Imettävät kuumeilijat

Mä täällä mietin että pitäiskö tuhlata rahoja ovis testeihin.. Millaisia olette käyttäneet? Ja mitkä on halvimpia..

Pregchekit on hinta-laatusuhteeltaan hyviä ja niitä saa kaikista isommista marketeista. Ihan halpikset ei ainakaan itselleni oo antanut kovin luotettavia tuloksia. Mä oon käyttänyt noita pregchekkeja ja varmistellut tarvittaessa digitaalisilla.
 
Tekis mieli ihan mielenkiinnosta katsoa että ovuloinko ollenkaan.. Noh, katsotaan tuleeko tätä toteutettua..
 
Itse jätin vielä ovisliuskat ostamatta, kun kierto ei ole vielä palautunut. Ostin sylkitestin, jota nyt käyttänyt kuukauden ajan. Eilen näytti ekan kerran hedelmällistä koko sylkinäyte, mut katsotaan onko ovisyritystä vielä :rolleyes: Selviää ehkä parin viikon päästä.
 
Mitä ne sylkitestit näyttää? Mullakaan ei siis ole kierto palautunut.
 
Mitä ne sylkitestit näyttää? Mullakaan ei siis ole kierto palautunut.

Sylkitesti näyttää estrogeenimäärää, mikä näyttää lehtikuviolta testissä kun on paljon estrogeeniä eli ovulaatiopiikin. Mulla näytti sillon muutama viikko sitten välillä osittain näytteeseen lehtiä, mut ei kovinkaan paljoa, enemmän oli hedelmättömiä päiviä, missä ei näkyny mitään lehtiä. Ja ymmärtääkseni pitäis just tulla kunnon lehdet ovulaatioaikaan, mun tapauksessa voi olla ovulaatio tai pieni yritys, kun ei oo kierto palautunu. Tuntuu vaan et aika vähän käytössä tuo sylkitesti, et luotettavuudesta en sitten tiedä. Yhdellä tutulla oli käytössä ja sen avulla raskautunu, ni päätin ottaa kokeiluun.
 
Täällä mennään tänään rv 14+0 ja vauvalla kaikki hyvin. Nt ultrassa kävin viime viikolla ja siellä jouduttiin alottamaan minulle iltainsuliini raskausdiabeteksen takia. Aamupaastot olivat koholla ruokavaliosta huolimatta.
Muuten mennyt siis hyvin. Mä edelleen seurailen tätä ketjua tuolta taustalta. :)
 
Mulla oli edellinen outo kierto ja nyt odottelen seuraavaa ovista.
Vauvakuume on välillä jo ihan tolkuton. Pyörii ajatuksissa ihan kaiken aikaa. Voi kunpa onnistuis helposti! :Heartred Imetän edelleen ihan runsaasti, yölläkin 1-3 kertaa.

Onnellista odotusta huomio! Toivottavasti kaikki menee hienosti loppuun asti :)
 
Mä en niitä ovistestejä ole vieläkään hommannut, eikä menkatkaan ole alkaneet (ei kyllä ole edes ikävä niitä). Vauva on alkanut nyt syömään kiinteitä enemmän, että jospa se vaikuttaisi positiivisesti raskautumiseen. Kilpirauhanen on myös nyt normalisoitunut mulla joka varmasti myös positiivisesti vaikuttaa :)
 
Ihana kuulla et pikkusilla ollu ultrassa kaikki hyvin blackwood ja huomio! :happy:

Toivotaan et täällä alkais kuulumaan plussia piakoin lisää!

Täällä ei kummoista kuulu, nyt sylkinäyte näyttänyt taas hieman hedelmällisempää, mut ei juurikaan oviksen tapaisia oireita, eikä kyllä menkkojakaan näy.. mies kyllä oli sitä mieltä, että ois pistäny mut paksuks ku kyselin sen kantaa et oliko reilu viikko ovis vai vaan ovisyritys :hilarious:. Mut tuskimpa vielä. Täällä pojalle aloitettu kiinteät kun tuli 4kk täyteen:), mut tovi menee et alkais edes vaikuttaa vähetävästi imetykseen.
 
Täälläkin yksi taustailija :) Meillä oli myös tällä viikolla nt-ultra ja siellä oli kaikki hyvin, nyt rv 13+0 :) Esikoista imetän vielä monta kertaa vuorokaudessa päivin sekä öin.

Plussatuulia puhallan tänne kovasti :Heartred
 
Aavistuksen on kroppa sekaisin. Edellinen kierto oli 20pvää, yhden (1!) päivän mittaiset kuukautiset ja nyt ovisplussa tänä aamuna vasta kp 20. Ensin ei meinannut viiva vahvista millään, nyt kun rupesi vahvistumaan niin varmistin digillä.
Himot ja muut merkit kohdillaan, joten pidän tuota jopa luotettavana.
Vauvakuume on niin kova, että ottaa ihan fyysisesti kipeää :D
 
Oho, kovasti kierrot heittelee. Nyt ei muuta kuin ovisplussan hyödyntämiseen ja tärppi onnea! :)

Mikäs tilanne muilla?
 
Rauha80 toivotaan parasta ja pidetään peukkuja! :)

Tänne ei kuulu ihmeitä. Välillä kyllä närästyspahaaoloa ollut ja vatsa mennyt sekaisin ja alavatsaa särkenyt. Ehkä vois raskaustestin tehdä huvin vuoksi joku päivä :rolleyes:.
 
Aavistuksen on kroppa sekaisin. Edellinen kierto oli 20pvää, yhden (1!) päivän mittaiset kuukautiset ja nyt ovisplussa tänä aamuna vasta kp 20. Ensin ei meinannut viiva vahvista millään, nyt kun rupesi vahvistumaan niin varmistin digillä.
Himot ja muut merkit kohdillaan, joten pidän tuota jopa luotettavana.
Vauvakuume on niin kova, että ottaa ihan fyysisesti kipeää :D

Täällä myös niin kova kuume että pahalta tuntuu. Ja pistää suututtamaan kaikki kuvitellut menkkaoireet ja kuvitellut raskausoireet. Tällä hetkellä menossa "kierto"päivä 101... vauva täyttää parin viikon päästä vuoden.

Tulis nyt edes ne menkat niin pääsis taas jännäämään hetkeks ja sit luultavasti taas pettymään kun venyy ja venyy vaan eikä näy tätiä eikä plussaa. Huoh :rolleyes:

Tossa pari päivää sit ehdin jo innostua vähän kun pyyhittäessä tuli vaaleanpunertavan rusehtavaa paperiin ja oli semmoinen kuukautiskipumainen olo alavatsassa. Mutta sen jälkeen ei oo tapahtunut mitään jännää.

Meillä on vähennetty pikkuhiljaa imetystä mutta lopettaminen ei ole vielä mielessä. Nykyään imetän aamuisin, lounaalla sekä iltapuuron yhteydessä, ja välillä myös päivällisellä. Olen ajatellut vähentää pikkuhiljaa niin että jäljelle jäis aamumaito ja iltamaito, tai sitten lounasmaito ja iltamaito. Tuntuu tuo aamumaito olevan tyypille kovin tärkeä niin tod näk niin että aamu- ja iltamaidot. Oon antanut nykyään välipalalla korviketta pullosta tai mukista. Harvemmin kelpaa mukista joten pullo on ainakin nyt se juttu. Mitenköhän paljon maitoa vielä vuoden ikäinen tarvii? Mietin sitä että annanko ns turhaan välipalalla vielä lisää maitoa imetyksen lisäksi. Toisaalta kohtahan sen voi vaihtaa jo lehmänmaitoon tms.

Sylkitestin käyttö on jäänyt kun on niin epätoivonen fiilis että mitään ovulaatiota edes on tapahtumassa. Teen nyt niin että kun koittaa kp 1 seuraavan kerran joskus niin alan mittaamaan lämpöjä daysyllä ja otan sylkitestin päivittäiseen käyttöön.

Painonpudotus on myös käynnissä josko se auttaisi kiertoa palautumaan/ovulaatiota tapahtumaan. Syyskuussa alkaa kerran viikkoon jooga ja aion mennä kerran/kaksi viikossa uimaan ja siihen lisäksi vaunu/kantoliinalenkit.

Muille kans kovasti tsemppiä yritykseen. Sais tulla syksyn alkamisen kunniaksi kunnon kierronpalautumis- ja plussa-aalto!:angelic:
 
Ovis hyödynnetty kertaalleen. Olo ei niin toiveikas. Ennen eilistä seksiä oli edellisen kerran noin viikko sitten, eli tää olis semmoinen kerta ja laukaus- tyyppinen juttu jos onnistuisi.
Istuttiin eilen lämpimässä paljussa iltapäivällä koko porukka. Mies istui siellä vielä illallakin hetken siittiöitä kuumentamassa... :sad001
Ei varmaan tartte jännäillä ja hurahtaa testailemaan ennen seuraavia menkkoja.

Vauva elää joka toinen päivä melkein pelkällä maidolla, joka toinen maistuu kiinteät paremmin. Yöimetyksiä 1-2.
Jotenkin uskon, tai ainakin toivon, että nää ei enää vaikuttaisi raskauden mahdollisuuteen kun kierto kuitenkin jonkinlainen on ja ovulaatioitakin ihan varmasti tapahtuu.
 
Keväthosu voin vain kuvitella että kuume alkaa olemaan kova! Itse olen varmaan vuoden päästä täällä vielä, jos imetystä tulen sinne asti jatkamaan.

Rauha80 kyllä varmasti pian tärppää, kun kiertokin jo käynnissä!

Tein aamusta nega raskaustestin, nää alavatsa säryt on kyllä outoja, jospa edes enteilisi menkkoja :rolleyes:.
 
Takaisin
Top