Imettävät kuumeilijat

Kysyn yleisesti että onkohan imetyksellä ja vauvakuumeella yhteyksiä siis että jotenkin hormonaalisesti. Meillä 1v ainokainen ja koko ajan mietin että toinen pitäisi saada! Imetän siis.
Jospa se vauvakuumekin loppuis kun imetyksen lopettaa [emoji23] haha
 
Me ollaan miehen kanssa haaveiltu jo ensimmäisen raskauden aikana toisesta lapsesta et tulis perään. Itse ajatellu imettää puolen vuoden iän paikeille esikoista, mut jos imettäessä tulisin raskaaksi, niin sitten voisin imetystä jatkaa mahdollisesti pidempäänkin.

Tänään aamulla herkällä rfsu:n testillä nega. Oireet vähän vähentyneet mut edelleen tissit kipeät ja aamusta ollu pahoinvointia, jospa ne menkat alkais vaik ees! Onks mulla joilla alkanu menkat, ni ollu jotain raskausoireita jotka ollukin jotain tyylillä kuukautiskierron palautumiseen liittyvää o_O? Tässähän lähtee järki jos tälläistä pahaaoloa vaan jatkuu jatkumistaan, eikä oo raskausoireista kyse eikä ne menkatkaan tuu.

Etkös haluaisi antaa kehon palautua synnytyksestä vai oliko se supethelppo (epäilen)
 
Nää on varmaan nää imetysaivot mut aloin miettimään et kullankaivaja sulla on tuo toukomammat 2018, eka mietin et oot aluillaan raskaana. Sit pohdin et hei tuol lasketun ajan ryhmissä on vasta huhtikuu heräilemässä. Sit tajusin et nii joo, nyt on 2018. Et onkohan syntyny sit etuajassa kun täällä kuumeilet. Hetki meni ja tajusin et niijoo, nyt on melkeen elokuu jo.....:facepalm::laughing001

Joo meidän pojan laskettu oli 1.5. Mutta syntyikin jo 16.4. Voi kumpa vuosi tulisikin vain ikäeroa :). Kummasti aika menee, en oo itekään sisäistänyt et elokuu alkamassa!
 
Etkös haluaisi antaa kehon palautua synnytyksestä vai oliko se supethelppo (epäilen)

Oishan se ihan fiksua palautua synnytyksestäkin kunnolla :grin. Eihän sitä paikat oo täysin palautunu ku repeämät ja episotomiahaavatkin synnytyksen jälkeen leikkaussalissa jouduttiin ompelee, kun pikkunen saatiin 1,5h ponnistusvaiheen jälkeen 5 imukuppiyrityksen jälkeen maailmaan. Mutta kun ei haluttais 1,5vuotta enempää ikäeroa lapsille ja vauvakuume kova, ni en oo kyllä omia palautumisia miettiny :hilarious:.
 
Mä oon tässä sitä miettiny että jos tässä nyt raskautuisi heti perään imettäessä, niin oisko sitä millaisia raskausoireita. Onko kellään kokemusta että onko silloin esim tullut rinnat kipeäksi?
 
Mä oon tässä sitä miettiny että jos tässä nyt raskautuisi heti perään imettäessä, niin oisko sitä millaisia raskausoireita. Onko kellään kokemusta että onko silloin esim tullut rinnat kipeäksi?

Mua tämä kiinnostaa myös! Ekasta kun tuli tissit ihan tautisen kipeiksi ja jatkui tosi pitkään. Mitenhän nyt kävisi? Kipeytyisikö alkuraskaudesta?
 
Mä oon tässä sitä miettiny että jos tässä nyt raskautuisi heti perään imettäessä, niin oisko sitä millaisia raskausoireita. Onko kellään kokemusta että onko silloin esim tullut rinnat kipeäksi?

Sekin varmaan on yksilöllistä, mutta minulla ei ainakaan rinnat nyt kipeytyneet mitenkään erikoisemmin.
 
Heip! Täällä imettävä kuumeilija! Esikoinen 1v 3kk ja toista kuumeilen. Yritys toivottavasti alkais ens kuussa mutta mietin miten pitkään raskautumisessa meneekään kun tosiaan tyttö käy rinnalla ainaki 10 kertaa päivän ja yön aikana. :rolleyes:

Ootte kaikki raskaanat olleet/olevat jo varmasti kertoneet jo omat stoorinne mutta voisitteko tiivistetysti mainita kauanko teillä on imetyksestä huolimatta mennyt raskautua?

Esikoista yritettiin kolme lyhyttä kiertoa ennenkuin tärppäs. Kapseli oli sitäkin ennen käytössä ja niin on nytkin.
 
Enkkumamma toivotaan pikaista tärppiä kun saatte yrittämisen aloitettua.
Meillä esikoinen käy edelleenkin vielä tissillä monen monta kertaa päivässä ja meillä tärppäsi yk 1 kun imetin. Esikoisessa meni paljon kauemmin ennen kuin tärppäsi, mutta tosiaan rennosti otettiin yrittäminen tämän kakkosen kanssa, enkä ovistakaa tikutellut.
 
Huomio ja Sindy onko teillä ollu muita raskaus oireita? Mä täällä mietin että pitäiskö välillä testailla vai odotella että ois jotain oireita joskus :D
 
Mulla ainakin ollut aika vähän.. nää perus vessassa ravaamiset, turvotukset, pari viikkoa oli hieman etova olo ja sitten se järkky väsymys!(sekin onneksi jo helpottanut)

Edellinen raskaus oli mulla todella vähä oireinen ja helppo.

Testaa Siiru ihmeessä jos yhtään mietityttää :)
 
Ja plussatuulia sekä kierron käynnistymistuulia kovasti täältä lähettelen :smiley-bounce016
 
No ei tässä kyllä nyt oo sellainen olo että raskaana oisin.. Mut jos lähi kuukausina sekin tapahtuisi :)
 
Yk 1 napsahti täälläkin eli esikko oli siinä 10-11 kk. Meillä ei enää yöimetystä tuossa vaiheessa ja muutenkin neiti vähenteli koko ajan itsekseen imetystä. Uuden raskauden myötä jäi yhteen kertaan aamulla ja nyt reilu viikko sitten tyttö omasta aloitteestaan lopetti imetyksen kokonaan. Tuli aamulla viereen, nosti peiton pois ja kosketti sormin tissiä mutta ei alkanut imeä ja lähti vain pois. Eikä sen jälkeen ole enää ollenkaan edes pyytänyt.

Kierto mulla oli raskautuessa jo melko säännöllinen, palautui runsaasta imetyksestä huolimatta jo silloin kun esikko oli 6 kk.

Ja raskausoireita on kyllä tässäkin raskaudessa riittänyt poissulkien nuo herkät rinnat. Pahoinvointi on kylläkin ollut vähän erilaista kuin esikosta, josta olin saikullakin, mutta ihan on tiennyt olevansa raskaana. Oksettaa, väsyttää, särkee päätä, verenpaineet on alhaalla, leposykkeet taivaissa, you name it. :arghh::hilarious:

Mutta toki oireet on alkaneet vasta plussan jälkeen (kuten esikoisestakin), ennen plussaa lähinnä paleli iltaisin ja ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa, tuli runsasta ja vähän ovislimoja muistuttavaa valkovuotoa. Mutta oireista ei kyllä tiennyt raskaana olevansa, lähinnä oireettomuudesta. :p

Mitenkään ei yrittämällä yritetty, en seuraillut tarkemmin ovista muuta kuin oireista ja olin ihan varma että ei natsaa kun ovisoireet oli monta päivää lemmiskelyn jälkeen, mutta niin vain natsasi sitten kuitenkin. :joyful:
 
Tsemppiä kaikille, luulen että oma rento asenne ja se etten ollut vielä töissä edesauttoi raskautumista, koska esikon kohdalla meni kuitenkin vähän pidempään. Plussatuulia ja palautuvia kiertoja! :wav
 
Täällä yksi kuumeilija, joka luuli havainneensa oviksen 11.7. ja yhdyntääkin harrastettiin kahden päivän sisään ja ei näy menkkoja. Tää oli vasta eka kierto synnytyksen jälkeen (esikoinen 2v2kk). Raskaustestin tein kp 33 ja negaa näytti. Kovasti oli toiveissa raskautua pian, mut saa nähdä miten käy jos kierto on tosi epäsäännöllinen. Milloinhan sitä tekis uuden testin, nyt on kp 42
 
Mä täällä mietin että pitäiskö tuhlata rahoja ovis testeihin.. Millaisia olette käyttäneet? Ja mitkä on halvimpia..
 
Takaisin
Top