Inseminaatio 2017

Nyt on mennyt kaksi viikkoa inseminaatiosta ja nega testattu. Masentavaa :sad001 Uskon testin tulokseen täysin. Ei nimittäin oireen oirettakaan ole ollut koko aikana. Alkas jo menkat, niin pääsee uuteen kiertoon..
 
Tähti,Meillä vasta viides inssi onnistui mutta ei siitäkään saatu vauvaa kotiin asti tuli kohtukuolema.
 
Hei. Liityn uutena. Mulla tulee huomenna kaks viikkoa ensimmäisestä inssistä. Olo on kuin menkat alkais. On Itse asiassa ollut jo viime viikosta..
 
Inssistä nyt tasan kaksi viikkoa, menkat eivät ole alkaneet, ainakaan ajallaan jos meinaavat tulla. Piti siis alkaa tiistaina, aika täsmällinen kierto ollut aina.

Mitään raskauteen viittaavaa ei ole ilmaantunut myöskään. Toivossa on hyvä elää.

Meille lääkäri sanoi, että tehdään vain kaksi inseminaatiota lievän endometrioosin vuoksi. Sitten siirrytään IVF-hoitoihin.
 
Jero: Joko oot testaillu?

Maurizio: Tsemppiä uuteen kiertoon! Mitäs lääkkeitä pitää käyttää ja onko tehty jo useampia inssejä? :smiley-ashamed008

Täälläkin on clomien syönti käynnissä taas. Eli uudessa kierrossa ollaan. En usko, että päästään inssiin, mutta ajattelin kuitenkin käyttää clomeja ja toivoa parasta :angelic:
 
Menkat alkoi eilen :/ ja testasin kuitenkin ja negaahan se näytti.

Seuraavaan kiertoon lääkkeet mukaan ilmeisesti.
 
Kauhean ristiriitaiset fiilikset. Tänään tuntuu pahalta suunnitella ystävän babyshowerjuhlia ja samalla vetää itse lapsettomuuslääkkeitä naamaan :banghead::smiley-angry026:smiley-angry017

En ole aikaisemmin vältellyt kyseisiä kutsuja, ristiäisiä tai esim. lapsimessuja, mutta nyt alan pikkuhiljaa alkaa ymmärtämään miksi jotkut lapsettomat ei halua osallistua niihin. Tähän on tultu :meh:
 
Minulla piikitykset alkoi toukokuussa. Eli menopur ja sit pregnyliä. Pistelin pari viikkoa. Tämä oli eka inssi ja toinen tehdään ja sit ivf. Ja se kyllä jännittää:think005. Mut onhan tietty luomukiertoonkin mahkut..
 
Käyn vielä kertomassa täällä että varhaisultrassa löytyi yksi syke ja pieni 15mm kokoinen elämänalku. Joten minä siirryn täältä takajoukkoihin ja toivon kaikille teille positiivisia tuulia ja voimia että jaksatte jatkaa kohti päämääräänne, tiedän että ei oo helppoa kun tunteet heittelee toivosta epätoivoon. Tasan kolme vuotta kesti meillä että tähän hetkeen päästiin, joten älkää luovuttako ihanat!
 
Tähti Me yritettiin pelkillä insseillä, kun ollaan naispari. Meillä on ennestään yksi lapsi ja sekin sai alkunsa insseillä. Puolisoni synnytti hänet ja eka kerta tärppäsi! Minulla ei ole lapsia ennestään eli odotan nyt ekaa kertaa elämässäni.

Mulla oli varhaisultra viime to ja kaikki oli hyvin :happy093

Tänään säikähdin, kun oli tosi vähän ruskeaa vuotoa pikkuhousunsuojassa. Ei jäänyt edes pyyhittäessä paperiin. Taitaa olla ihan asiaan kuuluvaa. Jostakin luin, että silloin kun menkkojen pitäis alkaa niin voi tulla vuotoa. Suurinpiirtein siihen tämä ajoittuu.

Mutta poistun nyt täällä takavasemmalle. Toivon, että kaikki menee hyvin. Lääkäri sanoi, että ekan ultran jälkeen on jo hyvät mahdollisuudet.

Hyvää kesää kaikille ja paljon tsemppiä tulevaan!
 
Tänne omasta tilanteestani kirjoitan pitkästä aikaa.Yhdet kuukautiset oli tässä välissä silloin en kirjoittanut tänne silloin ei ollut inseminaatiota.Käytiin Naikkarilla mutta se oli vain kohtukuoleman jälkeinen uusi hoidonsuunnittelu käynti ja ultra missä katsotiin miksi kuukautisia ei näy.Ei ollut tapahtunut ovulaatio sitten sain Primoluti kuurin vuodon alkamaan niillä.Edellisessä kierto oli ihan luonnollinen kierto ovulaatio tapahtui 16kiertopäivänä.Tiistaina alkoi täällä kuukautiset ja tänään soitin Naikkarille 30.6.Olisi foliultra 11kiertopäivänä siis samana päivänä pitäisi käydä labrassa progestroni arvo verikokeissä ennen tai jälkeen aikaa.Miten te olette tehneet sen onko se oikeasti ihan sama kummin tekee?
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top