Imetys raskauden aikana

ReginaVeritas

Keskustelun kolmiottelija
Helmikuunmammat 2014
Löytyykö muita raskauden aikana imettäviä? Tai niitä, joilla on aiemmin kokemusta imetyksestä raskauden aikana.

Itsellä on raskaus ihan alussa (rv6 tänään) ja imetettävä 9kk ikäinen. Toivoisin, että imetys jatkuu koko raskauden läpi ja vielä synnytyksen jälkeenkin voin tandemimettää. :)

Alueeni ihana imetystukiäiti on imettänyt raskauden aikana, häneltä saan varmasti tukea. Lisäksi olen ahkerasti lukenut Imetyksen Tuen FB-sivuja. Minua pelottaa, että maito vähenee radikaalisti, tai että maidon maku muuttuu niin, ettei esikoinen enää halua imeä. :confused: Myös hieman pelottaa, jos nännit tulevatkin jossain vaiheessa todella kipeiksi tai vaikka alankin kokoea imetyksen epämiellyttävänä.

Jos löytyisi muitakin, olisi kiva vertailla kokemuksia ja saada/antaa vertaistukea. :)
 
Mä imetin tullessani raskaaksi esikoisen jälkeen. Vauva tuli yllärinä ja ihmettelin, kun imetys alkoi sattua ja maitokin hiipui. No syy selvisi. Hormonit muutti halua imettää ja kun maitokin väheni niin lopetin pian kokonaan. Noin 2kk imetin raskaana ollessa. Jos olisin aiemmin saanut raskauden selville (plussasin vasta rv 6-7) niin olisin saattanut motivoitua jatkamaan. :)
Respect niille, jotka imettävät odotusaikana! Ja respect heidän kehoilleen, kun jaksavat vielä puskea maitoa! :Heartred
 
Täällä menee vielä oikein hyvin. :) Maitoa tulee, heruminen toisinaan tiukassa, mutta ei näytä tyttöähaittaavan. :) Nyt rv. 13+1.
 
Miten Rosalina sujuu imetys? Mulla on raskaus vasta ihan alussa, mutta tarkoitus on imettää raskauden ajan ja senkin jälkeen :)
 
Minä vasta havittelen seuraavaa raskautta, mutta kiinostaa myös kokemukset raskausaikana imettämisestä! Tarkoitus olisi imettää ainakin siihen saakka että esikoinen on vuosikas. :book1 Jännittää vaan jo etukäteen että jos raskaus lähteekin niin miten imetys sujuu. :) Eniten pelottaa myös että kelpaako maito vielä esikolle, jolle rinta on ollut ihan maailman tärkein, hänelle kun ei tutit eikä pullot sovi.:happy118
 
Takaisin
Top