Imettävät kuumeilijat

Kauhee ku jotenkin alkoi toivo nousta eilen jo ku paha olokin on tullu kuvioihin ja paleltaa (ne olleet ekat oireet edellisissä raskauksissa) mutta nyt alkanut koskea kurkkuun nii taisi olla vaan flunssan ensioireita :D
 
Jee nenna! Onnea plussasta! :) :)

Täällä kp 11 ja ootellaan ovista, jos on sekään tullakseen edes. Tässä on ihme välituhrua tullut eilen ja tänään ja välillä nipistelee oikeaa puolta muniksia ja välillä ei mitään tuntoja mihinkään. O-testit vahvenee ja melkeen on jo tasavahva viiva mutta jotenki on nyt olo, etten tässä kierrossa edes ovuloi..on nuo testiviivat olleet liian vahvoja menkoista lähtien ja tuo ihme välivuoto myös hämmentää. Ihan eggwhite limoja on kyllä ollut, mutta mutta.. skeptinen olen.. :/
Hmmm.. no johan on. Mitäköhän ihmettä nyt tuhruttelee. Tartteis kyllä jonkun kristallipallon aina näihin kierron sekoiluihin.
Ootko tehnyt varmuuden vuoksi raskaustestiä?
 
Juu, Vaiana on ollu nii kummat olot nyt niin r-testin eilen tein ja häikäsevän valkoinen oli lopputulema. :D Jotain muuta häikkää nyt on. Yks vaihtoehto (täysin perseestä oleva) on kysta. Se selittäis tuhrut, viime kierron ns.varmat olot raskautumisesta ja nipistelytki. Plääääääh jos se sitä on. :sad001
 
Oliko välivuoto ovulaation jälkeen? Ja joskus myös oviksen aikaan saattaa tulla välivuotoa! Jospa ois vaan harmitonta tai enteilis hyvää :wink
 
Toivottavasti Eliza79 ei olisi tyhmän kystan aiheuttamaa!

Esikko1, monillahan se flunssa iskee justiinsa alkuraskaudessa, kun vastustuskyky laskee :wink jospa kuitenkin... +++
 
Esikko1 ei oo ovulaatiota vielä ollut. Ainakaan jos luottaa oloihin ja o-testeihin. Menkoista lähtien on vahvat viivat olleet testeissä (kp 4 lähtien oon testannu) ja sitä oon ihmetelly. Nyt viivat on vahvistuneet, mutta tuhrua tulee myös. Tällä hetkellä alamahaa juilii menkkamaisesti, ei siis todellakaan mitään ovulaatio-oloja ole. Sekaisin ku seinäkello on diagnoosini tälle kropalleni. Pöh. Taitaa olla parempi keskittyä muuhun elelyyn ja nauttia miehen seurasta ihan ilman ylimääräisiä toiveita. Kattellaan syssymmällä taas! [emoji16]
 
Kylläpä kuulostaa inhottavalta Eliza79.. toi epätietoisuus, kun kroppa heittää häränpyllyä on kyllä maailman ärsyttävintä! Jospa se ovilaatio siellä kuitenkin oireilisi oudosti.
 
Eliza, vitsi noi kiertohäiriöt on kyllä tympeitä!! Toivottavasti joku selvyys tulisi pian!
 
Pelottaa ett se tosiaan on vaan pelkkä roskishaamu ja kun täällä kaikki on niin optimistisia ni alan jo fiilistelee. Katoin jopa jo että la olisi touko-kesäkuun vaihteessa :D
 
Voi pöh, olipa tylsä tulos esikko1... toivotaan, että olit liian varhain vain liikkeellä.
Täällä ei mtn uutta, paitsi että aina on syy imettää yöllä. Mikä lie kävelemään oppimisen hulina menossa, mutta äidin konstit ei tepsineet yhtään ja päädyttiin tissi suussa nukkumaan huutavan kanssa. Turhaan vissiin kaavailen imetyksen vähentämistä, kun tulee koko ajan tilanne eteen että vain se auttaa.
Tyttö pian 10 kk.
 
Tohon yöimetyksien lopettamiseen, esikoisen aikaan saatiin lopetettua vain sillä että minä siirryin sohvalle nukkumaan ja mies hoiti yön :)
 
Takaisin
Top