Imettävät kuumeilijat

Näitä lukiessa itse muistaa melkein vuoden taakse kun jännitti josko menkat jää pois.

Nyt jäin taas miettimään että kuinka aikasin sitä itse uskaltaa alkaa tekemään testejä.
Ettei tulis sit pettymyksiä jos menkat tulee tai menee kesken tosi varhaisessa vaiheessa

Tarvisi kyllä päästä ensin edes puuhailemaan ennenkuin testejä alkaa tekemään..
Nimimerkillä en muista koska olisin viimeiseksi saanut :D
 
Testasin juu puhtaan negan. Ei viivanpaikkaa tai roskishaamuakaan. Tälläisiä ne aiemmat testit on olleet, kun en raskaana ole ollut.
 

Liitteet

  • sketch-1505978352187.png
    sketch-1505978352187.png
    894.9 KB · Katsottu: 88
Voi nenna, pöh!

Mulla kans on mennyt usko tähän kiertoon, ennen kuin mitään ehtii ees tapahtua. Eilen aamupäivällä oli tosiaan o-plussa testissä. Iltapäivällä tein uuden testin ja täys nega.. myöskään oloja ei ole joten en usko sen plussatestin mitään merkkaavan. Miehellä on kaiken lisäksi hirveä kiire töissä, eikä todellakaan ole vipinää missään. Ja mua ottaa päähän kun ite taas ihan vaan läheisyydenki vuoksi tarvisin just sitä vipinää. Ikävä on niitä aikoja kun äijää sai hätistää kimpusta. Pöh ja ärh!
 
Mitäs ihmettä! Oisko ollu nyt vaan laimeaa pissiä? Kokielehhan vielä kunnon testillä oli niin selkeät viivat! :sad001
 
Esikko1.. ei tainnu siitä johtua. Kroppa sekaisin vain. Pitää elellä rauhassa vissiin ja hoijella tää nuorimmainen isommaksi ensin. Mut tympii kyllä niin, että itkua on väännetty vähän joka välissä. Mikä ei kyllä myöskään ihan meikäläisen tapaista ole, joten lieneekö sekin oire jostain hormonisekamelskasta nyt.
 
Eliza, se lh-huippu voi olla todella nopeakin, ihan vaan parin tunnin kestäväkin. On ihan yhtä normaalia että plussan saa vain parin tunnin ajan, kuin että sen saa parin päivän ajan.
Toisaalta myös limat ja muut oireet voivat olla luotettavia, vaikken itse henkilökohtaisesti luottaisi pelkästään niihin imetyksen aikana. Jo yksi imetyskerta/vrk voi muuttaa hormoneja jotka voi muuttaa oireita..
 
Nenna, mitä ihmettä kyllä o_O oli ihan punaista siinä edellisessä viivassa. On kyllä surkeita ja kamalia testejä, jos tuollaisia viivoja antaa.. todella outoa!

Eliza79, jospa sun lh-piikki oli vain tosi nopea ja sitte laimea pissa vaikuttaa myös paljon..
 
Niinpä... No nyt ei ole enää edes menkoista kertovia oireita.
Kaivoin kuvan esikoisen plussarivistä, ja silloinkin olin alkanut testaamaan kp32. Kp34 (eli sama ku tänään) oli dippi testiviivan vahvuudessa. Seuraavana päivänä taas huomattavasti vahvempi viiva.
Taidan siis huomenna vielä testata, ja sitten ensiviikolla. Oon nyt kunnon flunssassa, joten en pääse ostamaan kunnon testejä...
 
Nenna toivotaan, että huomenna on viivat taas testissä! :)

Nii, en tiiä mitä tässä pitäis uskoa oikein. Mut oman pään kannalta taitaa olla paras nakata nuo loput testit roskiin ja unohtaa koko testailu. Siis ihan lopullisesti, tulevien kiertojenkin osalta. Ei tää joka kuinen olojen kyyläys ja testailu oo mistään kotoisin. Tää meijän nuorimmainen sai alkunsa aivan vahingossa ns.väärään aikaan kuusta ja vielä keskeytetystä yhdynnästä. (Kerrassaan mainio ehkäisytapa! :D ) Jospa rentous laittais kierrot kohilleen.... Pitäs keksiä vaan joku pitempiaikainen projekti johon sais huomionsa niin totaalisesti, ettei muuhun jäis aikaa.. hm...
 
Nenna, huomista testiä odotellen. Voi kunpa olisi samasta kyse nyt ja huomenna näkyisi plussa :)

Eliza79, ihan hyvä päätös kyllä! Luulen, että jos meillä ei tärppää nyt niin jätän myös testit ostamatta.. olen tosi kova stressaamaan ja testien tuijotus ei sitä auta. Tsemppiä kiertoon :)

On: täällä kp8 ja halut palanneet. Täti vieraili 6päivän ajan todella runsaana. Mahtoikohan greippimehulla olla vaikutusta runsauteen.. En osaa päättää jatkanko sen litkimistä, jos ei tärppää ja menkat jatkuu tuollaisina. Tänään aloitin oviksen tikutuksen. Inhottaa kun kierto on sen 32pvää. Tuntuu niiiin pitkältä ajalta :D vali vali
 
Eliza kyllähän suurimmalla osalla ovis testeissä plussan jälkeen heti muuttuu negagsi eise ole huono asia! :)
 
Esikko1 juu ei se oo se juttu! Se tässä on ongelmana, ettei ole ovisoloja. Ei mitään limoja (lähinnä kuivaa ku sahara), ei muniksien nipistelyjä jne. Se tässä hämää!
 
Vaiana: nimenomaan! Mä stressaan hitto vie ensin vaan niitä o-testejä ja kyylään ittiäni. Seukiks alkaa hirveä päivien laskenta ja olojen kyyläys ja stressaus ja mietintä milloin taas saa pissiä tikkuun.. Oikeasti, mitä järkeä?! Nyt saa riittää.
 
Vaiana: nimenomaan! Mä stressaan hitto vie ensin vaan niitä o-testejä ja kyylään ittiäni. Seukiks alkaa hirveä päivien laskenta ja olojen kyyläys ja stressaus ja mietintä milloin taas saa pissiä tikkuun.. Oikeasti, mitä järkeä?! Nyt saa riittää.

Niiiiin ymmärrän. Aika pimeetä touhua, kun tarkemmin ajattelee :grin mä käytän nyt ainakin ostamani loppuun ja sitte taitaapi riittää. :) eipä se esikoisen tärppikään tarvinnut mitään ovistikkuja yms..
 
Niiiiin ymmärrän. Aika pimeetä touhua, kun tarkemmin ajattelee :grin mä käytän nyt ainakin ostamani loppuun ja sitte taitaapi riittää. :) eipä se esikoisen tärppikään tarvinnut mitään ovistikkuja yms..

Nii ja eihän se kaikilla stressin puolelle menekään. Ite vaan oon tämmönen.. :)

Joko nenna testas?!

Entä esikko1, teitkö vielä testiä?

Twisted, oliko teillä sunnuntaina seukki näyttö?

Katjusha meillä pojalle (9kk) on pakko alkaa pitää unikoulua nyt piakkoin. Toissa yö sujui hyvin, mutta viime yön nukkui käytännössä täysin tissillä. Huooooh. Ongelma siihen unikoulun alotukseen on just mitä kotikissaki sanoi, ajattelen miehen työpäiviä... Mutta pakko se on alottaa. Mun pitää 2.1. lähteä tikkana töihin. Sillon öiden pitää olla kuosissa.

ON: testit heitetty kuikkaan ja heti on parempi olo nuin henkisesti. Omituinen olen. :D Flunssa yrittää päälle ja viime kierto kun oli sen mahtavan 23pv pitkä (normi on 28-29) niin nyt ei sitten ole mitään käryä, milloin tätiä voisi odotella saapuvaksi. Nyt vasta kp14, joten kai tässä viikon verran rauhassa saa olla ainakin ja keskittyä muuhun. :)
 
Eliza, mulla jo 30.10. tuöhönpaluu, joten univelkoja ei tarttis nyt enää tulla. Viime yö meni taas hyvin, mitään ei kuulunut 20-07:45. Välillä on joku hässäkkä, mutta onneksi harvemmin. Tsempit unikouluun!
Odottelen niitä plussatestejä teiltä, ketkä ootte pieniin päin :)
Täällä ei mtn uutta, odotellaan. Nyt on yrittänyt imettää vain 3 krt /vrk... tyttö maanantaina 10 kk suloinen viilettäjä. Kohta seisoo tuetta, nyt max 15-20 sek. sitten varovasti alas :)
 
Taisi jäädä pelkäksi kiinnittymisyritykseksi tämä. Testin kun sain kastettua, niin saattoi pyyhkiessä huomata paperissa rusehtavaa väriä valkovuodon seassa :sad001

Oottelen nyt silti vielä tuon testiajan loppuun, vaikka luulenkin menkkojen alkavan tänään.
 
Nyt tuli tällänen. Selkeesti väriltään punainen, mutta liekö vaan virheellisiä testejä tai jotain. Eilen oli niin selkeä nega :dead:
 

Liitteet

  • sketch-1506065156052.png
    sketch-1506065156052.png
    778.1 KB · Katsottu: 120
On kyllä erikoinen testi nenna :eek: vähän kuin ois väriä levähtäny tuohon testiviivan kohtaan :confused: mitähän kävis jos kokeilisit pistää ihan pikkasen vettä sinne imupintaan, mietin vaan et jos toi väri lähtee viel liikkuu :s
 
Takaisin
Top