Ilmaiset näytteet ja kylkiäiset

T_87

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Huhtimammat 2018
Tähän voisi listata ja antaa vinkkejä ilmaisista näytteistä ja vauvajuttujen kylkiäisistä.
Liberoltahan saa liberolaukun ja lastentarvikkeesta babyboxin. Muumivaipoilta saa tilattua vaippanäytteen myös.
Monesti vaippoja, vauvan soseita ostaessa (tietyn määrän) saa kylkiäisenä jotakin niin tänne sitten vaan vinkkaamaan :)
Pampersiltakin taitaa saada jonkun vauvalaatikon, mutta taisi edellyttää rekisteröitymistä.
 
Miten ton liberolaukun saa jos odottaa toista? Pitääkö rekisteröityä uudelleen?
 
Sinne vaan muistaakseni piti lisätä uusi laskettu aika tai vauvan syntymäpäivä.
 
Täytyy kait siihenkin "liittyä" mutta pakettia ei tarvitse palauttaa vaikka ei jatkaisikaan näytepaketin saavuttua. Mun mielestä sieltä tulee aika kivoja juttuja eikä noi postimaksut tunnu olevan paljoa mun mielestä :)
 
Onko joku rekisteröitynyt tonne Pampersin sivuille? Jos on niin millainen se vauvalaatikko on ollu?
 
Mä oon rekisteröitynyt, mutta en oo koskaan saanu sieltä mitään
 
Tänään tuli postissa liberokerhon kortti, jolla saa haettua liberolaukun ilmaiseksi k-kaupoista. Hainkin sen heti jo :) siellä oli kahta kokoa vaippoja, kk liivinsuojat, kylpyöljyä ja pesuainetta, kosteuspyyhkeitä, vaunulelu, terveyssiteitä ja pikkuhousunsuojia. Ja tietty tollanen kätsyn kokonen laukku.
 
Jos on isompia lapsia niin ainakin meidän cittariin oli tullut sellanen että kun ostaa 5pss piltin smoothieita niin saa ruokalapun. Se oli sellanen ihana pirteän keltanen. Saattaa kyllä tulla eri aikaan eri kauppoihin.
 
Takaisin
Top