Hyvät uutiset -ketju

Varpunen78

Näppärä viestien naputtelija
Valitusketjun vastapainoksi. :)

Esikko lähti tänään kävelemään. Voi sitä riemua, kun tyyppi yht'äkkii tajus, et hei, mähän osaan tän homman, päästi pöydän reunasta irti ja antoi vaan mennä. Ihanaa katsottavaa! :)

Meillä tätä päivää saatiin odotella melkein 1 v. 5 kk (esikko synt. 1.4.2013) eli melkoinen varman päälle ottaja siis kyseessä. Mutta nyt, kun viimein uskalsi lähteä, niin täytyy kyllä sanoa, että kävelee jo nyt tosi hyvin. Ihan kuin olisi kävellyt jo pitkään.
 
Menimme viimeviikolla (vihdoin!) kihloihin. Hauskaa tässä on se, että molemmat olivat suunnitelleet asiaa omilla tahoillaan ja sormus oli kätevästi valmiina kummallakin.

Sent from my C6503 using Vau Foorumi mobile app
 
Nostetaampas tätä vähän. Elikkäs valitusten vastapainoksi:wink

en oo vielä kertaakaan kokenu närästystä, eikä oo ollu suonenvetoja, enkä oo huomannu peräpukamia:grin
 
Täällä ei ole suonikohjuja, raskausarpia, peräpukamia tai turvotusta! Olen myös onnistunut olemaan kaatumatta kertaakaan, vaikka yleensä veden lipat joka kurvissa:)
 
Meillä ukki haki esikoisen leikkimään päiväksi :Heartred win-win-tilanne kun tyttö (ja ukki) sai riehua ja ulkoilla ja äiti sai nukkua ja potea flunssaa rauhassa :)
 
Onnea Sussu! Mää olen vähän yrittänyt josko mekin ennen vauvan syntymää, mutta mies haluaa vasta myöhemmin ja kesällä.

Remppa sittenkin valmistuu alallaan! Eikä oo ollut suonenvetoja, ei pukamia eikä ummetusta. Kynnet on alkanut kasvamaan kohinalla ja niitä on ihan kiva laitella ajankuluksi.
 
Oih, onnea Sussu! :)
Mäkin olisin halunnut mennä naimisiin ennen vauvan syntymää tai ristiäisissä, mutta mies haluaa kuulemma isot "kunnon" häät. Pah. Mulle kelpaisi hyvä ruoka ja yhdessä olo lähimpien kesken, kunhan saataisiin valat vannoa ja sama sukunimi meille kaikille :D
Mulla on tänään ensimmäinen avoimen yliopiston verkkoluento! Ihana päästä tekemään jotain järkevää :) Huikeeta, että pystyy saikut ja mammalomat käyttämään näin hyödyksi.
Elämä tuntuu kurjasta fyysisestä olosta huolimatta aika hienolta kaikin puolin! Mä vaan hykertelen kun ajattelenkin tota pientä möngertäjää, joka jo kohta saapuu maailmaan... :love7
 
Onnea Sussu!!! Voi, aloin haikeudella muistella meidän häitä, mentiin kesällä naimisiin. Oli kyllä elämäni onnellisin päivä, ainakin tähän asti. Saa nähdä, jos sitten huhtikuussa jokin päivä on vielä onnellisempi. :joyful:

Maatunen: Kiva kun järjestetään noita verkkoluentoja. Mitä opiskelet?
Meillekin tuli hyviä uutisia: Saamme huomenna vihdoin muuttaa uuteen ikiomaan kotiimme. :happy093 Muutto oli jo vuodenvaihteessa, mutta jouduimme heti evakkoon isäni luo kylpyhuoneremontin takia. Ekat viikot menivät ihan ok, mutta nyt olen jo kauan ollut niin kypsä asumaan isäni kanssa. Kaikki vauvatarvikkeiden hankkimiset ynnä muut valmistautumiset ovat olleet tauolla tämän tilanteen takia, mutta nyt päästään vihdoin rakentamaan omaa pesää.
 
minulla on jopa levännyt olo, nukuin n. 10 tuntia parilla heräämisellä. Ah, autuutta. Pää on vielä vähän pöhnässä, mutta ei väsytä niin julmetusti!
 
Opin, etten osta enää ainuttakaan vauvanvaatetta käytettynä netin kautta Hirveetä säätöä, ei maksa vaivaa. Ihana siis ostaa hyvillä mielin kaupasta ihan uutta!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top