Ilmaiseksi vauvalle :)

Sofia90

Satasella mukana keskusteluissa
Tänne voi laittaa linkkejä ja vinkkejä tuotteista joita voi saada raskausaikana ilmaiseksi.
 
minkälaisen vastausviestin sait tuolta puhelimeen? Mä sain sähköpostiin jonkun yhden rivin, missä oli että tulosta tämä tai näytä saamasi tekstiviesti kaupassa ja joku koodinumero. Sekö riittää? En siis saanut mitään tekstaria erikseen.. En jaksa turhan takia lähteä kerjuulle jos mä en saanutkaan oikeanlaista viestiä sieltä :meh: ja ne ajaa mut pihalle ton kanssa:wink
 
Mäkään en saanut tekstiviestiä, tulostin sen sähköpostin ja sillä tuon boxin sai :)
 
minkälaisen vastausviestin sait tuolta puhelimeen? Mä sain sähköpostiin jonkun yhden rivin, missä oli että tulosta tämä tai näytä saamasi tekstiviesti kaupassa ja joku koodinumero. Sekö riittää? En siis saanut mitään tekstaria erikseen.. En jaksa turhan takia lähteä kerjuulle jos mä en saanutkaan oikeanlaista viestiä sieltä :meh: ja ne ajaa mut pihalle ton kanssa:wink

Mäkään en saanut tekstiviestiä, tulostin sen sähköpostin ja sillä tuon boxin sai :)
 
ae5b17bf8f6b68016ace2e8b968d5842
löysin tällasen. Liberon sivuilta pääsee liityymään :) kotia tulee kuponki jolla saa laukun noudettua K-ryhmän kaupoista ilmaiseksi. Toki sen saa hakea vissiin vasta kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa mutta kuitenkin :D
 
Oisko se ollut että lähettävät sen kupongin 8 viikkoa ennen laskettua aikaa... Ja kannattaa olla tarkkana, se on postikortin kokoinen ja herkästi menee mainoksesta paperinkierrätykseen :)
 
Noita sai viis vuotta sitten synnäriltä :) ja olikohan toinen paketti sit pampersin. Kaksi pakettia sai mukaan kun lähdettiin kotiin.
 
2015 sai viimeisen kerran synnäriltä. Sen jälkeen siirtyivät k-kaupoille. Pampersilla ei ole tainnut mitään pakettia ollakaan enää sen jälkeen, kun pisteklubin lopettivat?
 
Vuosi olikin 2012 kun noita paketteja sieltä sain. Pampersin paketissa oli Lindex mukana ja niiltä oli pakettiin tullut pikkuinen body :)
 
Kävin tänään hakemassa Babyboxin. Siellä oli mm. tutti, vaippanäytteitä, puhdistus- ja mikrokuituliinoja, pesuainenäytteitä ja esitteitä. :)
 
Saako Ainulta mitään? Vai onko niilläkin että saa vain jos ostaa niitä tuotteita ja kerää pisteitä.
 
Meillä sai ainakin pari vuotta sitten Ainulta neuvolan kautta pienen paketin. :)
 
Ai tuota Liberolaukkua ei saakaan enää sairaalasta. Täytyypä muistaa lähempänä tilata :)
 
Muumivaipoista saa myös tilattua näytteen :) Laitoin tänään tilaukseen, katsotaan milloin saapuu :)
 
Ainulta sain myös 2015 esikoista odottaessani neuvolasta paketin. Sisälsi muistaakseni imetysinfoa, tuttipullon, tutin ja näytteen lanoliinia. Libero-laukun sain silloin synnäriltä. Hyvä tietää, että nyt pitää tilata erikseen se laukku. Muumivaipoista taisin saada näytteitä kotiin ihan tilaamattakin. Välillä tulee myös liberolta vaippanäytteitä postilaatikkoon. :)
 
Kuulin muuten neuvolassa just tällä viikolla, ettei Ainulta enää saisi noita paketteja. Ilmeisesti voisi olla jotain säästötoimia...

Mutta neuvolantäti otti ihan tyytyväisenä vastaan tiedon että babybag.fi -paketteja voisi olla mahdollista tilata jaettavaksi.
 
Takaisin
Top