Ihanimmat käsityöt vauvalle

Sain vihdoin pääteltyä vauvanpeiton. :) Kädet alkoi prakaamaan loppuvaiheessa, joten en jaksanut tehdä mitään erikoista reunusta. Voi olla, että palaan vielä asiaan kun kädet taas toimii. Virkattu kaksinkertaisesta babymerinosta.
 

Liitteet

  • IMG_231.jpg
    IMG_231.jpg
    177.4 KB · Katsottu: 83
  • IMG_232.jpg
    IMG_232.jpg
    208.7 KB · Katsottu: 84
Mäkin suunnittelen vielä tuota unipesää, mutta saa nähdä onko mun käsistä enää mihinkään ennen synnytystä. Jotenkuten saattaisi vielä ompelu sujua, mutta virkkaaminen tyssäsi sormien puutumiseen jo heti juhannuksen jälkeen. Niinpä kuvassa vain fiilistelyä tulevasta vauvapeitosta, sekä yksi vähän vanhempi tuotos, joka pääsee taas tositoimiin: petasin vauvan sängyn tänään valmiiksi, aikanaan esikolle tehtyihin kopan pehmusteisiin ja ison tyynyliinan kokoisiin lakanoihin. :Heartred

IMG_0771 – kopio.JPG IMG_0768 – kopio.JPG IMG_0772 – kopio.JPG
 
Ikeasta sisätyynyn vanut reunoilla, keskellä kappale noin sentin paksuista laattavanua :) nämä olisivat jo riittäneet mutta laitoin sitten vielä yhden pehmeän muovilevyn mikä oli turvakaukalon pehmusteena paketissa :)
 
Äää, ihana kuosi! :happy: Onko netissä jossain päälliselle kaavoja, vai teitkö ihan omin pikku kätösin askarrellutpaskarrellut?
Tän mä revin kyllä ihan pikku päästäni :woot: en löytänyt muuta kuin saksankielisiä linkkejä joten piirsin kaavat itse. Mustakin kangas on ihana :wink
 
Nostelen vanhaa ketjua. Vieläkö täällä pyörii käsityöharrastajia? :king
 
Takaisin
Top