Imettäjät

Mä oon säästyny tulehduksilta täysin. Mut joo, täällä todellakin tissitellään vielä ja oikein urakalla. Yölläkin vielä kerran, pari. Aina unille tissiä ja tosiaan nyt päivällä muutenki tulee ruinaan hörppyä :D jostain luin, et vuoden iässä ois tiheenimunkausi.. en sit tiä, mut meil on ainaki :D
 
Imetän edelleen illalla ja yöllä, poika 1 v 2 kk. Päivät menee töissä niin siinä on sellainen 9-10 tunnin tauko. Tulehduksia ei onneksi ole ollut, alkuun oli töiden jälkeen rinnat melko täynnä ja hyvä jotta liiveihin mahduin mutta nyt jo tasaantunut tuotanto.
 
Meillä väheni yöllä yksi imetyskerta mikä on ollu positiivista ku nyt pystyy tekemään niin että about 5-7h unien jälkeen haen pojan vaan viereen :)
 
Täällä tissitellään ahkerasti, oisko sen viis kertaa päivässä :D
Meilläkin poju ruvennu välillä jyrsimään rintaa imiessään. Tosi ikävän tuntusta. Yritän aina irrottaa ja ottaa uuden otteen mutta joskus se on vain jyrsimäpäällä. Onneks ei oo vielä haavoja tullu.
Tsemppiä tulehdusten kanssa :/ luulin et ne on niitä imetyksen alkuajan vaivoja
 
Meillä äidinmaito on edelleen yksi lempiruuista. Syö kaikkea muuta vaihtelevasti. Välillä tuntuu, että silloin uppoaa parhaiten, kun kattelee muuta/touhuaa jotain. Yöllä menee viel 2-3 krt maitoa, vähän on ollut mielessä vähennellä ja lopetella seuraavien kk aikana.
 
Mie ajattelin lopettaa mut näemmä meillä loppuu kohta syöminen.. Tekee taas hampaita ja siis oikeasti koko tän pienen pojan elämän aikana meillä on ollu ehkä vajaa 5kk ilman sitä penteleen hampaiden tekoa.. Nytkin tekee kolmea poskihammasta samaan aikaan ja nukkui kolmet päikkärit tissillä
 
Meillä käydään edelleen rinnalla päivin ja öin. Selvittiin myös mun sairaalareissusta (5yötä) ja eka mitä taapero teki kotiin palatessa oli sohvan taputtaminen ja tiukka käsky; tisshi!

Ei olla lopettamassa, kun muuta maitoa ei ole. Lehmänmaito ei sovi ja kasvimaidoista kieltäytyy. Sais kalsiumia muualtakin mut ei nyt äidin voimavarat riitä tarkkaan ruokavalioon, tähän maidottomaan on jo tottunut. Ja tuntuu tissi olevan vielä todella tärkeä
 
Takaisin
Top