Hyvät uutiset -ketju

Ultran lisäksi hyviä uutisia tuli myös verotoimistosta. Ihan kivat palautukset. :blob10
 
Mä jotenki odottelin vasta toukokuulle.. Muistin vissiin vähän väärin.
 
Huhtikuun alkupuolella on tulleet ja toukokuun alkupuoleen mennessä tehtävä muutokset, esim. kilometrikulut. Mulle tulee kans mukava summa ja siihen vielä kilometrikorvaukset päälle. vois ruveta suunnittelee koiranpentua :P fiksu maksais autoa tai jotain, mut en mä fiksu oo väittäny olevanikaan :)
 
Ei ole järkevämpää sijoitusta kun koiranpentu :Heartred tällä hetkellä just on niin hyvä olla, kun makaa viltinalla kaksi mäyrää lämmittämässä :)
 
Palautukset on tarkotettu tuhlattavaks johonki muuhun ku laskuihin yms. :smiley-bounce015
 
Ihan järjettömän hyvä päivä, tuntuu että hyvä kiertää :) Itse yllätin läheiseni suht isolla jutulla viikonloppuna ja nyt tuntuu, että meitäkin ajatellaan :). Ellei äskeinen puhelu ollut aprillipila... :D

Lisäksi sain vihdoinkin yhtä reittiä terveiset perille 7000 km päähän!
 
Ollut superhyvä päivä: sain siivottua pitkän kaavan mukaan, päivän ruokakin oli ok, herkuttelin kulhollisella mustikoita, on saunottu ja ja ja ❤ ja on mukavasti supistellukin. Ja vielä odottaa herkullinen mango syöjäänsä. Ai että!
 
Tänään on valmistauduttu pääsiäiseen. Kaupat on käyty ja reseptit suunniteltu. Siivosin ja kuskasin äitiäni sekä sain kotiin iloisen miehen, joka oli saanut treenata ja tehdä duunipäivänsä rauhassa loppuun ennen neljän päivän lomaa.
Hassua kun lukee noita synnytyskertomuksia ja ennakoivia oireita. Nyt kun mulla helpotti päänsärky (mies hieroi kallonpohjan lihaksia ja se on ollut avainjuttu) niin olo superhyvä, vaikka supistelee välillä hiukan. Koko synnytys tuntuukin ihan hirmuisen kaukaiselta ajatukselta ja voisin olla näin vaikka koko loppuvuoden. Olen jotenki tottunut olotilaan. Ja toisaalta...blaah...en jaksaisi sitä synnytyshommaa. Pelkkä ajatus uuvuttaa. :-) Vauva liikkuu taas paljon ja tosi pinkeä olo ollut viikolla, mutta nyt kun kaikki hyvin, niin mikäs tässä on ollessa.
 
Mä sain nukuttua!! Panacod on paras ystäväni :D vei mukavasti supistuksiltakin sen pahimman terän niin ei tarvinnut niihinkään herätä. Nyt taas polttelee reisiä myöten. Parempi suunnitella äkkiä ohjelmaa tälle päivää, ettei koko aika mee vaan miettiessä, että joko nyt :D
 
Voi kun olisivat antaneet sulle ne jo aiemmin! Alkaa elämä tuntua valoisammalta, kun saa nukuttua.
 
Kotiin satelee onnittelukortteja sekä lahjoja pikkuiselle, kiva kun niin moni muistaa. Pikkuisen kanssa elämä on ihanaa, vaikka vaatiikin vielä paljon huomiota :happy:
 
Tulin kotiin reissusta eilen, ja mies oli ostanut ruusuja sekä pistänyt parveketta kevätkuntoon! Siis rahdannut pois jonkin verran roinaa, etsinyt kellarista kalusteet ja pyyhkinyt ritilät! ♡
Lisäksi naapuri oli tuonut kassillisen vauvan vaatteita. Ja äidin kanssa ostettiin myös jotakin pientä :)
 
Takaisin
Top