Huhtikuun hulinat!

Mulla vielä kuopassa, mutta on kyllä noussut jonkun verran et ei oo enää niin syvällä kuin ennen
 
Sama juttu kun monilla,vielä on napa kuopallaan, mutta jonkin verran noussut.
Pitää jakaa omaa iloa muillekin: viime yönä veljen perheeseen syntyi "pieni" poika....4978g ja 55cm. tämä täti/kummitäti on aivan onnesta soikeena. En vaan tänään pääse katsomaan heitä kun ikävä flunssa vaivaa jo toista viikkoa.
 
Se onkin tosi kiva juttu, että ovat sit samanikäisiä nämä serkukset. Siinä on sekin kiva, et voidaan vähän veljen vaimon kanssa sumplia lastenhoitojuttuja kun asutaan samalla kylällä jne. Heillä on myös kesäkuussa kaksi vuotta täyttävä täystuho poju. :)
 
Tänään testattu töissä vkoloppuna hankittuja kompressiosäärystimiä. Työssäni oon koko päivän melkein jalkojen päällä ja välillä jalat ollu päivän jälkeen iha poikki. Tän päivän perusteella uskon että ne jotain auttaa. Aattelin ottaa ne myös pvä tukholmassa reissulle jos ei väsyis sit tukholmassa talsiessakaa jalat niin pahasti.
 
Mä otin napakorun pois kun äitin valittaminen alko ärsyttää :bored: mutta se on ollut mulla jo 12 vuotta joten en usko että menee umpeen! Ja ittellä on aina ollut tosi syvä napa ja nyt se on pullahtanut rumasti ulos tollaseksi nakkinavaks:hungover:
 
Takaisin
Top