Imettävät kuumeilijat

Huomio minua kanssa on kiusattu oikeassakin elämässä. Maailma kantaa päällään kaikenlaisia taapertajia.. Mutta jätän/jätetään nämä kiusaajat omaan arvoonsa.. Minä haluan myös pitää asialinjaa ja harvoin kommentoin mitään. Olen yleensä sitten sellanen seurailija. Olen minäkin muutaman kerran älähtänyt kun en vaan voinut olla hiljaa.

Pidetään vain yhtä ja tsempataan toisiamme, sitä vartenhan täällä ollaan :Heartred

Onnittelut menkoista huomiolle :)
 
Kiitos, olo on melkein kuin olisi jo plussannut, koska bongasin edellisessä kierrossa selkeän oviksen limojen perusteella ja nyt myös menkat on sellaiset niin kuin pitääkin! :hilarious:Ihana huomata että kroppa toimii taas :Heartbigredaiemmat pari kiertoa olivat selkeästi ovuloimattomia, koska ei näkynyt ovisoireita ja menkatkin olivat niin niukat niiden jälkeen.

Hyviä menkka- ja plussatuulia muillekin! :joyful:
 
No jospa se plussa sieltä tulis huomio :) mulla ei kyllä ole yhtään ikävä menkkoja, ja tulisin mielelläni ilman niitä raskaaksi :D
 
Mehän ei varsinaisesti vielä yritetä mutta saatettiin nyt vähän lipsahtaa ajattelemaan että "varmat päivät, ei sitä ehkäsyä tarvi, jos on niin sissi että selviää täältä ovikseen asti niin saakin syntyä" :angelic:

Vaikka mulla on nyt niin jäätävä vauvakuume että oon valmis unohtamaan jo kaiken järjen, onneksi mies taitaa olla seuraavan oletetun oviksen aikaan töissä:hilarious:
 
Joo se voi olla että kun tarpeeksi kova vauvakuume on niin ei siinä kauheasti järkeä kysellä :D minkä ikäinen lapsi sulla huomio on?
 
Reilut 9 kk, ollaan haaveiltu sellaisesta minimissään lähempänä kahta vuotta olevasta ikäerosta, eli että aloitettaisiin seuraavan yrittäminen virallisesti vähän ennen kuin esikoinen täyttää vuoden.
 
Meillä esikoinen oli sen 6kk kun plussasin toisesta. Tein plussatestin vieläpä hääpäivän aamuna. Siis mentiin sinä päivänä naimisiin. :)
Haastavinta minun mielestäni oli tuossa kun tulin noinkin nopeasti raskaaksi uudelleen, niin se alun pahoinvointi ja sitten kun esikoinen oli niin pieni, että kaikki piti tehdä. Syötöt, vaipanvaihot, leikit, ulkoilut ja kotityöt päälle ja pahoinvointi oli kamalaa. Sitten maha kasvoi ja alkoi painoa niin huh.. Esikoinen "onneksi" alkoi kävellä 10kk iässä ja se helpotti liikkumista vaan olihan se silti vähän sitä, että kädestä piti pitää jos jonnekkin lähdettiin. Sitten kun vauva syntyi, niin sen jälkeen neuvolaan matkat jne oli vaikempaa kun toinen kulki kaukalossa ja samalla piti ohjata toista autolle.. Se liikkuminen oli sitten vaikeampaa, mutta en kyllä kadu siltikään. :)
 
Mitenhän pitkään maitoa vielä tulee kun imetyksen lopettaa? Meillä lopetuksesta taitaa olla 2-3 viikkoa ja yhtäkkiä pyyhkäsin paitaa kun tuntui oudolta, oli tullut maitoa puseroon. Kokeilen varovasti puristaa niin tuli ihan kunnolla suihkuten.
 
Oho eksyin vielä tänne lueskelemaan. Suubi, meillä 2kk imetyksen lopetuksesta eikä enää (ainakaan) pariin viikkoon ole yhtään pisaraa tullut, eli olisiko noin kuukaudessa loppunut suunnilleen. :) Ihanaa kevättä ja paljon plussatuulia kaikille, toivotaan paljon 2019 vauvoja!
 
No huh huh, Blackwood, en arvannut että täällä foorumeilla on tollasta menoa mitä kerroit :wideyed: Ja eikös tollanen vainoaminen täytä jo ihan rikoksen kriteerit? Ei tollasta kyllä oo kenenkään pakko sietää! Voimia sulle!

Mutta kiitos teille kaikille ihanille positiivisille naisille! You make my day! :Heartbigred Erityisesti Vaianalle voitais ojentaa virtuaalinen hymytyttö-palkinto :happy:

Muutens, niin tietäiskö joku, että kun on tämä "yrittäkää raskautta vuosi ennenkuin hakeudutte vastaanotolle", niin miten se menee meidän imettäjien kanssa? Lasketaanko se vuosi alkamaan siitö kun kuukautiset alkaa, vai siitä kun imetys loppuu?
 
Ainakin jollekin oli muistaakseni sanottu, että imetyksen lopetuksesta, koska se voi vaikuttaa.

Minultakin gyne kysyi milloin lopetin imetyksen ja totesi, että edelleen voi hormonit olla sekaisin ja siksi ei onnistu. Tämä siis oli tammikuussa. Imetyksen lopetin muistaakseni heinäkuussa :D
 
Luulisin että kierto täytyy ensin palautua ja siitä voidaan alkaa laskea vasta sitä "virallista" yritystä? Mutta toki jos kierto ei imetyksen lopetuksesta huolimatta palaudu niin kai siitä saa olla jo aiemmin huolissaan kuin vasta vuoden päästä?

Muistaakseni luin jostain vastikään, että imetyksen lopetuksen jälkeen rinnat on vielä 40 (?) vuorokautta valmiit alkamaan maidontuotannon uudelleen, eli varmaan jokin ärsyke voi tuona aikana vielä saada maitoa nousemaan, vaikka imetys olisikin ollut jo jonkin aikaa ohi? Tällainen villi veikkaus, imetyksen lopettamisesta ei vielä kokemuksia. :joyful:

Minulla hirvittää uudessa raskaudessa eniten tuo pahoinvointi... Esikoisesta se oli niin järetöntä, että jouduin töistä saikulle ja hyvä että pystyin koirasta edes huolehtimaan (huonosti :sorry:) kun mies oli töissä, niin miten sitten jos käy sama ja nyt on tuo esikoinen tuossa.

En päässyt ees kauppaan, hyvä että sain ruokaa tehtyä ja sitten istuin keittiön nurkassa ja itkin ja yritin saada syötyä jotain. Pahoinvoinnin lisäksi oli jäätävä migreeni ja närästys, olin ihan varma että kuolen! Ei juuri muuta pystynyt kuin nukkumaan. Sellainen kuukauden mittainen krapula :wtf:
 
Tai siis tietty sillon jos kierto palautuu ennen kuin lopettaa imetyksen niin varmaan vasta imetyksen lopetuksesta, kuten Vaiana sanoikin! Ajattelin jotenkin monimutkaisesti! :facepalm: Minullakin on ollut nyt oletettavasti ainakin kaksi ovuloimatonta kiertoa ja luulen että puhtaasti imetyksen vuoksi.
 
Kotikissa kyllä täällä sellaista on.
Onneks se on lopettanut nyt sen. Varotus riitti sille vaikka edelleen hän täällä foorumilla pyörii. Niin kauan kun hän ei kiusaa enää, niin olkoot minun puolestani. Mutta jos kerranki vielä lähestyy, niin poliisille ilmotan. Sitten en armoja enää anna. Pitää täällä voida kertoa asioista, ilman että haukutaan jne..
Kiitos. :)

Minä olen kuullu niitäki juttuja, että on vuosia ollut joku äiti imettämättä ja kun ottaa itkevän vauvan syliin, niin on alkanut maitoa tulla. Tiedä sitten miten totta nämä on.
 
Takaisin
Top