Imettävät kuumeilijat

Mäkin muistan sut back in the days! Mites sulla menee? :) Kiitos onnitteluista! Mä mietin että onkohan täällä paikalla enää ketään tuttuja kuumeilijoita, niin onpas kiva nähdä että vielä pyörii joku muukin täällä :)

Hyvin menee, pysyttelen vaan tuolla Suurperhekuumeilijoissa, meillä imetys loppui 3kk sitten. Krooninen vauvakuume on ikuinen, mutta ei oo helpotusta tulossa, ei meille taida enää tulla :/

Ehkä joskus mies vielä innostuu, mutta pakko alkaa omalta osalta tekee jonkulaine surutyö tähän päätökseen.

Meillä on talosta sokkelit valmiina ja muutaman kuukauden päästä talo pystyssä :) Kämppä myytiin huhtikuussa ja asutaan nyt väliaikaisasunnossa vuokralla :) kuis teillä? Imetys loppui? :)
 
Hyvin menee, pysyttelen vaan tuolla Suurperhekuumeilijoissa, meillä imetys loppui 3kk sitten. Krooninen vauvakuume on ikuinen, mutta ei oo helpotusta tulossa, ei meille taida enää tulla :/

Ehkä joskus mies vielä innostuu, mutta pakko alkaa omalta osalta tekee jonkulaine surutyö tähän päätökseen.

Meillä on talosta sokkelit valmiina ja muutaman kuukauden päästä talo pystyssä :) Kämppä myytiin huhtikuussa ja asutaan nyt väliaikaisasunnossa vuokralla :) kuis teillä? Imetys loppui? :)

Mä tulin myös tähän ryhmään vaan kertomaan raskausuutisen, mut pääosin oon pyöriny muissa ryhmissä.

Toivottavasti päädytte kaikkia osapuolia tyydyttävään ratkaisuun! Mutta näinhän se on, että ei vauvakuume välttämättä parane sillä että saa vauvan, itellä se vaan paheni :D Meillä imetys loppui 4 kk sitten, ja plussasin ekasta kierrosta kun en imettänyt. Mulla imetys piti luteaalin tasasesti 7 päivässä, mikä ei riitä kiinnittymiseen. Mut nyt on voittajafiilis, ja toivotaan että kyytiläinen on kiinni tiukasti vauvasuperliimalla :)

Hienoa kuulla että taloprojekti teillä edistyy, toivotaan että pääsette mahdollisimman pian uuteen kotiin! :)
 
Minä raskaduin kanssa heti kun lopetin imetyksen.. Tai oikeastaan se meni osittain vielä imetyksen kanssa päällekkäin, mutt meni kesken muutama päivä imetyksen lopetuksen jälkeen. Viikkoja oli jotain 4+ vasta eli tosi alussa.
Tää toinen tärppäs sitten mukaan heti kun ehkäisy lopetettiin. (Otettiin keskenmenon jälkeen ehkäisy käyttöön yhteistuumin, koska mun piti saada aikaa toipua keskenmenosta. Pillerit oli käytössä sen kolme kuukautta). En kyllä odottanut tärppäävän näin pian, koska muita lapsia on tehty tovi. Nyt on menossa rv 9+4. :)
 
Ei apua.. näin tosi todentuntuista että saatiin poikavauva. Näin myös tytön alkuraskaudessa todentuntuisen unen tyttövauvasta. Nännit tai enemmänkin nänni aristaa koska mulle tuli piimäkokkare siihen. Alavatsaa on kivistellyt menkkamaisesti nyt ainakin jo viikon. Haistan outoja hajuja ja kova mielihalu katkarapuihin joita en koskaan yleensä syö... olo on kuitenkin se että koska raskaus ei näy testissä (laimeasta pissasta keskellä päivää n.2h pidätyksellä tosin...) nää on luultavasti vaan kuviteltuja oireita. Toiveoireita :rolleyes:
 
Täällä varmaan kans toiveoireita tai mitä lie. Pahoinvointi olikin jo 4 päivää poissa mut nyt on välillä taas. Alavatsaa särkenyt taas monta päivää ja tissit iltaa myöten aina vaan päivästä toiseen kipeytyy. Nyt valkovuoto runsastunu (venyvää vaalean keltaista) ja välillä oonkin innoissani menny vessaan et oisko menkat alkanu, mut ei. Viime pe tein negan tosiaan rfsu:n herkällä ja nyt ajattelin et jospa ne menkat kuitenki alkais, hulluksi tulen! Katotaan nyt et teenkö viikonloppuna uuden jonkun muun testin, jos tälleen viikko kerralla elelis :cool:. Mä kun ajattelin et raskaana ois vaan näitä oireita, mut hormoonit ilmeisesti heittelee siihen tahtiin et saan varmaan vaan kärsiä näistä tovin..:sad001 Oispa vaan raskausoireita!

Lohduttaa kuulla et moni on pian imetyksen jälkeen raskautunut et ehkä pitää malttaa odotella omaa vuoroa.

Puhaltelen täällä menkkatuulia ja plussatuulia!:smiley-angelic006
 
Kyllähän Kullankaivaja nuo oireet raskausoireilra kovasti kuulostaa :) kerrohan sitten mitä testi näytti jos päätät testailla.. Täällä ei ole mitään oireita niin en ees viitsi testailla :D
 
Kyllähän Kullankaivaja nuo oireet raskausoireilra kovasti kuulostaa :) kerrohan sitten mitä testi näytti jos päätät testailla.. Täällä ei ole mitään oireita niin en ees viitsi testailla :D

Laitoin testejä tilaukseen, ni katotaan maltanko odottaa niiden tuloa vai käytänkö noita vanhoja (rfsu:n niitä ei herkkiä) jo viikonloppuna. Joo nyt oireita kyllä taas vähemmän o_O..
 
Likka tai olla kuukauden tai kahden kun halusin jo toisen xD

Kohta vuosi ikää ja ehkäisyä ei olla käytetty missään vaiheessa..

Kova olisi kuume mut en haluaisi lopettaa imetystä vain sen takia et saataisiin toinen vauva
 
Itse tulee välillä mietittyä imetyksen lopettamista vaikka poika onkin vasta 3,5kk, jotenkin ollu taas hirveetä rintaraivoa ni tuntuu et harvoin imetykset on kivoja hetkiä kummallekaan ja vauvakuume ois tietty kova. Toivon välillä et tää helpottais et voiskin jopa vuoteen imettää, mut ite yritän siihen puoleen vuoteen edes. Eihän sitä tiiä raivoaako myös pullosta syötettynä. Mut yritän mennä viikko kerrallaan, oishan se pojalle kuitenkin niin hyvää ravintoa! :)

Voih kumpa saataisiin tänne plussia nyt kovasti tulemaan!! :)
 
Taustalukija täällä hei :dance008

Kiinnostaisi tietää onko plussanneilla ollut supisteluja ennen plussaa? Tai plussan jälkeenkin? Tai ihan muuten vaan? :grin muoks! Tosiaan siis imetyshetkellä tulevaa supistelua, mikä mahdollisesti "jää päällekin".

Omasta tilanteesta sen verran, että menkkojen pitäisi alkaa ensi viikolla, mutta ilkeitä supistuksia tullut parin päivän ajan jokaisella imetyskerralla, imetyksiä max 2 päivässä. Pienempi on melkein 2v jo, ettei siitäkään pitäisi olla kyse. :smiley-angry003

Imetyksestä ja raskautumisesta, itse olen kahdesti raskautunut imettäessä, tosin molemmilla kerroilla lapsi yli vuoden ja molemmat menneet kesken pian plussan jälkeen. Kolmaskin km on imetyksen ulkopuolella, syitä saa vain arvailla.:confused005
 
Muokattu viimeksi:
Kai ne supistelut on mahdollisia, mut ilmeisesti silloin on keskenmenon vaara. Mut kokemusta itselläni ei asiasta ole. Eikö testissä vielä näy?
 
Nyt on vasta dpo 7 tai 8, en tikuttanut ovista tai mittaillut lämpöjä tässä kierrossa. Jos jotain olisikin näkyäkseen ei vielä voi näkyä. :whacky011 Plussaan kyllä olisi vaikea uskoa!

Tuli mieleen, ettei kai mikään tulehduskaan voisi olla, kun kerran imettäessä vain tulee eikä mitään tulehdukseen viittaavia oireta ole. :sour: Useasti käynyt nyt imetyksen lopetuskin mielessä, ei ole kiva menkkakrampeista joka kerta kärsiä.

Sori omanapailu, on vain vaikea odotella ja yksin miettiä :confused:
 
Tosi erikoista kyllä. Itselläni supisteli silloin raskauden jälkeen heti imettäessä, mut ei kyllä enää oo supistelut. Ja joillain kai supistelee raskaana ollessa. Jos kuitenkin on kyytiläinen niin toivottavasti pysyy mukana :)
 
Mulla oireet vähentyny et kaipa kovasti kroppa yrittää kiertoa palauttaa, ku vähän väliä alavatsa tuntemuksia, rinnat vähän kipeänä ja noita pahoinvointeja yms. Enpä taida siis testaillakaan, ku enää ei mitään tunnetta et raskaana ainakaan ois :grumpy:.

Haya, toivotaan että ois supistelut raskaudesta johtuvaa :), itselläni ei oo kun myös synnytyksen jälkeen ollu ku muutamia viikkoja.
 
Nää on varmaan nää imetysaivot mut aloin miettimään et kullankaivaja sulla on tuo toukomammat 2018, eka mietin et oot aluillaan raskaana. Sit pohdin et hei tuol lasketun ajan ryhmissä on vasta huhtikuu heräilemässä. Sit tajusin et nii joo, nyt on 2018. Et onkohan syntyny sit etuajassa kun täällä kuumeilet. Hetki meni ja tajusin et niijoo, nyt on melkeen elokuu jo.....:facepalm::laughing001
 
Mulla oireet vähentyny et kaipa kovasti kroppa yrittää kiertoa palauttaa, ku vähän väliä alavatsa tuntemuksia, rinnat vähän kipeänä ja noita pahoinvointeja yms.

Mulla on myös alavatsa tuntemuksia ja välillä huono oloa, ja oon ajatellu että liittyvät joko ovulaatioon (mulla ei oo niistä mitään ymmärrystä) tai menkkojen lähestyvään alkamiseen.
 
Mulla on myös alavatsa tuntemuksia ja välillä huono oloa, ja oon ajatellu että liittyvät joko ovulaatioon (mulla ei oo niistä mitään ymmärrystä) tai menkkojen lähestyvään alkamiseen.

Mulla kans, pari viikkoa jo ollut alavatsalla menkkakipumainen tunne. Voisko olla et näin pitkässä kierrossa pitkään kipeeennen kun alkaa? Vai voisko olla mahd raskaudesta? Toivon niin kovasti että tulis plussa testiin mut jos ei näy tätiä eikä plussaa ni ens viikolla meen kyllä lääkäriin et ei vaan kivut joudu esim tulehduksesta tms
 
Mulla itselläni ei ainakaan ole kyse tulehduksesta tai en millään siihen usko koska ei oo mitään pahoja kipuja eikä muutenkaan muita oireita. Joskus ollu tulehduksia ja ne on tuntunut ihan erilaisesta. Ja mulla ei oo vielä kertaakaan ollut menkkoja, vaikka vauva on jo 9 kk.. Ja mulla siis saattaa näitä tuntemuksia esiintyä esim noin viikon verran, sit pari viikkoa ettei mitään ja sitten taas.. Ni ajattelen että kroppa yrittää jotenkin palautua..
 
Takaisin
Top