Imettävät kuumeilijat

Siis &#*$*(@ mulla menee hermot tähän venyvään kiertoon jo niin pahasti että taitaa meillä kohta tulla stoppi imetykselle. Kuume on niin kova että sattuu ja harmittaa tää olo että kohta alkaa menkat/oon varmaan raskaana kun jatkuvasti alavatsalla mitä ihmeempiä tuntemuksia ja kipuja ja nippailua. Ehkä täs on tosiaan sit lopetettava imetys(1v tullut kuitenkin jo hienosti täyteen ja yli) ja täytyy saada painoa putoamaan entisestään, että jotakin alkaa tapahtumaan. Tai sit ennen sitä varaan vielä ajan lääkäriin et mikä tuol alavatsassa sit tekee kipeää välillä. Ja samperin rfsu kun nosti toiveet taivaisiin. Pyh pyh ja pyh. Anteeksi avautuminen ja omanapailu.

Miten teillä muilla menee?
 
No olipa kurja juttu keväthosu :sad001 (kirjoitinpa vihdoin oikein :D).. Täällä ei mitään muutosta. En oo edes jaksanu nyt testailla kun olen ajatellut että ois varmaan jotain oireita jos ois kyytiläinen tarttunut mukaan.. Kai sitä huvikseen vois testailla, mut en oo vaa jotenki jaksanut pettyä..
 
Voih Keväthosu, mä niin odotin et viiva ois vahvistunu :sad001. Mut hienoa, että oot saanut jo yli vuoden imetettyä, mikäli päädyt lopettamaan.

Siiru ompa harmi kans ettei mitään tapahdu.

Ja mulla täällä taas vähän toiveet korkeemmalla eli varmasti tuun niin pettyy jos päädyn testailemaan. Eli 2 päivää ollut pahoinvointinärästystä ja alavatsa oudosti särkenyt nyt jo monta päivää. Vetistä valkovuotoa valuu ja päivisin välillä ihme lämpövaihteluita. Mitä siis oli viime alkuraskaudessakin jo ennen plussaa. Et jos nää oireet jatkuu, niin viikon päästä ajattelin tehdä testiä. 5.9. Oli ovismaisia oireita, tosin sylki näyte ei kyllä ihan samaa mieltä ollut :rolleyes:. No joo, eli toiveet korkeella, tipun varmasti ens viikolla maan pinnalle :grin.
 
No neiti on vissiin mun kanssa samalla sivulla tosta imetyksestä. Vikat pari pvää ottanut imun kaksi ja alkanut puremaan. Mä vielä osittain pyörin tässä ketjussa mutta siirryn kans osittain tonne raskaaksi 2018.
 
Moi, täällä 2v4kk lapsen äiti ja toiveissa on ollut toinen kesästä alkaen. Kuukautiset synnytyksen jälkeen alko vasta tänä juhannuksena, ja imetän edelleen jonkin verran niin saa nähdä miten kauan kestää kierron ja ovulaatioiden palautumisessa. Yksi pitkä kierto onkin jo ollut kesto 67kp. Jo oli toiveita taas täynnä tää kierto ja enteitä raskaudestakin jo oli, mutta niin vaan siirryttiin kolmanteen yrityskiertoon niin et edellinen kierto kesti 33pv.

Minkäikäisiä teidän imetettävät on?

No nyt uuteen kiertoon rennoin mielin. Samaa toivotan muillekin uuteen kiertoon siirtyneille ja kiinnittymisiä meille kaikille!
 
Täällä on 11 kk imetettävä :) täällä odottelen että pääsen imetystä vähentämään ja että kierto käynnistyisi. Kiirettä tosin ei enään ole asian suhteen.
 
Täällä 6,5kk imetettävä. Meilläkään ei ole kiirettä, mutta päätimme tänään jättää ehkäisy pois. En ole kertaakaan saanut mekkoja vielä synnytyksen jälkeen, katsotaan menikö minipillereiden tai imetyksen piikkiin. En kuitenkaan aio aloittaa ovistestejen ym. Kanssa vielä. Mennään rennosti niin kauan kuin pystyy. :D
 
Moikka! Mä kirjottelin tänne jo aiemmin. Nyt Kp 28 menossa, negaa näytti eilen ja tänään. Viime kierto venyi sinne kp 40 alkoi menkat, kun testasin haaleat plussat. Osoittautui sitten yllättäen negaksi. Mutta nyt jännällään taas. :)
 
Täällä alkoi ekaa kertaa menkat synnytyksen jälkeen, poika kohta 6kk :). Jee, eli imetystä jatkan tämän vuoden loppuun, mut jos en sitä ennen raskaaksi tuu, ni imetyksen aion lopettaa. Tuli kyllä aika yllättäen menkat, kun viikko sitten oli ihan ovis oireita. Katsotaan koska tärppää, tuun sitten kertomaan kun oon saanu plussaa testiin :). Jättäydyn siksi aikaa pois foorumilta. Tsemppiä muille!
 
Kullankaivaja onnea yritykseen ja toivottavasti raskaudut vaikka imetätkin. Pojallesikin ois hyvä mitä mitenpään saa sinun maitoa kun hän on niin pienikin vielä. Itse imetän kohta 1.5v tyttöä enkä kyllä haluais millään lopettaa!
 
Tääl kans luovuttiin ehkäisystä nyt kun esikoinen on 1v. Tyhjennysvuoto alkoi, mutta kierrosta ei ole hajuakaan.. Lääkäri vähän varoitteli, että imettävällä voi kestää kauemmin raskautumisessa, mutta meillä sinänsä ei mikään hoppu onneksi ole. Imetystä en haluaisi nyt heti lopettaa, kun se selvästi on vielä mukulalle tärkeetä!
 
Täällä taa yritykset käynnissä, ovis oli reilu viikko sitten. Vauva 10kk. Katotaan jos tärppäs tästä kierrosta, imetystä en kyllä aio lopettaa siksi että tulisin raskaaksi. :)
 
Niin ja edelliset kuukautiset oli kolmannet edellisen synnytyksen jälkeen. Oli sellaiset megamenkat ja kierto sen perus 30päivää joten toivon, että raskautuminen olisi mahdollista!
 
Täällä ei vieläkään ole menkat alkaneet vaikka lapsi on jo vuoden.. Imetystä oon yrittäny päivisin vähän vähentää, mutta en tiedä onko se kuitenkaan vielä järkevää kun toinen silloin oottaa koko päivän vaan niitä hetkiä milloin pääsee rinnalle..
 
:greet025Täällä yksi jolla venyy kierto toisensa jälkeen, mutta imetystä en ole vielä aikeissa lopettaa. Tyttö 1v10kk. Ovulaatio kuitenkin tapahtuu joka kerta ja luteaalivaihekin on riittävä.
 
Hei kaikille pitkästä aikaan! Täällä imetän vielä poikaa 4kertaa päivässä eli ollaan tässä reilu kuukaus jo hiljalleen siirrytty korvikkeeseen. Poika on 8kk ja nyt sain sitten plussan testiin viime viikolla :woot:. Kahdet menkat kerkesi olla ja mä olin jo luovuttamassa tän kierron suhteen, kun mies sattui tulee ovulaatio aikaa viikon kestävään flunssaan. Tänään piti tehdä uus testi, kun niin vähäiset oireet ollu. On tosi vaikea uskoa vielä että sitä ois muka jo raskaana o_O.
IMG_20181215_212637.jpg


Tsemppiä kovasti muille! Toivon tänne pian muillekin plussia!! :) Mä jatkan imetystä miten parhaaksi näen, mies on sitä mieltä et ois hyvä kokonaan lopettaa kun puklailu vähentyny huomattavasti pojalla. Jostain syystä puklu lentää joka imetyksen jälkeen ja korvikkeella ei o_O. Katsotaan miten käy :).
 
Onnea Kullankaivaja! Oma hiljaisuus johtuu ainakin siitä ettei menkkoja vieläkään ole kuulunut ja testit ovat olleet puhtaita negoja. Syytän imetystä ja ylipainoa. Tarkoitus olisi joulun jälkeen yrittää pudottaa pikku hiljaa ainakin 10kg, jospa sitten tärppäisisi. Vauva on kuitenkin silloin jo yli 9kk, niin tarvitsisin päästä tästä ylipainosta eroon.
 
Takaisin
Top