Hyvät uutiset -ketju

Kävin vauvan ja koiran kans melki tunnin kävelyllä eikä sattunut pahemmin mihinkään, jee! Samalla poppoolla vedettiin ihanat päikkärit tänään auringon paistaessa makkariin. Ystävältä tuli vauvalahja, jossa vaikka mitä ihanaa. Lapsi on edelleen ihana ja ihmeellinen :)
 
Vauveli availee hiljakseen silmiään ja muistuttaa elämän ihmeellisyydestä. Väsymys onkin poistunut iltaa kohti eli ts. mulla taitaa olla vuorokausirytmi itsellä sekaisin. Kukkalähetti toi kukkia ja mies pienen Moet-pullon illaksi. Meitä on nyt viisi!
 
Ripset huollettu neiti mukana, löysin täydellisen verhokankaan lapsen huoneeseen ja vihdoin osasin ottaa useammat päikkärit! Koira alkanut palautumaan omaksi itsekseen ja alkaa ehkäpä hyväksymään "pikkusiskon". :)
 
Mä kun oon parhaani mukaan valttanu täällä huhtikuisissa kun olo oli niin huono raskausaikana,niin pitää nyt vastapainoksi sanoa sekin,että olen niin onnellinen nyt kun raskausaika on ohi ja vauva on mukana elämässä. Vaikka oli vauvan terveyshuolet ja osastolla olo,niin nekin oli positiivisia kokemuksia kun saatiin niin hyvää hoitoa ja tyttö parani nopeasti. Elämä vaan on kovin mukavaa nyt ja kun imetyskin tällä kertaa onnistuu (esikoisesta ei onnistunut ja oli kova stressin ja itkun aihe) ja saanut 2yötä nukkua hyvät unet,niin täytyy olla kiitollinen :) vielä kun pääsisi eroon ylimurehtimisesta niin menis jo tosi lujaa :)
 
Ulkoiluvaatteet menee taas päälle! Takista sain luopua jo aikaisin, housujen kanssa sinnittelin jouluun asti vaikka ne eivät silloin enää menneet kiinni.
Olen myös ollut ensimmäisellä kunnollisemmalla kävelyllä koiran kanssa.

Täytyy tosin myöntää, että mulla oli aluksi hiukan ikävä vauvavatsaa o.O Nyt olen jo melkein unohtanut miltä se tuntui.
 
Jotenkin herännyt uutena ihmisenä synnytyksen jälkeen. Unet nyt ovat mitä ovat, mutta päivät ovat ihania poitsun kanssa. Raskaus mahaa on ikävä :D kasvaa ja syö hyvin :Heartred neuvolassakin kehuttiin miten jäntevä ja liikkuva poika on neliviikkoiseksi poika on jo, kyllä on syytä olla onnellinen :)
 
Tänään olen ollut kiitollinen välillä ihanasta isästäni ja hormooneista koska ne auttaa siivomaan kuin reikäpäinen :grin Olen myös tosi iloinen että kissallemme ei käynyt juuri kuinkaan vaikka tossa yks päivä tippu partsilta:confused:
 
Jep mäkin tykkän hormooneista silloin kun ne laittaa siivoomaan. :D Mä saan perjantaina viettää synttäreitä kaveriporukalla. Vauva menee siskon luokse. :) isi lähtee käväsee isänsä luona. (häädän sen niin saadaan kavereitten kanssa jauhaa asiasta kuin asiasta ) :P

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Parasta tässä ettei ole raskaana on varmaan että saa syödä maksamakkaraa miten mielii! Muuten olisin varmaan kasvissyöjä, mutta maksamakkarasta en voisi luopua. :p
 
Meillä säily molemmilla työpaikat! Oon niin iloinen. 1/3 osa laitettiin pois. Toki ollu surullinen olo muiden kavereiden puolesta. Loppu onneksi tämä jännittäminen ja piina.
Tarkoittaa sitä että mulla työt jatkuu 3 vkon päästä ja mies jää kotiin puoleksi vuodeksi Ahtin kanssa :)
 
Jee, hyvä Sussu! Kyllä ottaa pattiin kun ihmisiä heitetään pihalle työpaikoilta. Voi, kuulostaa ihanalta vaihtelulta, työnteko siis! Jos meillä olisi mahdollista, niin molemmat haluisi vaihtaa osia joksikin aikaa. Eli mä menisin mielelläni töihin, jos poika saisi olla isin kanssa kotona!
 
Kyllä on vkäyrä ollu näiden irtisanomisten takia korkealla, että tämä yritys tai sen emo mainostaa koko ajan ja joka paikassa. Niin paljon joka tuutissa mainoksia, että sillä maksettais nämä surkeat palkat moneen kertaan :D
 
Takaisin
Top