Imetysliivit

Mindcircus

Silmät suurina ihmettelijä
Olen kovin pohtinut kuinka toimia liivien kanssa,monet ostavat ne kai jo etukäteen;millaisen turpoamisvaran olette jättäneet?:D Itse en ole vieläkään hommannut kun en tiedä kuinka suuri tarve on ja paikallisten kauppojen tarjonta on mitä on.. Plus tietty,että onko niille miten tarvetta.
Kuinka itse olette toimineet tai aiotte kyseisen asian tiimoilta?
 
Mä ostin ennen synnytystä yhdet halpisliivit Lindexiltä. Kaarituettomat kannattaa olla. Jätin niihin pienen turpoamisvaran ja isompaa en olisi sitten tarvinnutkaan, koska rinnat eivät kovin paljon kasvaneet maidonnoususta. Onneksi en ostanut mitään kalliita liivejä, koska imetys jäi tosi lyhyeksi. Mutta nuo Lindexin liivit olivat tosi hyvät, koska vaikka olivat kaarituettomat, niin niissä oli kevyt toppaus, niin ettei liivinsuojat törröttäneet sieltä typerästi.

Eli etukäteen ei kannata kuin ehkä yhdet halvemmat liivit ostaa ja sitten kun tietää, miten se imetys muokkaa rintoja, niin panostaa liiveihin. Kotona olin aika paljon alkuun ilman rintsikoita tai patoja ja annoin kunnolla ilmakylpyjä rinnoille, koska menivät koko ajan rikki :(
 
ei kannata ostaa ku juuri ne yhet jos niitäkää ennen ku laps on syntyny...

mä ostin kahet vähä kalliimmat mut eihä ne sit käynykkää ku ruinnat turpos nii ettei oikee sopinu, kyllähän mä niitä pidin kotosalla ku sillo ei ollu välii pursuaako rinnat liiveistä ulos :) mut sit ostin kahet isommat ja eikä nekää ollu kauheen hyvä ostos sittenkään kun eihän siitä imetyksestä sit kuukauden päästä tullu mitää, kaikkea kokeiltii ja synnärillä tutkittiin ku poika ei oppinu imemää kunnol mut ei ne mitää vikaa löytäny mut tänää 5 kk kontrollis löyty vika, kielen toi jänne on liian tiukal et se ois pitäny vähä leikata, ny sit joudutaa leikkaa heti ens vuoden alus vaik ois ollu helpompaa vastasyntyneenä.. :(
 
Mulla kasvo esikoisen raskausaikana yhellä kupilla rinnat.  Ostin yhet imetysliivit ennakkoon, sillä jo valmiiksi kasvaneella kuppikoolla.  No maidonnousun jälkeen eivät menneet päälle...  Piti sitten käydä ostamassa pari kokoa isommat.

Kakkoskerralla oli huomattavasti maltillisempaa toi turpoaminen. 

Suosittelisin siis ostamaan just yhet ennakkoon, niitä ehtii sitten maidonnousun jälkeen investoida.  Ja imetyksen myötä se kuppikoko vielä elää X)
 
Takaisin
Top