Ihanimmat käsityöohjeet

Auris, minkä kokoinen peitosta tuli? Olen miettinyt mikä olisi sopiva mitta vaunupeitoksi. Kauniin värinen tuo sinun on kun on tuollainen neutraali :)
 
Mie.kans meinasin kysyä kokoa. Oon ite.virkannu peittoa ja nyt taitaa olla viimeinen kerros menossa. Teen tätä isoäidinneliönä, siis yhtenä isona sellaisena. Joskus taisin kuvankin laittaa tänne :)
 
Peitto on pieni, vain n.50×60 cm. Olin alunperin ajatellut, että jos tekis 50×70 ja se oliskin ollut ehkä perempi koko. Tarkoitus tosiaan käyttää kaukalossa ja vaunuissa, joten nyt alkuun tuo koko riittää mulle. Pitää tehdä toinen peitto vähän isompana kunhan löydän mieleisen ohjeen ja osaan valita värit!
 
Miun tekemä peitto tuli eilen vihdoin valmiiksi pienen supistusten aiheuttaman paineen alaisena :wink koko on 62 × 62 cm ja juurikin vaunupeittona ja kaukalossa on tarkoitus käyttää etenkin ny kesällä. Talveks tarvii sit lämpösempää mut onhan noita peittoja ja vaatteita :)
f4684415a6441835800b698d57386433
 
Minäkin sain peiton vihdoin valmiiksi. Aloitin sen jo esikoista odottaessa, mut sit se jäi vuodeksi laatikkoon. Ajattelin et pakko saada valmiiksi nyt tälle tulevalle lapselle, koska hän jää viimeiseksi.20160721_122105.jpg
 
Huutelen tuolta elokuisten puolelta, teillä on aivan ihania käsitöitä :Heartred

Mä oon meidän tulevalle tehnyt afrikankukista norsun ja hipon. Nyt eilen sain vihdoin ja viimein pajuneliöistä virkatun peiton valmiiksi. Peitto oli kyllä työn ja tuskan takana, ei sen takia että malli olisi tökkinyt mut pitikin tehdä se ohuesta langasta(nro. 2 koukulla virkkasin.) :grin:shifty:
 
Takaisin
Top