Inseminaatio 2017

Niin ja me käydään julkisella ja vakuutus korvaa suurimman osan eli 6x inssi ja 3x ivf. Näin siis Hollannissa. Ja jos ei nää auta niin maksan kyllä vaikka itseni kipeäksi et jatketaan sitten yksityisellä. En vaan suostu antaa periksi.
 
Mahtavaa BlueTerranova, että sisua riittää! Mäkin yritän pysyä positiivisena, mutta hieman alkaa usko hiipua näiden negojen jälkeen. Vaihdan luovuttajaa seuraavaan kiertoon, toivottavasti se auttaisi asiaan. Mutta jotenkin tällä hetkellä lapsettomuus tuntuu todennäköisemmältä, ajatus lapsesta on niin etäinen ja tuntuu jopa mahdottomalta.
 
Hei kaikille ! Mietin että uskaltausinko teidän joukoon jos kelpuutatte ? Mulla on 4 lasta edellisestä liitosta. Toiseksi nuorimman raskautta piti hormonihoidoilla avittaa ja kun nuorin syntyi niin mulle tehtiin sterilisaatio. Nyt 1v 5kk uudessa suhteessa ja miehellä ei lapsia mutta vauvakuume ja sai kuumeen mulle tartutettua. Oon ihan pihalla siitä mitä tämä tuleva tulee sisältämään mutta 24.1 mennään ouluun väestöliitolle ja meillä alkaa ivf hoidot.
 
Hellu:Heartred Mä niiiiin tiedän ne tunteet mitä kuvailit! Enemmän itselläkin välillä pukkaa sopeutumis-ajatukset lapsettomuuteen, siis siihen lopulliseen. Mutta vielä pitkään aikaan en ole lyömässä hanskoja tiskiin. :) Kyllä me selvitään tästäkin!

Ja Mannahari tervetuloa joukkoomme, eiköhän täällä olla kaikki hyvinkin avarakatseisia ja otetaan vastaan kaikenlaiset tilanteet liittyen lapsiin ja hoitoihin. Tsemppiä sinullekin ja paljon!
 
Mannahari tervetuloa mukaan! :)

Pitihän sitä taas erehtyä testi tekemään. Selkeä negahan se ja inssi tehty jo 30.12, joten eipä taida tulos siitä enää muuttua. :/ Eiköhän siellä jo jotain pitäisi näkyä. :/ Eipä ole kyllä olojakaan. Ei edes niitä kuviteltujakaan tällä kertaa :D
 
Tervetuloa :)

Mulla esikoisesta eka plussa 3 vkoa inssistä eikä mitään oloja. Nää touhut menee niin laidasta laitaan, joten ei voi koskaan tietää.
 
Muokattu viimeksi:
TK kiva kuulla, toivoa siis on vielä. :)
On vaan lähinnä menkkaoloja. Mutta niin kauan on toivoa, kunnes ne menkat sieltä oikeasti saapuu. Tänään en testaillut, kun niin varma olin alkavista menkoista. Testauspäivä olisi vasta ylihuomenna ja sinne aion nyt odottaa ja silloin vasta testata, ellei sitten menkat ala ennen sitä. Onkos joku muu testannut? :)
 
Heittelee joo laidasta laitaan oireet ja olot, koskaan et tiedä mikä johtuu mistäkin ja sehän se just voi helposti ajaa hulluksi. Oon kyllä sen oppinut kantapään kautta että jalat tukevasti ilmassa kulkien mut pää maan pinnalla hyvä tulee. :)
Tänään tuli sitten käytyä viimeisessä ultrassa ennen 5. inssiä, ja löytyihän sieltä 3 isompaa follia. Lääkäri sanoi onnekseni että saan nyt itse päättää jätetäänkö ne kaikki sinne ja otetaan riski. Sanoi myös että koska ollaan jo niin monta inssiä tehty ilman tulosta, on mahdollisuus enää niiiiin pieni. Ja sain myös vapauden päättää jätetäänkö inssit tämän jälkeen ja siirrytään ivf kiertoihin. Kyllä mä siihen kallistun, sitä parempi mitä pikemmin pääsee järeämpiin toimiin kun usko loppu omiin insseihin. Eli ensi viikon tiistaina on se viimeinen mun osalta ja sitten se todellinen jännitys vasta alkaakin. Pari kiertokuukautta niiden kuulemma pitää seurata ja ottaa verinäytteitä ennenkuin itse ivf toimenpide on mahdollista tehdä. Mutta en unohda tätä ketjua kummiskaan ja tulen aina sillointällöin vaihtamaan kuulumisia. Eli peukut pysyy pystyssä kuten aina ennenkin jokaiselle teille! :)
 
BlueTerranova: Tsemppiä ensi viikon inssiin! Mulla esikoinen juurikin viidennestä, kunnitse olin jo luopumassa toivosta. Toivon sulle yhtä ihanaa ylläriä! :)
 
Mulla on tänään kp 1 eli menkat alkoi. Valkkasin myös uuden luovuttajan, ja ostin kaksi uutta olkea. Jos näistäkään ei tulosta tule, niin pakko alkaa miettimääm järeämpiä konsteja. Mutta katson nämä vielä positiivisin mielin :)
 
Kiitos jennis :) Saas nähdä miten käy mut kyl silti negaan varaudun.

Hellu ikävä kuulla sinunki negasta.. Mutta se posiitivinen mieli on aina ja joka tapauksessa a ja o. :)
 
Minunkin puolesta pahoittelut negoista ja menkoista. Ihan tyhmää!!!

Tervetuloa mukaan myös uusille. Kyllä tähän jengiin mahtuu!

Itse kävin alkuviikosta polilla miettimässä miten jatketaan. Mulla taustalla tosiaan ne kaksi km:a ja tarjosivat nyt jo mahdolliisuutta toistuvien km:n tutkimuksiin. Sain valita tutkimusten tai toisen inssin välillä. Aika hankalaa oli siinä pohtia kumpi olis järkevämpää...
No hoidon valitsin. Katsotaan tärppäiskö nyt tästä ja mietitään niitä tutkimuksia sitten. Alkuviikosta siis ultra. Siihen asti Gonalia. Inssi sitten ensi viikon lopulla, jos folleja saadaan.
 
Täällä klinikan antama testipäivä tänään ja negaahan se taas näyttää. Eli menkkoja odotellessa :/
 
Voi kurjuus jennis! :sad001 Ei siinä auta muu kuin jatkaa uuden toiveen voimin seuraavaan kertaan. Hirmusesti jaksuja!
 
BlueTerranova kiitos! Kyllä tää tästä taas!
Ovistestistä päätellen menkat alkaa ihan hetkenä minä hyvänsä. Alkaa sen verran tummat viivat siinä olemaan.
Katseet käännetty siispä jo kohti uutta kiertoa :)
 
Ilmoittaudun mukaan tänne vauvasta haaveilijoihin. Olen 39-vuotias kahden lapsen äiti.(14v tyttö, 12v poika) Ensimmäisten lasten kanssa olen ollut onnekas. He saivat alkunsa nopeasti ja olen saanut jo kahdesta ihanasta lapsesta nauttia. He ovat ensimmäisestä liitostani. Ajattelin aina, että lapsilukuni on täynnä. En vuosiin haaveillut enää vauvasta. Kunnes se reilu 2-vuotta sitten iski lujaa. Nyt on annettu vauvalle mahdollisuus tulla siitä lähtien. Sitä lahjaa meille ei ole vielä annettu. Viime kesänä kävimme tutkimuksissa ja molemmilla pitäisi olla kaikki ok. Selittämätön lapsettomuus. Olisimme saaneet jo ikäni vuoksi heti rankemmat hoidot, mutta niistä kieltäydyimme. Sensijaan inseminaatioon lähdimme ajatuksella, että jos tällä keinolla emme lasta saa, niin luovutamme. 12.1 tehtiin ensimmäinen inseminaatio. Pääfollikkeli oli juuri irronnut ja yksi 20mm oli juuri irtoamassa. Kolmaskin 15mm folli oli ja hetken miettivät voidaanko inseminaatiota tehdä lainkaan. Ikää kuitenkin niin paljon, että lähtivät tekemään. Nyt piina odottelua. Miten voikaan jännittää näin kovin? Aika pieneltä kuulostaa 15-20% mahdollisuus. Onnea teille kaikille kohtalotovereille. Toivottavasti meistä moni saa vielä kokea äitiyden ja pääsee nuuhkuttelemaan omaa pienokaistaan.
 
Takaisin
Top