Huhtikuun porinat

Turvotus laski ja maha katosi:hilarious: potkut tilalle joten käy se näinkin:p kuinka moni tuntee liikkeitä jo?
 
Mulla kanssa tuntunut viikoilta 11 lähtien, ne on kyllä metkan tuntuisia :shy: Niiden takia pystyi mennä luottavaisin mielin ultraan kun ties jonkun viuhattelevan siellä lujaa:Heartred Positiivista on myös se että turvotuksen helpotuttua paino on tippunut 1,5 kg, on kyllä todella huojentunut kun sehän vei samalla selkäkivut pois:woot: Onko muita joilla on jo nivelkipuja?
 
Mäkin väitän jo tunteneeni liikkeitä pari viikkoa. Nyt rv13+3. Ultrassa tosin lääkäri sanoi että vielä ei voi tuntea, mutta olen eri mieltä. Istukkakin kuulemma takaseinässä, joten aikaisim tunteminen on todennäköistä.
 
Mä oon silloin tällöin tuntenut liikkeitä, mutta en vielä säännöllisesti :)
 
En oo täysin varma, mutta saattaa olla jo liikkeitä tunnettu joitakin päiviä aina silloin tällöin.
 
Täällä myös jo ihan kunnon pötsi, ei jää epäselväksi. Toinen lapsi kyseessä, se varmaan nopeutti mahan pullahtamista. 13+jotain tunsin parina päivänä liikkeitä, mutta nyt en enää. Sydänäänet kuitenkin kuuluu, oisiko istukka siirtynyt sitten eteen.

Meillä oli esikoiselle vaavi-sänky ja se meni 6 kuukautta miinuskäyräläisellä. Oli huippukätevä, kun hän ei viihtynyt lattialla ja ruokaa yms piti saada tehtyä. Korotettiin päätyä patjan alla kirjalla+vanerilla, niin oli kiva viisto asento katsella menoa. Oli lisäksi vilkkailta koirilta suojassa. Otetaan tälle toisellekin lapselle ehdottomasti. Lisäksi oli Stokken tripptrappiin newborn set muutaman kuukauden, ihan ehdoton, että sai syötyä itse ja viihdyttää vauvaa samalla.

Joku linkkas tuon rullilla liikkuvan sängyn, kannattaa huomata, että patjat pitää saada tarpeeksi yhteen, ettei vauvalle jää rakoa, mihin humpsahtaa yöllä.
 
Takaisin
Top