Imettävät kuumeilijat

Ovistestissä tuli eilen tasavahvat viivat ja tänään testiviiva oli vielä voimakkaampi. Onhan tässä joka toinen päivä talleteltu. Kattoo sit riittääkö se. :rolleyes:

Esikoinen velhoutui tänään. Mites muilla?
 
Siiru oliks sulla mitä ennakko-oireita?

Pronssi! Nonii! Mulla on ainaki alkanu kaikki raskaudet just etukäteen talletteluilla :grin

Mullaki kakkonen aikoinaan velhoutui.. en tiedä käykö tän kolmosen kans samaa.. ei siis oo mitään semmoIsia tavotteita mut kakkosen kans se vaan meni niin :rolleyes:
 
Paniikki en tiä näkyykö kuvassa mut paljaalla silmällä selvä haamu:nailbiting:
 

Liitteet

  • IMG_20190420_071323.jpg
    IMG_20190420_071323.jpg
    12.8 KB · Katsottu: 281
Minni, Kai siellä joku kurkkii :) Toivotaan viivoille vahvistumista!

Meillä olis velhoutuminen vasta ens pääsiäisenä, mutten tällä hetkellä kyllä jaksa uskoa että niin pitkään jatkettaisiin.
 
:pompus:Minnii kuvaa!
Jännää! Mullla on ollu ainaki pari raskautta ovis vasta kp 21-23 joten ehkä Se on ollu sullaki vaan vähä myöhemmin ja siks viel haamuilee :shy:!?
 
Siiru oliks sulla mitä ennakko-oireita?

Pronssi! Nonii! Mulla on ainaki alkanu kaikki raskaudet just etukäteen talletteluilla :grin

Mullaki kakkonen aikoinaan velhoutui.. en tiedä käykö tän kolmosen kans samaa.. ei siis oo mitään semmoIsia tavotteita mut kakkosen kans se vaan meni niin :rolleyes:

No ei oikeestaan, alavatsa oli kipeä viikon ja tuntu että kohtu tulee ulos mut luulin sen johtuneen laskeuma-vaivasta kun sain kovan tärähdyksen jonka seurauksena se alavatsa kipeyty.. Että tiedä sitten mistä se kipu lopulta johtui. Menkat on ainakin 40 % niukemmat kuin ennen synnytystä :smiley-bounce016
 
Oi täällä onkin paljon viestejä! Onnea siirulle menkoista ja onnea talletteluihin pronssille, toivotaan että tärppäisi! :)

Ja vaau! Haamulainen siellä selkeästi kurkkii Minnillä! Toivotaan vahvistumista! :)

Mulla nousi viime viikolla clearblue testillä viikot 3+ eli siihen loppu nyt sitten testailut. Nyt vaan toivotaan että edelleen kaikki menis hyvin. :) Nyt on rv 8+0 . Todella helpot raskaus oireet ihan niinku aikaisemmassakin. Ihan ekoilla viikoilla teki pahaa enemmän mutta ei tarvinnut pönttöä halailla. Edelleen välillä tekee huonoa mutta ei käytännössä vaivaa arkea. Oireina vaan vilu/kuumakohtaukset ja vatsan tuntemukset ja muljahdukset. Ja ehkä vähän pinna kireällä tavallista enemmän. :D
 
Esikoinen esitteli isosiskopotentiaaliaan tänään. Hän toi nukkevauvan minulle syliin, jonka jälkeen dumppasin sen pian keinuhevosen selkään. Kohta hän toi vauvan uudestaan äitin syliin, koska "vauva ikkee". :happy:

Huomenna voisi huviksi kokeilla, josko tästä kierrosta saadaan pikkusisarus. :rolleyes: dpo 9 tai 10 tänään.
 
Mimmille onnee ja tsemppii ultraan!

Minni ootko testannu lisää!?

Pronssi, tulehan kertomaan tilanne huomenna! Onks mitää oloja!?

Täällä ei mitään kerrottavaa. Samaa negaa ovistikkua ja kehnoa oloa kuin viime viikot :confused:
 
Pihpah, menkat alkoivat ennen kuin kerkesin testata. Tiesi kyllä oloista, kun ketutti kaikki niin paljon. Saapahan juoda simaa hyvällä omatunnolla. :rolleyes:
 
Jokos on jo neuvolat varattu, Mimmi ja Minni?

Meilläkin muuten velhouduttiin :wink

Nyt on vähän haikeaa, kun tajusin ettei alle 3-vuoden ikäero toteudu. Esikoinen täyttää tammikuun alussa 3. Mutta no, kyllähän sitä osasi odottaa että ei onnistu tälläisillä kierroilla. Imetys on sentään vähentynyt, koska työt. Seuraavaksi lähdetään reippaasti toivomaan alle 4-vuoden ikäeroa:rolleyes:
 
Pronssille iso pläh :sorry: ketus ei yleensä kyl tiedä hyvää.

Bellalle myös halit. Mun ekan ja tokan ikäero on melkein 4v ja kakkosen ja kolomosen melkein 5v :wink ei nyt ihan oma valinta sekään todellakaan mutta minkäs voit ku kaikki ei lisäänny yskäisemällä :inpain: Mut täytyy sanoa että tuo 3-4v on ollu itselle ihan hyvä ikäero. Vauvan kans oli helpompaa ja eka sai olla ”pieni” riittävän pitkään :happy:
 
Voi harmi ku menkat alkoi pronssi. Olin jotenkin ihan fiiliksissä että teillä olisi nyt plussa kierto. Ja myötätuntoa sinne myös Bella Swanille. Toivottavasti olisi pian jo teidän vuoro!

Mulla olisi ensi viikon perjantaina ensimmäinen neuvola. Silloin olisi RV 9+5 . Jännään jo nyt että mahtaako sydänäänet kuulua. :) Mies ei pääse mukaan, kun käynti on niin aikaisin että jää esikoisen kanssa aamupuuhiin. Ensimmäinen ultra muistaakseni oli sitten joskus kuukausi ekan neuvolan jälkeen jos en nyt ihan väärin muistele aikaisemman raskauden kohdalla.
 
Tulen tänne päivittelee jos joku raskaana oleva vielä seuraa ketjua niinkö minäkin :D nyt rv 13 ja edelleen imetys sattuu ihan sikana ... Onko kukaan keksinyt mikä tähän edes vähän auttas? :Heartred
 
Mulla eka neuvola 14päivä. Vähän liipa laapa fiilis mennä kun en usko ennen nt-ultraa että kaikki ok. Mulla imetys kipu helpottanu itekseen niin en osaa kyl neuvoo.

Harmi pronssi että menkat saapui. Toivon niin kovasti että kaikki sais plussa onnea.
 
Moikka, sori huutelu tähänkin ryhmään. Mutta olisikos täällä kanssasisaria jolla olis kokemusta.

Mulla imetys päättyi taaperon aloitteesta vuoden alussa, toinen kovasti toiveissa. Ongelma kumminkin on, että samoihin aikoihin kun imetys päättyi mun kierto meni ihan sekaisin.

Mulla alkaa siis vuoto suurin piirtein heti ovulaation jälkeen, nyt pari kiertoakin alkanut jo heti dpo2-3. Ja tää sitten jatkuu kp1:een saakka ja menkat siihen päälle. Ei siis ihme, että ei plussaa kuulu...

Onko teillä imetys tai imetyksen lopetus sekoittanut kiertoja?
 
Takaisin
Top