieleen, että kun mulle tehtiin nyt se insemnaatio, niin munasolu oli jo lähtenyt, eli siis oltiin varmaan myöhässä? Epäilinkin tätä kun laskin, että piikin pistämisestä oli 39 tuntia. Lääkäriltä kysyin ja hän sanoi käyneensä läpi tuloksia muutaman vuoden takaa ja totesi että sillä ei ole ollut merkitystä. Tokikin meillä oli seksiä 2 pv ennen operaatiota että en heitä kirvestä vielä kaivoon ja tuntemukset oli sitä luokkaa että ihan just vasta lähtenyt liikkeelle. Meidän lääkäri on ollut ihanan toiveikas mutta realistinen.
 
Maurizio,Meiltäkään ei ole löytynyt syytä.Jos seuraava kierto tulee se on meidän viimeinen inseminaatio.Montako inssiä meinaavat lääkärit tehdä teille vielä?
 
Heitsu1996, yksärillä lääkäri meinasi, että vielä tehtäis yksi inssi..Mut tosiaan pyysin lähetteen julkiselle et en sit tiiä, mitä tapahtuu seuraavaksi. Toisaalta toivoisin, että julkiselta tulisi nopeasti jotain tietoa, niin lääkkeet menis vielä tälle vuodelle.
Mulla alkaa hiipiä epätoivo ja että olenko jo liian vanha, kun 37. Minulla yksi lapsi ennestään.
 
Maurizio,Toivotaan että tästä tärppää eikä tarvitse jatkoa suunnittella :) Meillä meni vain kuukausi yksityiseltä julkiselle siirossa kun siiryimme julkiselle yksityiseltä.Silloin tilanne se että yksityinen halusi alkaa tekemään ivf hoitoja ja kukkaron takia ajattelimme mennä julkiselle.Julkinen halusi kuitenkin kokeilla heidän inseminaatiot ja ne silloin tepsi :) Tiedän kyllä yhden tapauksen että hän sai 39v esikoisen että siihen nähden et ole vanha.Aina on toivoa :wink
 
Ääh. Miten nää viimeiset piinapäivät on ne vaikeimmat? Ylihuomenna saa vasta testata, meinasin jo perjantaina. Maltoin mieleni. Uudestaan olin testaamassa eilen ja tänään. Vielä oon kuitenkin pitänyt pääni, että vasta ke aamuna, niinkuin lääkäri ohjeisti. Vaikka tietää, että tyylipuhdas negahan sieltä tulee, niin silti sitä jotenkin jännittää..
 
Muumuu, onko mitään oireita? Mulla tulee huomenna inssistä 2 viikkoa. Olen malttanut toistaiseksi pysyä testeistä erossa. Vaikeata o.
 
Ei oikeastaan. Eilen ja tänään on kyllä kuvottanut.. Ja joku lenssu on päällä. Päätä särkee koko ajan, ja tissit älyttömän kipeät. Uskon kyllä kaiken liittyvän tähän räkätautiin (paitsi tissikivun lähestyviin menkkoihin). Hätähousuna testasin eilen iltapäivällä 1,5h pidättelyn jälkeen. Negahan se sieltä tuli odotetusti. Vielä testaan huomenaamulla ja siihen tulokseen luotan. Onko sulla Maurizio oireita? Millon meinasit testata?
 
Minulla kanssa rinnat arat. Mutta tuntuu ettei enää niin kuin esim pari päivää sitten.
En tiedä, testaanko ollenkaan...vai odotanko vain menkkojen alkua. Ei mitään muuta oireita. Toisaalta kai se on ihan luonnollista ettei vielä oliakaan. Mut tiedän et varma nega.:sorry:
 
Takaisin
Top