Imetys

Troll

Satasella mukana keskusteluissa
Mistä kauniit imetysvaatteet? Tuntuu, ettei mistään saa... Ja muutenkin synnytyksen jälkeen tuntee itsensä niin kauheaksi, ettei millään rumilla vaatteilla enää viitsis kulkea:bored:
 
Mä oon tilannut vaan muutaman paidan boob:lta. En nyt tiedä ovatko erityisen kauniita, mutta ainakin siskolla ovat hyvin kestäneet käyttöä jo toisenkin lapsen kanssa. Muuten kattelen enemmän sitten, kun näkee miten imetys lähtee sujumaan ylipäätään.
 
Mä olen pärjännyt ihan normi vaatteilla kunhan kaula-aukko on väljä ja venyvä, nyt tähän raskauteen/tulevaan imetysaikaan ostin kirppikseltä 2kpl hihattomia imetyspaitoja kun halvalla sain.
 
Mullakin on Anitan liivejä ja ostan lisää, kunhan kuppikoko tähdentyy :wink Mutta haluaisin kivoja imetyspuseroita, ehkä jonkun tunikan, että ois helppo imetellä missä ikinä onkaan. Aiemmin on ainakin HM:llä ollut parempi tarjonta kuin nyt. Yön tunteina, kun olin hereillä tilasin muutaman zalandolta ja hm:ltä tulossa myös pari. Lindexin imetystopit on muuten myös ihan parhaita :)
 
Mä ostin imetyspaitoja name it:stä nyt joulun jälkeen alesta. :) Niin kalliita mun lompakolle normaali hinnoissa. :nailbiting: Tykkäsin ite noista valikoimista ja netistä saman merkkisiä (mamalicious) näky olevan elloksella ja zalandolla. Helpotti myös, kun pääsi kokeilemaan, niin löytyi oikea koko. :)
 
Takaisin
Top