Ihmeiden aika

Hande

Vasta-alkaja
Moro kaikille!! Minäkin ilokseni pääsen osallistumaan tähän keskusteluun, olen menossa rv 8+1. Ikää mulla on ensisynnyttäjäksi aika paljon eli 36 v. Kaikki on niin uutta ja ihmeellistä vaikka aika paljon lasten kanssa olenkin ollut tekemisissä. Monet asiat mietityttää ja jännittää, vähän pelottaakin mutta olen aika "maalaisjärkinen", joten luulen kyllä selviäväni tästä kuten aika monet muutkin minua ennen =). Emme ole vielä kertoneet kenellekään raskaudestani mutta ajattelin pian kertoa ainakin yhdelle ystävälle ja äidille. Jos jotain ikävää sattuu niin on siitäkin kiva keskustella jonkun kanssa. Muut saavat sitten aikanaan itse huomata asian tai kuulla siitä ensimmäisen kolmanneksen jälkeen. Kiva lukea jo synnyttäneiden kokemuksia ja samaistua ensisynnyttäjien kokemuksiin. Hyvää kevään odotusta kaikille!!
 
paljon onnea sulle !
täällä on kyllä tosi kiva kun saa tukea kokemuksiin ku kokemuksiin.
onnea nyt odotusajalle.
mullakin alussa vasta,
kertonut lähimmäisille,mutta huomisen ultran(jos kaikki ok)
jälkeen kertoilen sit vaikka koko maailmalle:D
sen verran innoissani oon kyllä^^
vaikka vasta viikon tiennykkään:D
 
Hei! Itse olen ihan alkutekijöissä raskaana (kaksi tyttöä, 6- ja 7-vuotiaat on). Kaikkihan me tiedämme, mitä yleisiä raskausoireita on olemassa, yksi niistä pahoinvointi. Itse olen käyttänyt Aloe Veraa säännöllisesti jo usean vuoden ajan. Oletko tietoinen Aloe Veran terveysvaikutuksista?

*Aloe Vera tasapainottaa ja rauhoittaa suolistoa, mikä vähentää pahoinvointia ja närästystä.
* Poistaa kuona-aineita eli ravinteet imeytyvät paremmin ja ovat siten paremmin myös vauvan käytettävissä
* Tekee ihosta kauniimman: moni atoopikko saanut avun, myös psoriasikseen
* Sopii lapsesta vaariin (1v->)
* Luonnonmukainen
* Lisää vastustuskykyä
* Sisältää paljon ravinteita
* Piristää, kokonaisvaltainen hyvä olo

Aivan ykköstuote terveellisempään tulevaisuuteen, itsesi ja lapsesi/lastesi hyväksi. Meillä keliaakikko-lapsen vatsaoireet (ummetus) hävisivät kokonaan! Kannattaa käydä sivuilla tutustumassa ja etsimässä lähin jälleenmyyjä! Jos asut lähellä Hyvinkäätä (Espoo, Vantaa, Riihimäki, Tuusula, Vihti, Nurmijärvi ym.), jätä viestiä, niin sovitaan tapaaminen ja kerron lisää!

http://www.foreverliving.se/fi/koti
 
Takaisin
Top