Imettävät kuumeilijat

Täällä ei ole tilanne mennyt mihinkään suuntaan, eli ei menkkoja eikä sellasta oloa että olisin raskautunut. Kroppa välillä oireillut niin kuin menkkojen aikaan, mutta ei ole kuitenkaan menkkoja tullut ja imetän edelleen usein, sekä yöllä että päivällä..
 
448413229_150535.jpg

Voisko olla? :O
 
Oih keväthosu kyllä himmeästi näkyisi! Toivotaan että ois plussa!! Jännää, jospa juu täälläkin alkaisi plussia tulemaan enemmän.

Täällä jälleen kerran ovisoireita, moneskohan kerta :cool:. Nyt ei kyllä sylkinäyte vielä kovin lupaavalta näytä. Eli tuskin vielä mitään tapahtuu.
 
Mä voisin tulla tänne mukaan, oon ollut tuolla ”plussa vai ei” keskustelussa kun tuli haalea plussa tuossa joka osoittautui kuitenkin ultrassa ja verikokeessa negatiiviseksi. Ei siis keskenmenoa tai mitään, terkka osas sanoa ainoaksi järkeväksi syyksi hormoniheittelyt. Itse epäilen kemiallista tai huonoja raskaustestejä (rfsu). Mulla imetettävä esikoinen nyt 8,5kk ja vauvakuume alkoi jo uudestaan tuossa 4kk sitten :D hetkeksi hellitti ja nyt taas kuumeillaan. Tuo edellinen raskautuminen tapahtui heti ekasta kierrosta, mut tää imetys tuntuu ”ehkäisevän” hyvin koska ei olla käytetty mitään ehkäisyä. Tulisinpa uudestaan raskaaksi pian :Heartred
 
Tämä siis osoittautui negatiiviseksi. Mun mielestä aika selkeä plussa :O
 

Liitteet

  • B0339360-4099-4F53-94B8-D5FAB9D21128.jpeg
    B0339360-4099-4F53-94B8-D5FAB9D21128.jpeg
    395.2 KB · Katsottu: 263
Tämä myös viime viikolta toisena päivänä, sen jälkeen tulikin apteekin testillä puhdas nega, ultrassa ei tosiaan näkynyt mitään ja verikoe nega. Kuukautiset on mulla tulleet edellisen raskauden jälkeen ensimmäisen kerran kesäkuun alussa ja toiset tuli heinäkuun lopussa. Kolmansia ei ole näkynyt eikä kuulunut, mutta varmaan taas jossain kohtaa tupsahtaa toivottavasti ei enää useampia kertoja vaan tulisin raskaaksi!! :-D
 

Liitteet

  • B8405D65-B54B-49D9-BCAE-C5774C2F8409.jpeg
    B8405D65-B54B-49D9-BCAE-C5774C2F8409.jpeg
    112.5 KB · Katsottu: 263
Tämä myös viime viikolta toisena päivänä, sen jälkeen tulikin apteekin testillä puhdas nega, ultrassa ei tosiaan näkynyt mitään ja verikoe nega. Kuukautiset on mulla tulleet edellisen raskauden jälkeen ensimmäisen kerran kesäkuun alussa ja toiset tuli heinäkuun lopussa. Kolmansia ei ole näkynyt eikä kuulunut, mutta varmaan taas jossain kohtaa tupsahtaa toivottavasti ei enää useampia kertoja vaan tulisin raskaaksi!! :-D

Hyvin kyllä toistakin viivaa näkyy, et aika outoa, jos verikoekin nega o_O. Jollain vissiin voi raskaustesti näyttää plussaa jos ovuloi, et jospa oiskin siitä johtuneet viivat. Toivotaan pikaista raskautumista! :happy:
 
Tervetuloa kyfi :) mikä sun tilanne on Keväthousu? Ootko jo uudelleen testannut?
 
:laughing025 jo toka joka lukee mun nimimerkin väärin. Keväthousu:hilarious:

Joo edelleen kummittelee testi, täytyy malttaa pari päivää odottaa jos lähtis viiva tummumaan. Voi mä niin toivon:smiley-angelic001

446638481_181499.jpg
 
Josko sitä malttais vaikka ensi keskiviikkoon saakka testaamatta (joo....:hilarious:) luulis että sit näkyy jo kunnolla jos on näkyäkseen. Jännittää kamalasti kun testasin huvikseen kun imetyksen takia(1v esikoinen, 2kuukautiset ollut synnytyksen jälkeen) menossa kp113.... ja sit kun siinä näkykin jotain ni toiveet on nyt ihan hurjan korkealla. Toivoo niin kovasti että tapahtuis ees jotain tällä rintamalla, plussa tai menkat.

Tossa toi mitä kirjottelin tonne plussa vai ei ketjuun.

Oireet puoltais kyllä raskautta vaikkakin tässä on jo pitkään ollut kaiken näkösiä toiveoireita.. vatsaa nippailee, jauheliha hais ihan märältä koiralta paistettaessa, närästää, väsyttää ja ollut välillä kuumeinen ja etova olo. Jos ei tuu testiin plussaa eikä menkatkaan pian ala niin en kyllä usko enää yhtääkään kolotusta tai nippailua. Prkl!
 
Josko sitä malttais vaikka ensi keskiviikkoon saakka testaamatta (joo....:hilarious:) luulis että sit näkyy jo kunnolla jos on näkyäkseen. Jännittää kamalasti kun testasin huvikseen kun imetyksen takia(1v esikoinen, 2kuukautiset ollut synnytyksen jälkeen) menossa kp113.... ja sit kun siinä näkykin jotain ni toiveet on nyt ihan hurjan korkealla. Toivoo niin kovasti että tapahtuis ees jotain tällä rintamalla, plussa tai menkat.

Tossa toi mitä kirjottelin tonne plussa vai ei ketjuun.

Oireet puoltais kyllä raskautta vaikkakin tässä on jo pitkään ollut kaiken näkösiä toiveoireita.. vatsaa nippailee, jauheliha hais ihan märältä koiralta paistettaessa, närästää, väsyttää ja ollut välillä kuumeinen ja etova olo. Jos ei tuu testiin plussaa eikä menkatkaan pian ala niin en kyllä usko enää yhtääkään kolotusta tai nippailua. Prkl!

Keskiviikkoa odotellessa jos viivat vahvistuisi! Toivotaan nyt että raskausoireita ois! Juu on kyllä inhottava vaihe, pitkä kiertokin sulla jo. Jospa nyt jollain ees menkat alkais tai plussaa tulisi ja alkais täällä tapahtumaan! :happy:
 
Mäki voisin liittyä tänne :) esikoinen täyttää kuudes lokakuuta vuoden ja kierto ikään ku käynnistyi viime viikolla, tosin jos ne olivat menkat ni kestivät sitten 2 päivää. Meillä kesti n.2 vuotta yrityksen aloittamisesta että saatiin lapsi syliin asti, niin miehen kanssa päätettiin ettei aloiteta mitään ehkäisyä kun ei ollut niin helppoa ekalla kerrallakaan.
 
Tervetuloa tiiamariia! Mullakin kesti ekat ja tokat menkat noin pari päivää. Mut kierto onkin mitä sattuu, nyt menossa kp 116.
 
Meillä ei yritys ihan vielä alkanu mutta ehkäpä mie kohta saan varata ajan kapselin poistoon. :joyful: Imetän tosiaan todella monta kertaa päivällä ja yöllä joten ens alkuun ois kiva nähä yhet tai kahet menkat nii tietäis että kroppa ois palautunu. Esikoinen kumminki jo 1v 4kk.
 
Keskiviikkoa odotellessa jos viivat vahvistuisi! Toivotaan nyt että raskausoireita ois! Juu on kyllä inhottava vaihe, pitkä kiertokin sulla jo. Jospa nyt jollain ees menkat alkais tai plussaa tulisi ja alkais täällä tapahtumaan! :happy:


Jokos olet testannut? :)

Muoks. Ohopsista väärä lainaus tullut :banghead:
 
Muokattu viimeksi:
Eiköhän toi ois viikossa jo vahvistunut jos raskaana oisin... joku tuolla plussa vai ei ketjussa totesikin että rfsu herkkä puikko monilla antanut turhaa (vahvaakin) viivaa et mikälie viallinen erä sit sattunu kohdalle....
20180912_155600.jpg
 
Takaisin
Top