inseminaatio 2016

Voi harmi nokkonen :sad001 itsellä on tehnyt välikierrot välissä hyvää ku on keskittynyt johonkin ihan muuhun ja seuraava hoitokiertokin mennyt vähemmän stressaten onko hyvin oireita vai ei. Itsellä lääkkeet aiheuttaa oireita mut silti sitä miettii.
Dpo7 ja tuli vähä verta pyyhkiessä. Dpo9 alkoi väsymys ihan yhtäkkiä kesken työillan ja seuraavana päivänä melkein nukahdin sohvalle iltapäivästä. Maha tuntunut oudolta mut lieneekö vain suolistovaivoja. Nyt on dpo11 ja torstaina olisi testipäivä, piinailua vielä muuatama päivä.
 
Nokkoselle pahoittelut negasta

Ultrassa käyty nyt kp12 ja ovis oletettavasti 2pv sisään. Johtofolliikkeli 18 ja limis 10, ja kuulema hyvät, tiedä sit noista. En kyllä usko, että eka inssi tuottaisi tulosta, mutta oppii ainakin miten kyseinen hoito tapahtuu. :)
 
Vitutuksen vallassa.. kävin siis tänään kp14 folliultrassa ja isoimmat follit VAIN 8mm :/ lääkäri käski tänään ja huomenna syödä vielä letroja 2kpl/pv.. isoin kismityshän tässä on se että mulla tulee ees takasin Oys käynti yli 500km.. ja eniten vituttaa kun vuosi kuljettu hoidoissa ja vasta 1 inssi päästy tekeen kun ei vaan munosoluja tuu vaikka nytkin jo syön letroja ja pistän bemfolaa.. katsotaan miten torstaina käy. Oiskohan aika ehdottaa jo järeämpiin hoitoihin siirtymistä?
 
piijjaa, voimia sulle ja toivotaan et follit kasvais nyt niin et pääsisitte inssiin pian. Tuollainen matka hoitoihin on varmasti raskas. Luulis että teillä siirryttäis seuraavaksi ivf tai icsi, jos vastetta ei kerta noin pitkän ajan jälkeen inssit anna. Meillä heti valmiiksi sanottiin, että se 2 inssiä ja sit siirrytään ivf.n.
 
Ajattelin itekki että katon mitä torstaina näkyy ja otan ivf jonoon siirtymisen puheeksi. Tosiian ku menee jo nyt kp 3-7 2kpl letroja/pv ja kp 8-9 bemfolaa 75ky/pv ja vaste nuin huono.
Pco mulla todettuna vuosia sitten, mutta nyt lääkäri alko kyselemään kaikenlaisia kysymyksiä ja puhumaan kiinnikkeistä (mulla oik. puoli hankala ultrata, tänäänki 15min etittiin), uskon että alko epäilemään endoa. Pidän itekki tätä hyvin mahollisena.
Ainut hoito mikä on saatu tehtyä ei tuottanu tulosta, mutta se ei harmita läheskään niin paljo ku se ettei koko hoitoihin oikein päästä.
 
Nyt sitten inssi nro 4 tänään iltapäivällä takana. Olikin isompia folleja kasvanut yht 5, joten joutuivathan ensin tekee punkteerauksen jossa siis poistivat 3 kpl. Itse toimenpide oli tällä kertaa kivuttomampi johtuen ehkä myös kipulääkityksestä, mutta auta armias mikä vatsakramppi iski jälkeenpäin! Tuntui koko vatsan ja suoliston seutu kipuhelvettinä. Mutta onneksi meni ohi wc käynnin jälkeen pikkuhiljaa. En oikein tajua onkohan se Naproxen lääke paha mun vatsalle kun ekallakin kerralla teki samat.. Noh täytynee mainita lääkärille.
Alkaa tosin jo into hyytyä näihin tuloksettomiin hoitoihin, ja mieskin turhautuu, mutta ei me periksi anneta kuiteskaan! Mähän en näitä rankkoja kuukausia käy läpi vain luovuttaakseni kesken pelin :) Pidetään liput korkeella, pahoittelut kaikista negoista ja peukut muillekin piinailijoille! :Heartred
 
Suvetaaaar!! Oota mua! Tuun sinne ivf-jonoon sun kaveriksi!

Eli nega testattu tänä aamuna ja samaan aikaan alko menkat myös. Kolmas inssi takana ja 4-6kk jono ivf:n.

Eli siirryn toiseen ketjuun kirjottelemaan ja seurailemaan. Tsemppiä kaikille!
 
Noniin, ensimmäisessä inssissä käyty. Vuoden vaihde tulee joko verisissä tunnelmissa, tai perheenlisäystä odotellessä. Huoh, kyllä jännitti, jännittää kyllä vieläkin!
Toimenpide oli kivuton, vähän nipisti mut oli nopsaa ohi.
 
488ecafebcc97c9506d3b42a7eecf9bc
 
Tämän aamuinen. Ultrat ja neuvolat varattu ensi vuodelle. Lisäjännityksenä pikku äijän hoitopaikassa pavrorokkoa liikkeellä, enkä ole äitini tietääkseni sairastanut sitä.
 
Moikka!
Mahtuisko tänne vielä yksi jäsen mukaan? :)
Täällä esikoinen syntynyt 11/15 viidennellä inseminaatiolla. Sitä ennen oli yksi varhainen km (muistaakseni inssi nro 3 tai 4?). Nyt haaveissa toinen lapsi ja ensimmäinen inssi oli tuossa 2.12, eli piinapäiviä elellään. Apuna tässä kierrossa oli Pregnyl (pistettiin silloin 2.12 juuri ennen inssiä) ja Letrot kp 2-6. Virallinen testipäivä olis nyt sunnuntaina 18.12, mutta olen tässä jo ottanut varaslähdön ja parina päivänä jo testaillut. Pelkkiä negoja, ei edes viivanpaikkaa. Kai siellä jo joku haamulainen olisi pitänyt näkyä, jos inssi ois tuottanut tulosta? :/ Olo on kyllä ihan kamala ja mahassa outoja tuntemuksia, mutta testit on negaa, joten taitaa oireet olla vain kuviteltuja. Pöh.
Mutta onnea kaikille plussanneille ja kiva jos mukaan mahtuu vielä! :)
 
Kp17 tänään käyty tokassa folliultrassa kun nappailin vähän lisää letroja ja olihan ne rusinat lähteny kasvuun. Jotain 14mm ku maanantaina olivat vaan 8mm.
Maanataille kp21 sovittu nyt toka inssi, tosin lääkäri sano että voi olla liian myöhästä, viikonloppu pahasti välissä.
Kovin pitkäksi näyttää tuppaavan tämä kierto kun inssikin noin myöhään.
Itellä jo monta kertaa luovuttaja fiilis kun lääkkeille ei oikein vastetta ja haluttais siirtyä jo ivf jonoon, mutta lääkäri tuntuu olevan kovin positiivisella ja luottavaisella mielellä.
OYS siis kuletaan ja olikohan Järvelän Ilkka lääkärin nimi joka meitä sattunu enimmäkseen hoitamaan.
 
Hei kaikki!

Pidin radiohiljaisuutta kun en uskaltanut aiemmin sanoa. Ilmeisesti mulla onkin vaan joku tosi hidas viipertäjä (tai sitten kummittelija joka poistuu sieltä keskenään), mutta kuukautisia ei kuulunut, joten sitten tärisevin käsin plussasin kaksi päivää myöhemmin!

Soitettiin klinikalle siitä vielä kaksi päivää myöhemmin kun en vieläkään oikein uskonut ja viiva ei tuntunut vahvistuvan, mutta kyllä sieltä vaan onniteltiin ja käskettiin varaamaan neuvola-aikaa. Koska en halua lähteä keulimaan, päätin että varaan neuvola-ajan ja varhaisultran vasta ens maanantaina (jolloin olis 5+0). Että jos se vaikka päättäkin mennä kesken viikonloppuna..

Nyt 4+5. Testasin vielä aamulla, ja kyllä se plussaviiva sinne vahvempana vielä piirtyi.

Ihan uskomatonta. Voihan tässä vielä käydä mitä tahansa, alussa vasta ollaan, mutta tosi oudon hyvä tunne tuli heti 4+3:n jälkeen.

Ihan kauheasti onnea ja tsemppiä ja jaksamista teille kaikille! Ja vasta tämän ruljanssin aloittaneille: ilmeisesti voi tärpätä ekalla kerrallakin, on se näemmä mahdollista.
 
Onnea nokkonen! Rohkaisevaa että täällä plussaillaan. :) Joku muukin oli plussannut, onnea sinnekin!

Meillä yksi inssi takana ja toista ei joululoman takia enää tänä vuonna ehditä. Järkkäsin aukiolotutkimuksen maanantaile kun sitä ei ole mulle koskaan tehty. Kiva että suostuivat vaan pyytämällä tekemään ja kiva että voi jotain tehdä hoitojen edistämiseksi vaikka muuten nyt siis vaan luomuillaan loppuvuosi. Perustetaanko Inseminaatio 2017?

Akupunktiosta, mä kävin puoli vuotta, luomu- ja hormonikierroissa, milloin missäkin kierron vaiheissa. En ikinä huomannut siitä oikein mitään vaikutusta mihinkään, mutta se oli mulle silloin ainoa paikka jossa voin puhua hoidoista ja lapsettomuudesta ääneen ja sikäli se oli tärkeää. Mutta joo, en tiedä oliko sillä mitään merkitystä fyysisesti. Kaikkea kannattaa kokeilla jos on varaa. :)
 
Toka inssi takana.. munasolu oli 18mm limiksestä ei tietoa.
Jännä homma kun kysyin että jos ei tärppää niin miten lääkitys seuraavaan kiertoon.
Tässä kierrossa oli letrot kp3-7x2 ja kp14-15x2 ja bemfola 75ky kp 8-9.
Käski syödä vain letrot kp 3-7x2????
Jännä että kun on nähty, että kunnon vastetta ei ole lääkkeille niin käsketään vielä,vähentämään
 
Toivotaan piijjaa et tämä inssi tuottais teille tulosta :)

Hei, missä vaiheessa te ootte ootte tehny ekan r-testin? Ja onko ollut mtn oletettuja kiinnittymisoireita yms, ja jos niin millaisia?
Itsellä menossa kai pp 4, eilen vihloi hetken alavatsaa, mtn muita tuntemuksia ei olekaan ollut.
 
Esikoisesta (inssilapsi) ei mitään tuntemuksia missään vaiheessa. Kirosin hukkaan heitettyä kiertoa jne, etenkin kun menkkoja ei kuulunut. Testi näytti plussaa vasta kun menkat oli vkon myöhässä. Senkään jälkeen koko raskausaikana ei mitään oireita :)
 
Onnea plussaajille! Kunpa vaan tärppäisi täälläkin.. Nyt 4. inssin dpo7, ei kylläkään tunnu yhtään miltään muulta kuin menkkojen odottelulta. Mutta tuo rinkelijennin kertomus 5. inssin onnistumisesta kyllä taas luo toivonkipinää tähänkin melkein periksi antaneeseen mieleen! Kun tuttujen tytärkin onnistui 5. kerralla.
Niin ja perustetaan toki se uusi Inseminaatio 2017 ketju eikös? :) Tsempit kaikille!
 
Takaisin
Top