Imettävät kuumeilijat

Mei vauva on vasta puoli vuotta, että en ole edes ajatellut lopettavani imetystä seuraavaan puoleen vuoteen. Tandem imetyksestä en myöskään haaveile, ennemminkin toivon ettei niin käy :grin
 
Minulla on tarkoituksena imetellä tuonne noin vuoden ikään, varsinkin kun on maitoallergikko tuo lapsi. Sitten kun palailen töihin niin imetys varmaan loppuu kun yöllä en enää imetä. Mutta minulla on kierto palautunut nyt jo ihan oviksen kera imetyksestä huolimatta, että se ei sinänsä luo paineita imetyksen lopettamiseen. Toki en tiedä sitten miten jos uusi raskaus nyt alkaisi ennen kuin esikko on täyttänyt vuoden.

Mutta jos kierto ei olisi jo palautunut niin kiusaus lopettaa voisi tietysti olla. Kuten Pikkutassuinen sanoit, niin valintoja tosiaan!
 
Mulla taas kuukautiset palasi jo viime lokakuussa mutta imetys sotkee kiertoa edelleen. Esimerkiksi luteaalivaihe on liian lyhyt raskautumiseen. Ovulaatio mulla jo tulee hyvin todennäköisesti ainakin lähestulkoon joka kierrossa. Pikkuhiljaa...
 
Mulla oli viimeksi kierto jo lähes ennallaan, ovis ehkä muutaman päivän normaalia myöhemmin mutta normaalivaihtelun rajoissa. Toivoa täytyy että tämä hyvä suunta nyt jatkuu!

Samaa hyvää tuulta toivottelen myös kaikille muille! :)
 
Mulla kierto käynnistyi vasta vähän päälle vuoden päästä synnytyksestä. Samoihin aikoihin lopetettiin imetystä.
Eli ennen kuin pääsi kunnolla yrittämään, sain kauan odotella kiertoa, vaikka lasta toivottiin ja tietty vähän yritettiinkin varmuuden vuoksi ;D

Hormonit oli kyllä ihan selällään ja sekaisin. Kierrot vaihteli 27-47kp välillä ja luteaalivaihe vaihteli myös 11-16 päivää.
Nyt vasta alkoi hieman tasaantumaan.

Yk9 tai 10 toi nyt sitten tuloksen :)
Tässä dpo17 ja meikäläinen rauhoittuu nyt tämän testaamisen kanssa :D
A2E87639-BF0B-45AC-AA60-C6DF6DACD7AA.jpeg


Tsemppiä teille kaikille:Heartred :)
Toivottavasti kierrot käynnistyy ja kaikilla tärppäisi! Ja eriryisesti, että te jotka haluatte jatkaa imetystä uuden raskauden ajan, pysyyisitte siihen :) :Heartred
 
Huippua Pikkutassuinen että pääsitte yrityksen alkuun! Toivotaan pikaista plussaa teille!

Meillä siirryttiin ehkäisystä keskeytettyyn yhdyntään.:p Ei siis vielä yrittämällä yritetä mutta jos on niin sissi, että päättää tulla niin sitten on tullakseen! Eli jonkinlaista tjottailua kai :angelic: Tosin ovis olisi pitänyt jo olla, mutta on edelleen vasta tuloillaan tai sitten jää tulemattakin :bored: (mikä sikäli pitäisi kai olla murheista pienin kun eihän me vielä edes yritetä vaan pikemminkin vähän yritetään välttää se raskautuminen:hilarious:).

Ens kuussa ehkä sitten virallisesti yk 1, vähän sen mukaan, miten tämä kierto nyt asettuu! Apua, alkaa vähän jänskättää!
 
Pikkutassunen mahtavaa, että saatte yrityksen käyntiin, toivotaan pikaista plussausta teille!

Huomio toivotaan, että ovikset tulee jatkossa niin kuin pitääkin! Jee tekin saatte kohta yrityksen käyntiin.

Täällä yritys tosiaan aloitetaan kanssa seuraavasta kierrosta. Nyt kp 21/???
 
Jee Sindy kohtalotoveri! Minulla kp 20/28-30 :joyful:

Meniköhän se ovis jo huomaamatta vai mikähän nyt :shifty::confused004 normaalisti se on ollut suunnilleen kp 15-18. Viime yönä oli omituisia menkkamaisia juilimisia alavatsalla, siis ihan kunnolla kipeitä, mutta ei kyllä ihan näin ajoissa pitäisi menkkakipujenkaan alkaa vaivata... Tuolla kierron puolen välin tienoilla juili kyllä vasemmalle puolelle munasarjoihin ja alavatsaan ovismaisesti, mutta kananmunalimoja ei ole tullut missään vaiheessa, mikä on minulla se varma ovismerkki.

En tiiä, jäädä oottelemaan niitä seuraavia menkkoja ja soittaa miehelle, että tuo varmuudeksi raskaustestejä tullessaan. :hilarious:
 
Mulla on huomio vähän samanlainen juttu meneillään: pelkään että ovis meni ohi huomaamatta. Mulla se on yleensä kp 14, mutta nyt alkoi kananmunalimat jo joskus kp 7! Sitten oli muutkin ovisoireet: kivut ja halut, mutta ovistestit oli päässeet loppumaan niin en saanut testattua! Nyt tuli postissa taas 30 kpl Raskauskeijulta, testasin kp 12, 13 ja 14 (tänään), mutta nega. Onneksi oli petipuuhia silloin kun luulemani ovis oli. Mutta jos on tollanen superaikainen ovis niin pystyykö se munasolu kiinnittyä mihinkään jos ei ole kohdun limakalvo ehtinyt paksuuntua..? Ja toisaalta mulla ei oo lämmöt kovinkaan korkealla, niin että näinköhän oli ovista ollenkaan :/
 
Mulla on ollut halut tapissa myös nyt noin viikon verran, että tiiäppä sitten oliko ja menikö, toisaalta edelleen jo oottelen kovasti miehen kotiutumista :joyful:

En osaa kyllä kotikissa sanoa tuohon aikaiseen ovikseen ja kiinnittymiseen mitään! Voihan se olla hankala tarrata kiinni jos ei ole mihin tarrata... Minä jotenkin luulen, että minulla ei vaan sitten tullut sitä ovista, vaikka yritti.

Itse en oo noita ovistestejä käyttänyt, koska normaalisti hyvin säännöllinen kierto ja ovis tosiaan suunnilleen puolessa välissä kiertoa ja limat sen vahvistaneet. Myöskään aamulämpöjä en oo mittaillu koskaan, kun en oo jotenki liian tarkkaan halunnut tietää mitä tapahtuu :hilarious: mutta ei ole ainakaan toistaiseksi ollut tarvettakaan.
 
Eeeeen minä ala testailla ennen kuin sitten jos on menkat myöhässä, en uskokaan että olisin raskaana nyt varsinkaan kun ei varsinaisesti talleteltu. :joyful: sitä paitsi niin aikaista vielä, että tuskin ees näkyis mitään, eikä mitään hajua että oliko sitä ovista ja jos oli niin milloin se oli! Ens viikon pe-la pitäis menkat olla tuloillaan, että jos sen viikonlopun jälkeen ei näy tätiä niin sitten testi kauniiseen käteen.

Toisaalta ihan huvin vuoksi tsekkasin LA:n jos tästä kierrosta tulisi raskaaksi, oisi tammikuun lopulla :p:angelic: aika lähellä omia synttäreitä, hauska ajatus sinänsä kun esikon LA oli päivän miehen synttäreiden jälkeen :joyful:

Mutta joo, takaisin pilven päältä, en uskokaan että meille tammivauva nyt tulee, kun ei sitä edes aktiivisesti yritetty.:happy:

Saa nähdä olisko se seuraava kierto meidän yk 1, riippuu vähän miten se täti olis tulossa! Yksi pitempi kierto välissä teki sen, että meidän romanttinen hotelliviikonloppu on osumassa juuri sellaiseen aikaan, että raskaus voisi jo sitten näkyä ehkä testissä, niin olen vähän kahden vaiheilla. :shifty: kun haaveissa oli se ruuan ja juoman suhteen vapaa viikonloppu! Mutta katsellaan.
 
Tuu ehdottomasti huutelemaan että miltä näyttää kotikissa, eiköhän täällä saa kuumeilla vaikka ei enää imettäiskään.:joyful:

Mulle kävi maitovahinko, söin sipsejä (!!?) joissa olikin maitoa ja lapsi teki vaippaan sen mukaisen tuotoksen, josta lehahti koko pylly ihan punaiseksi. :sorry: ja tänään on sitten kitisty ja vastustettu nukkumista oikeen urakalla. Näinä hetkinä toivois jo että ois koko imetys ohi:arghh: lapsen omat syömiset käy kuitenkin niin tarkan syynin, itse ei näköjään vieläkään tajua lukea kaikkia pakkausselosteita :bored:mutta ei kyllä käynyt mielessäkään, että sipseissä voisi olla maitoa! Mutta toisaalta olen löytänyt sitä mm. majoneesista ja aromisuolasta...
 
Takaisin
Top