Imetystyyny

LATE 1981

Oman äänensä löytänyt
Kesämammat 2017
Oon tässä alkanut pohtimaan imetystyynyn hankintaa... Aikanaan esikoista odottaessani tyyny helpotti nukkumista jo odotusaikana ja luulen, että nyt jo pikkuhiljaa sen voisin hankkia.
Osaako kukaan ottaa täällä kantaa siihen, että mikä ero on suoralla pötkylällä ja sellaisella muotoillulla noin niinku käytössä? Esikoisen kanssa suora pötkö oli ihan toimiva... katselin netistä hintoja, joku malli maksoi liki 100€, monet 50€ ja sitten löytyi yksi malli 30€ (suora pötkylä). Jotenkin aika iso hintahaitari...
Onkos muut täällä miettineet tätä juttua? :-)
 
Mulla on doomon joku ihan perus versio, oon tykänny siitä. Käytin viime raskaudessa nukkuessa ja tietenkin sit imettäessä. Ei olis imetysmaratooneista tullut mitään ilman tätä tyynyä, mulla menee hartiat tosi herkästi jumiin.
 
Joo tyyny on ehoton! Nyt mä nukun raskausajan lidlin pitkulalla tyynyllä ja ostan taas kuten esikoisen aikaan ni semmosen pikku piia -imetystyynyn ku ei maksa ku n.37e ni ihan sen takkii. Hyvin imetin sillä, eihä se oo niin pehmee ku doomoo mut erittäin hyvä hintaansa nähen :)
 
Just tänään ostin doomoon imetys tyynyn :D esikoisen aikaan pärjäsin hyvin ilmankin mutta nyt en voi aina käpertyä meidän supermukavaan nojatuoliin imettämään kun pitää esikoisenkin kanssa olla,nii aattelin että tosta on apua :D nukkumisessa käytin just lidlin aivan täydellistä puikula tyynyä, suosittelen! :)
 
Imetystyyny oli ihan huippu kun meillä ei ole nojatuolia. Ostin kirpulta Färg&formin tyynyn kympillä. Toimiva ja mukavan jämy, voi pestä koneessa ja mulle tärkeä seikka - sopii sisustukseen :D Tällä kertaa otan mukaan jo laitokselle oman tyynyn. Siellä oli ihan surkeita pallokuitutäytteisiä luiruja.
Lidlin puikula on hyvä nukkuessa, mutta ei tue ollenkaan niin hyvin imettäessä kuin nämä isot muototyynyt.
 
Ajattelin ensin, että ihan turhake, pärjäsinhän esikoisenkin kanssa imetysmaratonit ihan vaan tavallisilla tyynyillä tukien... mutta niin totta tuo, mitä esikko1 kirjoitti, että eihän tämän toisen kanssa voikaan vaan linnoittautua sohvalle imettelemään, syömään ja tuijottamaan Netflix-sarjoja :p Hankintalistalle siis menee, mutta en tiedä vielä, millainen.
 
Mä en oikein tykänny käyttää.. Mulla oli kolme ku yhen sain lahjaks, yhen olin jo ostanu ja yks tuli miehen kaverilta xD
 
Mielenkiintoista :)! Pitääpä tutustua aiheeseen! Seuraan keskustelua..
 
Mä tänään jo kattelin millasia imetystyynyjä onkaan. meillä on vaa tommoinen sohva ja jo nyt kerään kaiken maailman tyynyjä käsien tueksi kun siinä istun joten luulen kyllä että aion imetystyynyn hankkia. nyt on aletkin menossa joten mietin pitäisikö se nyt jo sitten hankkia..
 
Mulla on tommonen ehkä färg& formin tyyny, tykkäsin siitä sen vähän mitä tuli käytettyä, kun sain paremman asennon usein ihan vauva sylissä
 
Mullakin on imetystyyny esikoisen ajoilta ja ostin kanssa sellaisen, joka sopi sisustukseen/ miellytti silmää. On aika tukeva ja muotoon ommeltu. Käytin enimmäkseen apuna nukkumisessa loppuraskaudessa, imetysapuna jäi käyttö vähäiselle, kun alkuun oli helpointa imettää makuultaan ja myöhemmin ihan vaan sylissä ilman tyynyjä.
 
Sen verran hankalaa oli jo viime yö, että tänään kävin vauvantarvikekaupassa ja sieltä jäi kyytiin tyyny 39€ (edullisin netissä 30€ ja siihen ois tullut postikulut päälle).
Tää tyyny on muotoon ommeltu ja ihan kunnon kokoinen ja hänen kanssaan on ollut hyvä köllötellä tänään.. ;-)
Katselin kaupassa vaunuja... niistä saadaan varmaan paljon juttua aikaiseksi myöhemmin, sen verran on tähtitieteellisesti vaihtoehtoja... huhhuh.
 
Mulle ihan uus juttu tää, kun esikoista odotan. Kuullut lähinnä että tyyny voi helpottaa nukkumista. Tilasin tänään Jollyroomista NG Baby -raskaustyynyn just tuota nukkumista/lepäämistä varten kun maha kasvamaan päin ja viimeisen viikon ajan ollu jotenkin tukala olo välillä ja nukkunu huonommin. Kallis ei ollu, 35euroa, kattoo sit mihin tarkoitukseen päätyy. :) Rv18+0.
 
Mulla on ollur Lidlin pitkula vartalotyyny jo reilu 3 vuotta. Ostin esikoisen raskausaikana ja se oli ja on edelleen kyllä ihan paras nukkumisapu, varsinkin kun maha kasvaa.

Imetystyynykin täältä löytyy, sain kaverilta aikanaan. Käytin sitä esikoisen kanssa paljon ja käytän varmasti nytkin. Tosin toivon että voisin opetella tän toisen kanssa imettämään kantoliinassa/repussa.
 
Mistäköhän niitä lidlin pötkötyynyjä saa kun huomaa että nukkuessa alkais jo tarvitsemaan :D
 
Jyskistä saa kuulemma kans. Ite tilasin Jollyroomista raskaustyynyn nimellä samanmoisen
 
Mulla pötkylätyynyn virkaa hoitaa pitkittäin rullalle kääritty ylimääräinen peitto :)
 
Mä oon jo monta vuotta nukkunut sellainen vanha, vähän kärsinyt tyyny jalkojen välissä. Se on juuri sopivan muotoinen ja auttaa pääsemään mukavaan asentoon. Luulen, että se sopii hyvin myös raskaana ollessa.
 
Jonkun tarvii kyllä kun on tottunut mahalleen nukkumaan ja nyt ei enää tunnu hyvälle nukkua niin :)
 
Takaisin
Top