Ilmianna hyvät ulkoilukengät.

Sohwia

Sanavalmis juttuseppä
Marraskuunmammat 2015
Elomammat 2017
Ennen kuin lähden edes katselemaan ulkoilukenkiä, niin kuulisin mielelläni suosituksia teiltä ulkoilukenkien suhteen.

Eli antakaa ilmi, jos teiltä löytyy sellaiset kengät:
-Jotka eivät maksaneet yli 100 euroa
- Jotka kestävät vettä
-Joilla on helppo ja mukava kävellä myös pitempiä matkoja

Kiitos! :)
 
Merrelit saa mun äänen :) on hintaluokan yläpäästä, mutta tarjouksesta oon löytänyt todella edullisestikin. Samoin Meindlin vaelluskengät olen todennut hyviksi :)
Myös vikingin kengistä oon tykännyt. Lastenosastolta siis :grin mutta lasten koot on aika paljon kapempia, eikä mun jalkaan enää sovi.
 
Mä löysin vähän sattumalta alesta Mustangin keinonahkaiset varsinilkkurit, oon tykännyt. :) kovassa käytössä on olleet välikausina.
 
Mä harrastan suht paljon kävelyä, patikointia ja vaeltamista, joten ulkoilukenkiä löytyy monenlaiseen maastoon ja keliin. Viime syksynä tein kuitenkin tosi hyvän löydön, jota mielelläni suosittelen! Kyseessä on Vikingin Komfort Mid GTX -kengät. Ihanan kevyet ja hyvät kävellä, mutta kuitenkin vedenpitävät. Sen verran siistit, että niillä kehtaa käydä kaupungillakin - ja kuitenkin hyvät myös metsäpoluilla kulkemiseen.
 
On tosi vaikeaa löytää kunnon ulkoilukenkiä jotka maksaisivat alle satasen, mutta XXL:stä saattaisi löytyä. Itse olen kuluttanut monet Salomonit puhki, sopivat omaan jalkaani.
Itse päätin lopulta panostaa ja ostin Hangwakin kengät. Hinta oli suolainen, mutta niitä pystyy periaatteessa korjaamaan ikuisesti ja ovat todella varmat vaikka minkälaisessa maastossa, jos tykkää ihan vaeltaa.
 
Mie oon tykänny näistä, olisiko reilu kymmenen vuotta tullut tälläisilla tallattua(n.12-13v?). Nyt on menossa 5 pari, kun jouduin viime kesänä uusimaan, kun mursin varpaani eikä edelliset enää mahtuneet jalkaan kun varvas kasvoi sen verran. Ja nää on hyvät kun saa omat pohjalliset vaihdettua näihin( jalkaterapeutin tekemät yksilölliset tuki pohjalliset, jotka ei ihan joka kenkään sovi) testissä tosiaan nyt tuosta nahkakengästä poiketen softshell päällisellä oleva, enkä oo huono siitäkään löytänyt :)

https://www.kuomaoutlet.fi/WebRoot/...2/0F73/kuoma-walker-pro-husky_verkkosivut.jpg
 
Takaisin
Top