Hyvät uutiset -ketju

Ihanaa! Flunssa alkaa taittua ja kuuri siis tepsiä! Nokka kohti kaupunkia ja kävelylle. Mies rakensi eilen pikkusängyn taas takaisin ja nyt se pedattiinkin jo valmiiksi uusine lakanoineen. :Heartred
 
Tuntuu olevan paljon noita käynnistyksiä, vaikka oma lääkärini sanoi prosenttiluvuksi alle 20%. Mut lisäsi kyllä, että olisi syytä aina tapauskohtaisesti arvioida, josko se ihan tosi olisi tarpeen useamminkin. Musta tuntuu, että käynnistykset on tosi yleisiä, mutta johtuu varmaan siitä että itselläni ei ole luomukäynnistymisestä kokemusta. :-)
 
Viikon päästä on 38+3.

Käynnistetään erittäin vaikean raskauden takia.
Omat voimat ei enää riitä fyysisesti eikä henkisesti.

Sairaslomalla olin ensin viikot 6-17 rajun oksentelun takia, sit 23-> supistusten ja kovien kipujen takia.

Eniten surettaa esikoinen, joka ei vielä ihan ymmärrä miksi äiti on kipeä..
 
Sannnna, ai sä sait käynnistyksen noilla perusteilla? Ihana kuulla!! Siis mulla on ihan sama tilanne, ja toivoisin käynnistystä, koska oon vaan niin loppu. Eli ehkä mullakin olisi toivoa asian suhteen :) En oo tosiaan moneen kuukauteen pystynyt oikein ees kävelemään, ja tää vaan pahenee edelleen... ei elämänlaatu voi olla kovin hyvä, kun 24/7 makaa sohvalla kivuissa.
 
Jep!

Kaikkein ärsyttävintä tässä on kuitenkin se, että olin pari kk vuodelevossa, kun oli niin paljon supistuksia ja alko alakerrassa eteneen..
Nyt sit ei ala enempää eteneen, kun olis lupa ulkoistua :D
 
Voi että.. no, onhan tässä vielä hetki aikaa odotella, josko homma lähtis itestään eteenpäin! Toivotaan! :) Ei muuta kun kaikki poppakonstit käyttöön, menee ainakin aika nopeampaa niitä kokeillessa, jos ei muuta :P
 
Toivottavasti Maatunen saisit käynnistyksen samoin perustein ,on se sunkin raskausaika ollut melkoista kidutusta.

Tsemppiä sannnnalle, joko sua tänään aletaan käynnistelee?
 
Tsemppiä! Viikko on kyllä pitkä aika odottaa, mutta tiedätpähän, että jotain on edes luvassa.
 
Jeij! Huomiselle varattu jalkahoito ja kasvohoito! Uula-laa. Pitää käydä aamulla antaan kilpparilabra ja vaikka mittailemassa ne paineet. Sitten onkin täytyymässä 35 viikko. Jess! En olis uskaltanu toivoakaan. :Heartred
 
Kumminki huomaat kun maha hävinnyt et oho omaa sittenkin tullu.. :) no ei vaan. Hyvä homma. Mulla on senkin puolesta! :)
 
Mullakaan ei oo vielä yhtään raskausarpea! Jeij :) mutta joo, eiköhän toi nahka ehdi vielä synnärilläkin revetä :D
 
Päästiin viel kättäriltä kotiin .koko arvio 3625g sais jo tulla mun puolesta ! Hitto että on paikat kipeenä kun lääkäri kouri turhankin kovasti !
 
Takaisin
Top