Huhtikuun mietteet

Tuntuu kyllä että aika vain mataa! Koitan olla miettimättä raskautta että aika kuluisi nopeammin, mutta eipä tuokaan ihan helppo homma ole.

:anyone
 
Sipsi kyllä matelee aika täälläkin :)
Periaatteessa päivät menee nopeeta, mut sit ei kuitenkaan.
 
Influenssa A :sad015
Ihan kun ei jo muutenkin olisi ollut huolta. Ei ollut nyt siis mulla suojaa rokotuksesta. Paha olla.
 
Aika todella matelee. Mä täällä kattelen jo aikoja josko varaisi 3-4 viikon päähän uuden ultran siltä varalta että sitä ennen ei ala vuoto. Ahdistaa nyt koko homma kun ei voi muuta kun odottaa
 
Mullakin kuumetta. Viime yö meni ihan kuummeessa 38.4 panadolia jouduin ottamaan. Ääntä ei ole ja ihan tukossa. Paska olo
 
Mulla tuolla oirepuolella mainittujen vuotojen lisäksi nyt joku flunssa/ influenssa päällä myös. Järjetön kuiva yskä, joka tuntuu keuhkoissa asti, kuumetta ja jomottava päänsärky. En pysy ollenkaan tolpillani, joten tämä viikonloppu taitaa mennä sängyn pohjalla ja keskenmenoa peläten ja uumoillen. Kyllä nyt on kurjaa... Itkeskelen täällä hormoonihöyryissä.

Huomenna olis pakko vääntäytyä äänestämään kuitenkin. Onneksi mies hoivaa mua. :Heartpink Olen nyt koittanut jo asennoitua, että jos menee kesken niin uutta yritystä vaan sitten. Vauvan terveys kuitenkin tärkeää, niin jos menee kesken, niin se on tarkoitettu.

Tsemppiä kaikille kuumeen ja flunssan sekä raskausajan matelun kanssa kärvisteleville.
 
tsempit täältäkin kaikille sairauden kourissa ja epätietoiseeuden vallassa oleville, on tämä odottavan aika pitkä!! Mitäköhän nyt kuuluu dadapls:sille..?
 
Voimia kaikille kuumeisille :Heartred Nyt vaan otetaan rennosti ja levätään ekstrapaljon.

Lääkäri kirjoitti mulle viikon sairauslomaa, ja vannotti etten töihin menisi. En ole koskaan ollut flunssan takia poissa ku max päivän. Ja muutenkin tuntuu todella hankalalta ajatukselta jäädä viikoksi vaan kotiin. Nyt se toki menee, kun ei jaksa juuri muuta, kun vessassa käydä, mutta kyllähän tää olo tästä varmaan pian kohenee... Täytyy vaan jaksaa levätä, ettei tulisi jälkitauteja. Mulla olisi se np-ultrakin alkuviikosta, sinne kyllä haluaisin mennä vaikka pää kainalossa...
 
tsempit täältäkin kaikille sairauden kourissa ja epätietoiseeuden vallassa oleville, on tämä odottavan aika pitkä!! Mitäköhän nyt kuuluu dadapls:sille..?

Hyvää kuuluu kiitos :) Tänään sain syötyä lämmintä ruokaa pitkästä aikaa! Oli aika luksusta :D Jokohan tää tästä alkaa helpottamaan (koputan puuta). Keskiviikkona saadaan lähete erikois- jonnekkin puolelle ja jospa sillon saatais ultrapäiväki tietää:wideyed: Jos menee kovin pitkälle niin käydään yksityisellä vielä kurkkaamassa miten siellä ovat kasvaneet :3
 
Tänään päättyi meidän odotus viikkoihin 9+1. Hailakka vuoto alkoi torstaina ja yltyi tänään todella kovaksi vuodoiksi ja supistuksiksi niin, että pyörryin kivusta ja löin pääni. Siitä sitten päivystykseen, jossa seurattiin päävammaa ja runsasta supistelua ja vuotoa. Pahimmat itkut ehdin jo eilen itkeä, kun vuoto yltyi. Kyllä tästä selvitään. Uutta yritystä vaan heti kun kroppa on toipunut. Tämäkin tärppi tuli aika helposti, josko seuraavakin ja tulisi syliin asti.

Toivon sydämeni pohjasta teille muille parempaa onnea odotukseen ja paljon ihania terveitä vauvoja. :Heartbigred

Siirryn nyt keskustelemaan enemmän tuonne kuumeilijoiden ja muihin yleisempiin keskusteluketjuihin.
 
Olen pahoillani JoJo :Heartred
Toivon että saisit seuraavan pikkuisesi syliin saakka.
 
JoJolle paljon jaksamista ja voimia!
Alkoiko sulla ensin influenssa vai vuoto?
 
JoJo81, pahoittelut. :sad001


@hildurbia lisääntyikö vuoto? Tsemppiä odotukseen, iso osa vuodoista on kuitenkin vaarattomia :Heartred

Se loppui lyhyeen (ei tullut tuon jälkeen enää sinä päivänä) ja sitten päivän päästä tuli vaaleaa verta pyyhkäisynä. Eli ei ole ollut isonlaista. Tänään ei ole (ainakaan vielä, kopkop) tullut ollenkaan. Mahakipuja on ollut ja ne kyllä arvelluttaa, mutta toisaalta voivat olla normaaleja kasvu-yms. kipuja. Ei ole mistään kauhean kovasta kivusta kyse, mutta toki sellaisesta että sen huomaa. Silti vähän mietityttää tuolla takaraivossa että mikäs homma se tämä on. Esikoisen aikana ei ollut minkäänlaisia vuotoja kertaakaan.

Sipsi, joo, näin olen kyllä kans kuullut. Ei auta kuin odotella ja yrittää pistää jäitä hattuun.

Mulla kans on toistamiseen joku flunssa päällä tai sitten edellinen vielä jyllää. Onneksi ei ole mikään influenssan tasoinen. Esikoisen aikana sairastin influenssan just ennen laskettua aikaa ja se oli ihan järkyttävää! Lisäksi pelkäsi koko ajan että synnytys alkaa. Onneksi meni yli kaks viikkoa yli LA:n niin kerkes (melkein) parantua ku synnytys alkoi. :joyful:
 
JoJolle paljon jaksamista ja voimia!
Alkoiko sulla ensin influenssa vai vuoto?

Ensin on tainnut tulla influenssatartunta, keskiviikkona oli kurkku kipeä, päänsärky ja kuume nousi. Torstai aamuna tuli vähän vaaleaa vuotoa mutta paheni veriseksi vasta lauantaina. Lopulta tänään sitten supistukset ja kova vuoto ja hyytymät sekä koko kohtu tyhjäksi.
 
Jojo:Heartred

TäälläKIN aika matelee. Onneksi kesää kohden mennään ja kesä lentää kuin siivillä. On konserttia, polttarit, häät,rippijuhlat, lomareissu lämpimään ja vaikka mitä. Kaipa tässä saa ajan kulumaan.
Silti myös kauhulla odotan lämpimiä kelejä, kun turvotus Näyttää just sille, että olen ahminut hieman ylimääräistä:dance011
 
Minun lähipiiriin on osunut parikin keskeytynyttä keskenmenoa, varhaisultrassa kaikki ok ja nt-ultrassa todettu alkion kehityksen keskeytyneen :sad001 Nyt sitten pelottaa, että omalle kohdalle osuu sama. Oireet tuntuvat helpottavan, vaikka viikkoja vasta 8+0. Tai sitten niihin vain on tottunut jo. Tekisi mieli juosta joka viikko ultrassa, mutta ei ihan talous kestä sitä. Pian onneksi voi alkaa metsästämään sydänääniä, niiden kuuleminen tuo edes vähän mielenrauhaa.
 
Takaisin
Top